Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Mixen met statushouders

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

MEER NIEUWS >>

Woningcorporatie Domijn De Woonplaats en Ons Huis ontvingen vandaag het certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer uit handen van Stichting Present Enschede. De stichting reikt dit certificaat uit aan ondernemers die hun projecten ondersteunen ten behoeve van kwetsbare Enschedeërs.

De corporaties hebben in Present een gemeenschappelijke factor gevonden. Zij zien de impact die de projecten bij hun huurders hebben. Deze gaat verder dan alleen een opgeknapte woning: een Present-project zorgt ervoor dat mensen zich weer prettig voelen in hun huis en weer sociale contacten kunnen opbouwen. Domijn, De Woonplaats en Ons Huis laten door de ondersteuning van de stichting zien dat ze onderdeel zijn van de beweging die Present in Enschede op gang wil brengen, waarbij omzien naar elkaar steeds meer vanzelfsprekend wordt!
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"