Acties

Stichting Present organiseert Kerstpakkettenactie

Kerst is voor velen een periode van gezelligheid, lekker eten en ontmoeting. Voor vele Enschedeërs is dat echter – en juist in deze tijd – niet vanzelfsprekend. Voor de mensen die zich eenzaam voelen en kampen met ziekte en armoede wil Stichting Present rondom kerst iets extra’s doen. Daarom organiseren we een Kerstpakkettenactie waarbij je als organisatie een aantal van jouw eigen kerstpakketten rondbrengt bij inwoners in Enschede die wel een extraatje kunnen gebruiken. De adressen van deze mensen krijgen we van hulpverleners die hun cliënten hebben opgegeven voor deze actie. Zo komen de pakketten zeker goed terecht.

Voor organisaties: aanmelden rondbrengen kerstpakket

Als organisatie mag je je eigen kerstpakket gebruiken om uit te delen. Je kunt dit nog aanvullen met bijv. een dekentje, een kaarsje, een legpuzzel of gezelschapsspel. Let op: het pakket mag geen drank bevatten, ook geen 0.0%.

Aanmelden kan via deze link.

In november gaan we de aanmeldingen matchen met de adressen die door hulpverleners zijn toegestuurd. Je krijgt van ons de adressen waar jullie mogen langsgaan om te bezorgen.

Voor hulpverleners: ontvanger aanmelden

Aanmelden voor deze actie is helaas niet meer mogelijk

Heb jij een bewoner of gezin in jouw caseload die je rondom kerst een hart onder de riem wilt steken? Meld het adres dan aan voor deze actie en dan hoor je in november of jouw adres een pakket in ontvangst kan nemen

De adressen worden eenmalig gebruikt voor deze actie. Je wordt van tevoren op de hoogte gebracht van de datum en het tijdstip van bezorging, zodat je je cliënt(en) kunt inlichten.