Aanmelden:

Wil je je hulp aanbieden? Ook in coronatijden koppelen we jullie aanbod aan een passende hulpvraag.

Meld je groep hier aan.

aanmelden ALS GROEP

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Voor bedrijven

Kijk jij ook verder dan de winstcijfers? Vind je maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Enschede helpt bedrijven meer te betekenen voor Enschede en omgeving.

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vier collega's hebben vandaag de handen uit de mouwen gestoken om een tuin op te knappen die door omstandigheden helemaal uit z'n jasje gegroeid was. Bij Present houden we rekening met de RIVM restricties, waardoor we op een veilige manier projecten kunnen uitvoeren. Aan het einde van de dag zagen zowel de voortuin als de achtertuin er prachtig uit. Een hele opluchting voor de bewoner. Top gedaan!

#MVO #maatschappelijkbetrokken #vrijwilligerswerk
#helpen #nietalleen #daslief #samenwerking #teambuilding
#present #enschede #ikbengoedbezig #ikbenpresent
... Lee meerSee Less

14 hours ago

Vier collegas hebben vandaag de handen uit de mouwen gestoken om een tuin op te knappen die door omstandigheden helemaal uit zn jasje gegroeid was. Bij Present houden we rekening met de RIVM restricties, waardoor we op een veilige manier projecten kunnen uitvoeren. Aan het einde van de dag zagen zowel de voortuin als de achtertuin er prachtig uit. Een hele opluchting voor de bewoner. Top gedaan!

#mvo #maatschappelijkbetrokken #vrijwilligerswerk
#helpen #nietalleen #daslief #samenwerking #teambuilding
#present #enschede #ikbengoedbezig #ikbenpresentImage attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Was en is super waardevol vandaag! Ook namens #SVEN dank voor jullie harde werken ! Bewoner is heel blij! 🍀

Wat een kanjers zeg, geweldig

Super

Vandaag is er weer flink opgeruimd door een groep Present-vrijwilligers. Er moest een hoop groen weg worden gebracht. Gelukkig is geen berg is te hoog voor onze mooie bakfiets 💪🏻 ... Lee meerSee Less

16 hours ago

Benieuwd naar wat er allemaal gaande is bij Present Enschede?
Weten welke toffe actie we zijn gestart voor kwetsbare gezinnen?
Nieuwsgierig naar ons nieuwe bestuurslid?

Lees al ons nieuws: mailchi.mp/5853c5ab4ca1/nieuwsbrief-3502121
... Lee meerSee Less

3 days ago

Benieuwd naar wat er allemaal gaande is bij Present Enschede?
Weten welke toffe actie we zijn gestart voor kwetsbare gezinnen?
Nieuwsgierig naar ons nieuwe bestuurslid?

Lees al ons nieuws:  https://mailchi.mp/5853c5ab4ca1/nieuwsbrief-3502121

Comment on Facebook

Waar hulp geboden moet worden, staat “present” zijn mannetjes in de aanval 👍👍👍

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"