Zomerpakkettenactie

De zomer is een heerlijke tijd met vakanties, leuke uitjes naar de dierentuin of het pretpark, ijsjes eten met z’n allen, van de glijbaan in het zwembad en ga zo maar door. Maar wat doe je als gezin als er geen geld is om deze dingen te doen? De zomer kan heel lang duren als de mensen om je heen wèl op vakantie gaan en wèl dit soort leuke dingen ondernemen. Stichting Present Zwolle organiseert daarom de zomerpakkettenactie om de zomer voor een aantal van deze gezinnen met kinderen een beetje zonniger te maken. De pakketten worden samengesteld door vrijwilligers en komen terecht bij cliënten van maatschappelijke organisaties.

Een zomerpakket samenstellen
Zou jij het leuk vinden om een pakket samen te stellen? Of om dit samen met je gezin, wijkkring, vrienden etc. te doen? Lees hier dan meer info en hoe je je kunt aanmelden.

Een zomerpakket aanvragen
Ben je hulpverlener en lijkt een zomerpakket voor jouw cliënt(en) je een mooi idee? Lees hier dan meer info en hoe je je kunt aanmelden.