Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

ik wil helpen

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Voor bedrijven

Vind je het als bedrijf belangrijk om maatschappelijk aanwezig te zijn in Enschede?  Present Enschede helpt bedrijven om vorm te geven aan MVO en meer te betekenen voor Enschede en omgeving.

Informatie voor bedrijven

Het werk van Present groeit!
Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Wat is er enorm gepoetst vandaag door onze flexers Margreet, Mieke en Corrieke! Ze hebben geholpen om een woning weer op orde te krijgen. De bewoner heeft te kampen met lichamelijke en psychische klachten en was in een negatieve spiraal beland. Nu de woning weer spic en span is, kan hij samen met zijn hulpverlener van RIBW een nieuwe start maken. Wat heerlijk!

I.s.m. RIBW Overijssel en Pure Energie

#vrijwilliger #poetsen #samen #makeover #schoon #opgeruimd #containers #enschede #present #ikbenpresent
... Lee meerSee Less

9 hours ago

Comment on Facebook

Toppers zijn jullie ❤️❤️

Gisteren hebben vrijwilligers Mieke, Ismene en Klaas een tuintje opgeknapt samen met een bewoner van Estinea aan de Bosuilstraat. Dit is een woonvoorziening voor mensen met een lichamelijke/verstandelijke beperking. De bewoner heeft zelf goed meegeholpen en dat was te zien: aan het einde van de projectdag was de tuin keurig gesnoeid en compleet onkruidvrij. Laat het voorjaar maar komen! 🔆

I.s.m. Estinea

... Lee meerSee Less

6 days ago

I.s.m. Estinea

#bosuilstraat #gehandicaptenzorg #vrijwilligerswerk #samen #tuinieren #snoeien #groeien #voorjaar #enschede #present #ikbenpresentImage attachment

Comment on Facebook

Jullie verdienen een opsteker !

Wat een supermooie actie en samenwerking!

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"