Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maatschappelijke Diensttijd

Een traineeship bij Present Enschede biedt jou de kans om je te ontwikkelen als sociale ZZP’er, manager of projectleider.

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

• Dankjewel

29-04-2019

Over hoe iemand die nooit 'dankjewel' zegt zomaar 'dankjewel' zegt. Bij[...]
  • Dames van de...