Sponsor ons per Project of Traject!

Het werk van Present Zwolle groeit nog steeds! In 2018 bemiddelden we als Present Zwolle bijna 400 groepen vrijwilligers die op plekken terecht komen waar ze vaak het laatste redmiddel zijn. Present helpt vrijwilligers helpen waar het echt nodig is. Om dit mogelijk te maken investeren we ook tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. Om de continuïteit én de kwaliteit van ons werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. En daar is geld voor nodig (wil je daar meer over weten, lees er dan hier meer over).

De helft van wat er nodig is, subsidieert de Gemeente Zwolle, de rest werven we bij bedrijven, fondsen, verschillende kerken en particulieren. Elk jaar is het weer een mooie uitdaging om de begroting rond te krijgen, maar afgelopen jaar hadden we echt zwaar weer. Na 15 jaar Present hebben diverse trouwe sponsoren een ander goed doel gezocht, wat we ook helemaal begrijpen. Maar dat betekent wel dat we (blijvend) nieuwe sponsors en giftgevers nodig hebben. Natuurlijk hebben we personele maatregelen getroffen om 2019 anders te laten verlopen. Toch kunnen we alle steun hard gebruiken!

Daarom onze vraag aan jou: wil jij ons helpen?

Klik op de presentatie hieronder (op het plaatje, niet op de link) en ontdek hoe jij ons, en daarmee Zwollenaren in nood, concreet kunt helpen door een Project of Traject te sponsoren! En natuurlijk zijn gewone giften, eenmalig of periodiek, ook welkom. Vriend / vriendin van Present worden kan ook! Dat kan al vanaf € 10,- per jaar! Heel erg bedankt voor jullie steun!