Sponsor ons per Project of Traject!

Het werk van Present Zwolle groeit nog steeds! In 2020 bemiddelden we als Present Zwolle 691 groepen vrijwilligers die op plekken terecht komen waar ze vaak het laatste redmiddel zijn. Present helpt vrijwilligers helpen waar het echt nodig is. Om dit mogelijk te maken investeren we ook tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. Om de continuïteit én de kwaliteit van ons werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. En daar is geld voor nodig (wil je daar meer over weten, lees er dan hier meer over).

De helft van wat er nodig is, subsidieert de Gemeente Zwolle, de rest werven we bij bedrijven, fondsen, verschillende kerken en particulieren. Elk jaar is het weer een mooie uitdaging om de begroting rond te krijgen en zeker in coronatijd lopen de giften van bedrijven en kerken helaas terug.

Daarom onze vraag aan jou: wil jij ons helpen?

Klik op de presentatie hieronder (op het plaatje, niet op de link) en ontdek hoe jij ons, en daarmee Zwollenaren in nood, concreet kunt helpen door een Project of Traject te sponsoren! En natuurlijk zijn gewone giften, eenmalig of periodiek, ook welkom. Vriend / vriendin van Present worden kan ook! Dat kan al vanaf € 10,- per jaar! Heel erg bedankt voor jullie steun!