Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

aanmelden ALS GROEP

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Voor bedrijven

Kijk jij ook verder dan de winstcijfers? Vind je maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Enschede helpt bedrijven meer te betekenen voor Enschede en omgeving.

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

De kracht van het kleine. Iedereen heeft iets te geven, het maakt niet uit hoe klein het is. Want een hand op een schouder kan zelfs een verschil maken van dag en nacht.

Luister naar het verhaal van JaapBressers - Inspirerend Spreker

5 days ago

Soms hebben mensen intensievere hulp nodig en moeten ze tijdelijk worden opgenomen in een zorginstelling. Als je dan na een half jaar terug komt in je woning, heb je meer dan ooit behoefte aan rust, reinheid en regelmaat. Met een volledig volgegroeide tuin en geen budget of netwerk om het aan te pakken sta je dan toch voor een nieuw probleem. Gelukkig was daar een geweldige groep vrienden die zich via Present graag wilde inzetten om dit voor haar op te lossen. Op een regenachtige dag gingen ze aan de slag en creëerden ze een verzorgde en opgeruimde tuin, waarin de bewoner heerlijk kan gaan genieten. Top gedaan!

I.s.m. Mediant GGZ
.
#stad
#hengelo
#grensverleggend
#noaberschap
#beterschap
#ikbenpresent

6 days ago

Soms hebben mensen intensievere hulp nodig en moeten ze tijdelijk worden opgenomen in een zorginstelling. Als je dan na een half jaar terug komt in je woning, heb je meer dan ooit behoefte aan rust, reinheid en regelmaat.  Met een volledig volgegroeide tuin en geen budget of netwerk om het aan te pakken sta je dan toch voor een nieuw probleem. Gelukkig was daar een geweldige groep vrienden die zich via Present graag wilde inzetten om dit voor haar op te lossen. Op een regenachtige dag gingen ze aan de slag en creëerden ze een verzorgde en opgeruimde tuin, waarin de bewoner heerlijk kan gaan genieten. Top gedaan!

I.s.m. Mediant GGZ
.
#stad
#hengelo
#grensverleggend
#noaberschap
#beterschap
#ikbenpresentImage attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Geweldig! !!@

☀️ Zomerpakketten ☀️

Ook studentenvereniging AEGEE heeft volop geholpen met het uitdelen van onze Zomerpakketten. Als vereniging vinden ze het belangrijk om zich in te zetten voor de mensen in Enschede. Ze hebben de actie van Present dan ook van harte omarmd en gingen enthousiast fietsend op pad om te helpen. Prachtig om te zien dat zij een warm hart hebben voor de kwetsbare kant van de stad.

Lees een verslag op onze website
stichtingpresent.nl/enschede/2020/07/06/het-is-fijn-om-zoveel-knuffels-en-glimlachende-gezichten-...

📷 Peter Geul

#student
#zomer
#kinderen
#speelgoed
#bakfiets
#samensterk
#Hartvoordestad
#ikbenpresent
@ Enschede, Netherlands

7 days ago

Comment on Facebook

wat doe jullie goed werk. Top. 👍👍😘

❤️

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"