Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

aanmelden ALS GROEP

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Voor bedrijven

Kijk jij ook verder dan de winstcijfers? Vind je maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Enschede helpt bedrijven meer te betekenen voor Enschede en omgeving.

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

We zijn blij met onze nieuwe partner De Jongbloed Foundation! Deze foundation heeft een warm hart voor het welzijn van kinderen en heeft in Present een goede partner gevonden om deze kinderen en hun ouders te bereiken met praktische en sociale hulp. Het partnerschap werd officieel gemaakt door uitreiking van het partnercertficaat. We kijken uit naar een mooie samenwerking!

stichtingpresent.nl/enschede/nieuws/partnerschap-jongbloed-foundation-en-stichting-present/
... Lee meerSee Less

5 days ago

Comment on Facebook

Heel veel succes met de samenwerking (Y)

Bloemen houden van mensen, maar in deze achtertuin begon de liefde een beetje verstikkend te worden 😉 Vier Presentvrijwilligers hebben zowel de voor- als de achtertuin helemaal onkruidvrij gemaakt, zodat de scootmobiel er weer langs kan. En als bonus kwam zelfs de barbecue weer onder het onkruid tevoorschijn 👍🏻 Al met al een wereld van verschil. De bewoners zijn dan ook enorm blij en dankbaar. Goed gedaan!
Voor vrijwilliger Mirjam was het trouwens vandaag de eerste keer dat ze mee heeft gedaan met onze flexers. Welkom Mirjam!

#vrijwilligerswerk #tuinieren #onkruid #bbq #scootmobiel #terras #nieuwestart #samen #present #enschede #ikbenpresent
... Lee meerSee Less

1 week ago

Ook Marleen uit Hilversum had vandaag vrijwilligers over de vloer, via bemiddeling van Present Hilversum. Haar reactie aan het einde van de middag is ontroerend ❤️ ... Lee meerSee Less

1 week ago

Comment on Facebook

Dankbare vrouw met de hulp van Present

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"