Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

aanmelden ALS GROEP

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Voor bedrijven

Kijk jij ook verder dan de winstcijfers? Vind je maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Enschede helpt bedrijven meer te betekenen voor Enschede en omgeving.

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Rami en Gerdien hebben vandaag een voor- en achtertuin opgeknapt bij een stadsgenoot. Het is zo fijn dat er zelfs in deze tijden tóch projecten kunnen plaatsvinden. Bij ieder project komen maximaal 3 vrijwilligers, die onderling 1,5 meter afstand houden. Zo kunnen we ook nu verschil blijven maken bij de mensen die het zo hard nodig hebben. ❤️

#tuinieren
#verschilmaken
#vrijwilligerswerk
#samensterk
#opruimen
#enschede
#present
#ikbenpresent

5 hours ago

𝙂𝙚𝙯𝙤𝙘𝙝𝙩: 𝙜𝙚𝙨𝙥𝙧𝙚𝙠𝙨𝙡𝙚𝙞𝙙𝙚𝙧 𝙚𝙚𝙣𝙯𝙖𝙖𝙢𝙝𝙚𝙞𝙙 𝙤𝙣𝙙𝙚𝙧 𝙤𝙪𝙙𝙚𝙧𝙚𝙣

Helemaal in deze tijden dreigen mensen te vereenzamen en daar willen Present Enschede en Zorggroep Manna iets aan doen! Daarom organiseren we zes bijeenkomsten voor vier á vijf ouderen, gedurende zes weken. Om deze gesprekken te leiden zoeken we mensen die hart hebben voor ouderen.

Vind jij het leuk om het gesprek aan te gaan met ouderen? In een huiselijke omgeving, in klein gezelschap willen we mensen die kampen met gevoelens van eenzaamheid uitnodigen om met elkaar in gesprek te gaan. Op deze manier willen we mensen helpen contacten te versterken en zich van betekenis te voelen.

Lees er meer over op onze website stichtingpresent.nl/enschede/gespreksleider-eenzaamheid-onder-ouderen/

Doe je mee?

7 hours ago

𝙂𝙚𝙯𝙤𝙘𝙝𝙩: 𝙜𝙚𝙨𝙥𝙧𝙚𝙠𝙨𝙡𝙚𝙞𝙙𝙚𝙧 𝙚𝙚𝙣𝙯𝙖𝙖𝙢𝙝𝙚𝙞𝙙 𝙤𝙣𝙙𝙚𝙧 𝙤𝙪𝙙𝙚𝙧𝙚𝙣

Lees er meer over op onze website https://stichtingpresent.nl/enschede/gespreksleider-eenzaamheid-onder-ouderen/

Doe je mee?

Comment on Facebook

Alie Dalenoort

Present Enschede doet mee aan Rabo Clubsupport. Heb je al gestemd? Het kan nog!

Door te stemmen help je ons om hulp bij zieke, arme en eenzame Enschedeërs mogelijk te maken.

Stemmen kan via de Rabo app of via
www.rabo-clubsupport.nl/deelnemers/details/151651-stichting-present-enschede?code=3167

❤️ Bedankt ❤️

#RaboClubSupport
#decooperatieveRabobank
#enschede

5 days ago

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"