Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

ik wil helpen

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Present met mijn bedrijf

Present Enschede faciliteert Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor jouw bedrijf. Teambuilding door middel van vrijwilligerswerk in je eigen achtertuin!

MVO met mijn bedrijf

Het werk van Present groeit!
Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Heb jij al gestemd op Present? Dat kan nog steeds!

We doen namelijk mee met Rabo Clubsupport. Als lid van de Rabobank kun je ons steunen door op ons te stemmen via de app of website. De organisatie die de meeste stemmen heeft, krijgt een mooi bedrag van de Rabobank. Deze bijdrage gebruiken we om materialen aan te schaffen die we bij deze projecten nodig hebben. Stem je mee?

www.rabobank.nl/leden/clubsupport

#clubsupport #rabobank

4 days ago
Heb jij al gestemd op Present? Dat kan nog steeds!

#clubsupport #rabobank

Gedaan 👍🏼

waar kan ik me in schrijven ik wil jullie helpen

om mensen te helpen en klaas ken ik wel ik ben de vloerenlegger

Al heel haar leven woonde de bewoner al in dit huis. Afscheid nemen van haar spullen heeft ze altijd al lastig gevonden. Het hele huis stond dan ook vol met spullen die ze niet weg kon gooien. Haar buurman ontfermde zich over haar, maar ook voor hem was het te veel om alleen te doen. Hij schakelde de hulpverlener in, die Present benaderde om te helpen. We zijn er het afgelopen jaar een heel aantal keer met een groep aan de slag geweest om de woning stap voor stap op te ruimen. Gisteren is het onze Flexgroep gelukt om het hele huis leeg te krijgen en werden de laatste twee volle containers met spullen afgevoerd. De bewoner gaat kleiner wonen en haar oude woning is klaar om opgeleverd te worden. Alle vrijwilligersgroepen die hieraan meegewerkt hebben: bedankt! En vooral buurman Jan, die zich al die jaren over haar ontfermd heeft. En trouwens... Jan heeft zich inmiddels aangemeld als Flexer bij Present. Schitterend toch?

I.s.m. Incluzio Oost

#vrijwilligerswerk #helpen #ontruimen #nieuwestart #container #rodebak #wijzijnervoorelkaar #wijzijnpresent #present #enschede

7 days ago

Respect

Present altijd paraat

Vandaag organiseerde het bedrijf Mazars in Nederland een wereldwijde Community Day. Een dag waarop zoveel mogelijk medewerkers de handen uit de mouwen steken om anderen te helpen. Via Present Enschede hebben zich vandaag 66 collega's ingezet op 11 verschillende plekken. Er werden tuinen opgeknapt, huizen gesausd, gekookt, geschilderd en ook spelletjes gedaan en gewandeld bij diverse verzorgingshuizen. Wat een prachtige manier om samen impact te maken in de stad en over de hele wereld!

#csr #mvo #mazarsfoundation #mazarscommunityday #mcd21 #volunteering #vrijwilligerswerk #enschede #present #wijzijnervoorelkaar #ikbenpresent #tuinieren #klussen #ontmoeting #helpen

1 week ago

Comment on Facebook

Present goed bezig geweest, verdient een opsteker 👍👍👍

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"