Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Maatschappelijke Diensttijd

Een traineeship bij Present Enschede biedt jou de kans om je te ontwikkelen als sociale ZZP’er, manager of projectleider.

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

MEER NIEUWS >>

Coördinatoren Angelina Bosschers en Leonie Verloop hebben vandaag training bij Present Nederland in Amersfoort. Samen met zo’n 30 andere coördinatoren gaan ze zich verdiepen in samenwerken met bedrijven. Onderweg, mét koffie natuurlijk 😉☕️ #mvo #present #vrijwilligerswerk ... Lee meerSee Less

3 hours ago

Coördinatoren Angelina Bosschers en Leonie Verloop hebben vandaag training bij Present  Nederland in Amersfoort. Samen met zo’n 30 andere coördinatoren gaan ze zich verdiepen in samenwerken met bedrijven. Onderweg, mét koffie natuurlijk 😉☕️ #mvo #present #vrijwilligerswerk

Comment on Facebook

Tot straks;)😂

Een goede en fijne dag samen.

Een grote groep leerlingen van Het Stedelijk Lyceum Vakcollege hebben een leuke ochtend gehad bij DAC Akkerstaf met cliënten van Aveleijn. Ze hebben pannenkoeken gebakken, spelletjes gedaan, nagels gelakt, geschilderd en buttons gemaakt. De cliënten hebben enorm genoten van deze gezelligheid en waren supertrots dat ze mochten helpen bij het bakken van de pannenkoeken. Een geslaagde dag!
#present #voorelkaar #verbinding #vrijwilligerswerk
... Lee meerSee Less

17 hours ago

Een grote groep leerlingen van Het Stedelijk Lyceum Vakcollege hebben een leuke ochtend gehad bij DAC Akkerstaf met cliënten  van Aveleijn. Ze hebben pannenkoeken gebakken, spelletjes gedaan, nagels gelakt, geschilderd en buttons gemaakt. De cliënten hebben enorm genoten van deze gezelligheid en waren supertrots dat ze mochten helpen bij het bakken van de pannenkoeken. Een geslaagde dag!
#present #voorelkaar #verbinding #vrijwilligerswerk
Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"