Als donateur: word vriend van Present!

Het werk van Present Zwolle groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van!

Op dit moment bemiddelen we als Present Zwolle honderden groepen vrijwilligers per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. En dat kost gewoonweg geld, lees er hier meer over. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de Gemeente Zwolle, bedrijven, verschillende kerken en particulieren. Maar dat is nog niet voldoende. En om dit werk te blijven doen heeft Present jullie steun hard nodig, willen jullie ons helpen?

Ja, ik word vriend van Present Zwolle!

Ons helpen kan op veel verschillende manieren. Lees hier verder hoe. Ook kun je hier direct doneren.