Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maatschappelijke Diensttijd

Een traineeship bij Present Enschede biedt jou de kans om je te ontwikkelen als sociale ZZP’er, manager of projectleider.

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

• ‘Tijdens het tuinieren...

03-06-2019

‘Dit is beter dan een teamuitje!’ Een groep van zes collega’s van[...]
  • Dankjewel

29-04-2019

Over hoe iemand die nooit 'dankjewel' zegt zomaar 'dankjewel' zegt. Bij[...]
  • Dames van de...

18-04-2019

De periode voorafgaand aan Pasen is voor veel kerken een tijd van[...]
  • Studentenvereniging RSK...

15-04-2019

'Wij willen graag een hele woning opknappen' was het aanbod van[...]
MEER projecten >>

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vandaag hebben onze flexers een alleenstaande oudere dame geholpen om haar woning op te knappen. Zelf heeft ze daar de middelen en het netwerk niet voor, maar wat een zegen dat onze top-vrijwilligers zo handig zijn. Met een grote groep hebben ze enorm veel werk verzet voor hun kwetsbare stadsgenote. Geweldig!

Ism Mediant GGZ
... Lee meerSee Less

4 days ago

Gisteren was deze geweldige groep collega's van AllRound Technology vrijwilliger voor een dag. Ze hielpen een stadsgenoot met problemen om zijn enorme tuin weer op orde te brengen en zo een nieuwe start te realiseren in zijn leven.
.
Omdat we bij onze projecten altijd samenwerken met de betrokken hulpverlener, is het mogelijk om in een privé situatie met vrijwilligers aan de slag te gaan. Dit maakt Present uniek. We zijn blij dat deze collega's ervoor kozen om verschil te maken en met veel plezier hebben wij hen het certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer overhandigd.
.
Bedankt voor jullie inzet en warme hart voor de samenleving!
... Lee meerSee Less

4 days ago

Gisteren was deze geweldige groep collegas van AllRound Technology vrijwilliger voor een dag. Ze hielpen een stadsgenoot met problemen om zijn enorme tuin weer op orde te brengen en zo een nieuwe start te realiseren in zijn leven.
.
Omdat we bij onze projecten altijd samenwerken met de betrokken hulpverlener, is het mogelijk om in een privé situatie met vrijwilligers aan de slag te gaan. Dit maakt Present uniek. We zijn blij dat deze collegas ervoor kozen om verschil te maken en met veel plezier hebben wij hen het certificaat Maatschappelijk Betrokken Ondernemer overhandigd.
.
Bedankt voor jullie inzet en warme hart voor de samenleving!
Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"