Waar zouden we zijn zonder… Peter

28 december 2022

Je hebt van die mensen…. Zoals Peter. Vlotte vent, jong gezin, drukke baan, sportief en meer. En dan ook nog actief als projectbegeleider. Waar haalt hij de tijd vandaan? Dat het vrijwilligerswerk van Present tussen alle bedrijven door kan is voor Peter een uitkomst. Dit maakt dat hij aan het knagende gevoel van: ‘wat doe ik nou eigenlijk voor mijn medemens’, gehoor kan geven en er ook echt voor mensen kan zijn. Lekker praktisch.

Zijn eigen kluservaring, organiserende vermogen en enthousiasme komen allemaal van pas.  Het geeft voldoening om iets voor een ander te kunnen doen en ook de groepen vrijwilligers een dag te bezorgen waar ze echt het gevoel van krijgen om van toegevoegde waarde te zijn. Dat maakt blij.

Om zelf te ontladen gaat hij graag het bos in met zijn mountainbike. Pas een tocht van 200km op 1 dag… Waar haalt ie het vandaan?

Foto: Esther van Pijkeren