Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

ik wil helpen

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Present met mijn bedrijf

Present Enschede faciliteert Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor jouw bedrijf. Teambuilding door middel van vrijwilligerswerk in je eigen achtertuin!

MVO met mijn bedrijf

Het werk van Present groeit!
Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Bijna 1000 vrijwilligers hebben zich in het afgelopen jaar via Present Enschede ingezet om een ander te helpen! Geweldig dat al deze mensen belangeloos hun tijd en talenten beschikbaar stellen voor hun stadsgenoten.

Vandaag is het Nationale Vrijwilligersdag en zetten we al onze vrijwilligers in het zonnetje! ☀️ Bedankt dat jullie Present zijn in Enschede!

#nationalevrijwilligersdag2021 #enschede #present #bedankt #vrijwilligers #wijzijnervoorelkaar

3 hours ago

Wat.Een.Helden. Deze toppers van studentenvereniging Navigators Enschede! 💪🏼

Zelfs de stromende regen en hagel 🌧️ hield hen niet tegen om de volledige met hop, braamstruiken en klimop overwoekerde tuin flink te kortwieken. Mevrouw lukt het zelf met geen mogelijkheid, dus de komst van deze groep aanpakkers was een uitkomst voor haar. Een mooi begin van hopelijk een nieuwe start voor de bewoonster! Wij zijn trots op deze studenten! 🤩

Ons Huis Navigators Studentenvereniging Enschede

#tuinieren #regen #doorzetters #diehard #toppers #snoeien #helpen #vrijwilligerswerk #present #enschede #wijzijnervoorelkaar

3 days ago

Comment on Facebook

Zeket weten trots op de jongens

Deze week doen studenten van Audentis bijna iedere avond een Presentproject. Woensdag kwam deze jaarclub in actie voor een vluchteling die samen met haar gehandicapte dochter in Nederland is komen wonen. Vanuit het AZC heeft ze een woning in Enschede toegewezen gekregen. Maar zonder netwerk en de Nederlandse taal nog niet machtig is het lastig om de woning in te richten. Deze studenten hebben woensdag een begin gemaakt door de wanden van de hele woning te sausen. Geweldig dat ze zich inzetten voor dit gezin! Bedankt!

Vluchtelingenwerk Oost Nederland Audentis et Virtutis

#vluchteling #klussen #vrijwilligerswerk #studenten #ikbenschede #sausen #helpen #enschede #wijzijnervoorelkaar #present

4 days ago

Comment on Facebook

Het is zeker te prijzen wat de studenten hun hulp aanbieden 👍👍👍👍

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"