Aanmelden:

Ontdek hoe leuk én waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je kerk een ander te ontmoeten en te helpen.

Lees hier meer.

aanmelden ALS GROEP

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Voor bedrijven

Kijk jij ook verder dan de winstcijfers? Vind je maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Enschede helpt bedrijven meer te betekenen voor Enschede en omgeving.

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren