Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

ik wil helpen

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Present met mijn bedrijf

Present Enschede faciliteert Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor jouw bedrijf. Teambuilding door middel van vrijwilligerswerk in je eigen achtertuin!

MVO met mijn bedrijf

Het werk van Present groeit!
Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Gisteren hebben vier flexers een alleenstaande moeder geholpen om haar woning op te knappen. Ze heeft veel aan haar hoofd en had veel last van het achterstallige onderhoud van haar woning. Zelf lukt het haar niet om het op te knappen, maar met hulp van onze flexers ging het wél. Samen zijn ze gisteren begonnen om behang eraf te halen en de vele gaten te stoppen die de woning rijk was. Later zal er worden behangen en geverfd. De bewoner is erg opgelucht dat er nu gestart is met het opknappen van haar woning, zodat ze meer rust heeft.

I.s.m. Mediant GGZ

#klussen #helpen #vrijwilligerswerk #samenwerken #omziennaarelkaar #beteokken #behangen #verven #nieuwestart #makeover #present #enschede #ikbenpresent

6 days ago
Gisteren hebben vier flexers een alleenstaande moeder geholpen om haar woning op te knappen. Ze heeft veel aan haar hoofd en had veel last van het achterstallige onderhoud van haar woning. Zelf lukt het haar niet om het op te knappen, maar  met hulp van onze flexers ging het wél. Samen zijn ze gisteren begonnen om behang eraf te halen en de vele gaten te stoppen die de woning rijk was. Later zal er worden behangen en geverfd. De bewoner is erg opgelucht dat er nu gestart is met het opknappen van haar woning, zodat ze meer rust heeft.

I.s.m. Mediant GGZ

Geweldige hulp door Present, 👍👍👍

De 3 musketiers! Respect hoor.

Als je kind in een pleeggezin verblijft en het kan weer terugkeren naar huis, dan ben je blij! Dat is ook Annemarie*, een alleenstaande moeder met 3 kinderen. Er is veel gebeurd de afgelopen jaren en ze werkt hard om zelf weer de regie in haar leven op te pakken. Binnenkort kan een van haar kinderen weer thuis komen wonen, zodat ze samen met haar gezin een nieuwe start kan maken. Een frisse woonkamer en een eigen plekje voor haar zoon is hard nodig, maar omdat ze weinig mensen om zich heen heeft waarop ze kan terugvallen en ook niet de financiële middelen heeft om iemand in te huren, werd dat lastig.

Op onze website kun je lezen hoe Annemarie geholpen werd door twee groepen vrijwilligers én door Molenaar Verzekeringen! Als bedrijfspartner ondersteunt Molenaar Verzekeringen Present financieel en wordt zijn naam jaarlijks verbonden aan een van onze projecten. Zo is het bedrijf maatschappelijk betrokken en maakt het de hulp mogelijk die Present organiseert!

Lees het hele verhaal op onze website: stichtingpresent.nl/enschede/2021/07/20/welkom-thuis/

#vrijwilligerswerk #klussen #nieuwestart #samenwerking #gezin #reintegratie #maatschappelijkbetrokken #mvo #bedrijven #bewust #enschede #present #ikbenpresent

1 week ago

Lees het hele verhaal op onze website: https://stichtingpresent.nl/enschede/2021/07/20/welkom-thuis/

Comment on Facebook

Wat zijn zij daarmee geholpen dank zei Present

Afgelopen zaterdag hebben zes flexers de handen uit de mouwen gestoken bij een alleenstaande moeder. Haar tuin was volledig volgegroeid met struiken en onkruid. Omdat deze volle tuin voor haar zoontje niet geschikt is om lekker in te spelen, heeft de betrokken hulpverlener van Leger des Heils regio Oost haar hulpvraag aan Present doorgegeven. Na een dag flink doorwerken kwam het terras weer tevoorschijn. Het gezin kan nu heerlijk genieten van de tuin. Bedankt!

#vrijwilligerswerk #samenwerken #tuinieren #klussen #present #enschede #ikbenpresent

1 week ago

Comment on Facebook

Wauw wat een verschil, echt prachtig!!

Hartverwarmend 🌻

geweldig.

Bravo Present, weer iemand een plezier gedaan !

💪

View more comments

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"