Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collegaโ€™s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

ik wil helpen

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Present met mijn bedrijf

Present Enschede faciliteert Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor jouw bedrijf. Teambuilding door middel van vrijwilligerswerk in je eigen achtertuin!

MVO met mijn bedrijf

Het werk van Present groeit!
Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Deze enthousiaste studentengroep heeft gisteren een alleenwonende man geholpen om zijn woning op te knappen. Vanwege waterschade waren plafond en wanden helemaal lelijk geworden. De lekkage is inmiddels hersteld, maar de bewoner heeft zelf geen middelen of netwerk om zijn woning op te knappen. Iets wat op dit moment erg belangrijk is voor hem, omdat hij bezig is met een nieuwe start en mooie stappen zet in zijn hulpverleningstraject. Deze groep heeft door hem te helpen de woning te sauzen een flinke bijdrage aan zijn herstel geleverd. Geweldig toch!

Visie Groep Audentis et Virtutis

#sauzen #helpen #klussen #studenten #vrijwilligerswerk #enschede #present #wijzijnervoorelkaar

16 hours ago

Comment on Facebook

Bravo studenten bij Present๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Gisteravond hebben deze studenten van studentenvereniging Audentis een alleenwonende mevrouw geholpen om haar woning op te knappen. Vanwege ziekte en gebrek aan geld en netwerk heeft ze hier zelf de middelen niet voor. De studenten hebben een avond flink aangepakt en hebben o.a. gesausd en haar bed in elkaar gezet. Geweldig bedankt voor jullie hulp en inzet!

Audentis et Virtutis Mediant GGZ

#sauzen #klussen #opknappen #nieuwestart #studenten #helpen #vrijwilligerswerk #enschede #present #wijzijnervoorelkaar #enschede

20 hours ago

Comment on Facebook

Bravo Present ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

๐—ฃ๐—ฟ๐—ฒ๐˜€๐—ฒ๐—ป๐˜-๐—•๐—น๐—ผ๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐—•๐—ฟ๐—ถ๐—ด๐—ฎ๐—ฑ๐—ฒ
Vind jij het leuk om een ander blij te maken met een bosje bloemen? Kom dan de Present-BloemenBrigade versterken. Iedere week schenkt Bloemenboetiek Stadsveld een bos bloemen aan een stadsgenoot bij wie een Present-project heeft plaatsgevonden. Deze bloemen worden gebracht door mensen van onze Present-Bloemenbrigade. Deze bestaat op dit moment uit vier enthousaste vrijwilligers, maar er kunnen nog meer mensen meedoen. Iets voor jou? Check dan de vacature en laat het ons weten!
stichtingpresent.nl/enschede/present-bloemenbrigade/

2 days ago
Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"