Klusdag september

18 juni 2020

In de afgelopen periode hebben we, naast de projecten van #nietalleen, i.v.m. de coronamaatregelen alleen de meest urgente projecten opgepakt met kleine groepen vrijwilligers. Inmiddels zien we dat het mogelijk is om praktische projecten te blijven doen, terwijl we ons houden aan de voorschriften van het RIVM. We geven vrijwilligers extra instructies over het omgaan met de maatregelen en bieden extra hygiënematerialen aan, zoals zeep, handdoekjes, hygiënische doekjes en evt. mondkapjes. Wanneer vrijwilligers zich over meerdere kamers kunnen verspreiden of buiten aan de slag kunnen, is het goed mogelijk afstand te houden.

Graag gaan we daarom weer volop aan de slag met onze praktische projecten. Omdat veel projecten niet door konden gaan de afgelopen tijd, waaronder de projecten die gepland stonden tijdens NLdoet en de Tuinendag, is er genoeg te doen. We organiseren daarom op zaterdag 12 en 26 september twee klusdagen waarvoor vrijwilligers zich in kunnen schrijven, individueel of als groep. Zin om mee te doen? Inschrijven kan t/m 15 juli.