Ontwikkel jezelf en geef inwoners een frisse start!

25 september 2023

Wil je jezelf ontwikkelen als projectmanager? Wil je tegelijkertijd anderen helpen en een positieve impact maken op je gemeenschap? Dan is dit jouw kans!

Wat bieden we:

📚 Een GRATIS opleiding projectmanagement van Holland Innovative ter waarde van €3450 in ruil voor jouw inzet als begeleider van 10 projecten. Ieder project kost ongeveer 6-8 uur.

🏡 De mogelijkheid om 10 huishoudens een nieuwe frisse start te geven door het begeleiden van vrijwilligers bij praktische klussen in of rondom hun huis.

🌎 De kans om niet alleen je eigen managementvaardigheden te ontwikkelen, maar ook om de wereld een beetje mooier te maken.

Hoe kun je meedoen:

Het is eenvoudig! Meld je aan om een Vrijwillige Projectbegeleider te worden en krijg toegang tot deze geweldige kans om jezelf te ontwikkelen.

Doe met ons mee en maak de wereld een beetje mooier, terwijl je je eigen horizon verbreedt!

✉️ Neem contact via els.van.schijndel@presenteindhoven.nl of 06-36261524 om je aan te melden of voor meer informatie.