Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

ik wil helpen

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Voor bedrijven

Vind je het als bedrijf belangrijk om maatschappelijk aanwezig te zijn in Enschede?  Present Enschede helpt bedrijven om vorm te geven aan MVO en meer te betekenen voor Enschede en omgeving.

Informatie voor bedrijven

Het werk van Present groeit!
Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vacature voor algemeen coördinator bij Present Almelo! Iets voor jou?Een bijzondere vacature! Wegens vertrek van Ruth, onze huidige algemeen coördinator, zijn wij op zoek naar een nieuwe algemeen coördinator die onze activiteiten coördineert en de vrijwilligers en het team aanstuurt.

Stichting Present Almelo fungeert als makelaar in vrijwilligerswerk, wij koppelen vrijwilligers aan mensen met een hulpvraag. Dat doen we door gerichte projecten, waarbij de hulp wordt geboden door groepen van vrijwilligers en medewerkers van bedrijven en instellingen. Daarmee werken we in de Almelose samenleving aan een beweging waarbij het vanzelfsprekend is dat we omzien naar elkaar en naar onze kwetsbare stadgenoten.

Meer weten over deze leuke en uitdagende vacature? Kijk op buff.ly/2JZaKwB
#vacature #twente #almelo #job

1 day ago
Vacature voor algemeen coördinator bij Present Almelo! Iets voor jou?

Comment on Facebook

Sandra Mameli

We zijn volop bezig met de organisatie van onze Projectenmarathon. Wil jij ook meedoen met een groepje collega's, vrienden, studiegenoten, gezin? We kunnen nog wel een aantal vrijwilligers gebruiken! Check onze website waar jij je nog kunt inzetten om het verschil te maken voor een stadsgenoot.
stichtingpresent.nl/enschede/aanmelden-projectenmarathon/

2 days ago
We zijn volop bezig met de organisatie van onze Projectenmarathon. Wil jij ook meedoen met een groepje collegas, vrienden, studiegenoten, gezin? We kunnen nog wel een aantal vrijwilligers gebruiken! Check onze website waar jij je nog kunt inzetten om het verschil te maken voor een stadsgenoot.

Ook de studenten van A.S.V. Taste laat zich sponsoren tijdens onze Projectenmarathon. Op 5 juni zullen minstens 30 studenten de handen uit de mouwen steken om een praktische klus op te knappen voor kwetsbare Enschedeërs.

Waarom ze meedoen?
"We vinden het als ASV Taste erg belangrijk dat mensen die een extra handje kunnen gebruiken deze ook aangeboden krijgen. Wij zullen 5 juni met zo veel mogelijk studenten deze hand bieden. Steun deze pagina en samen maken we Enschede een mooiere stad!"

Check de link naar hun actiepagina supp.to/projectenmarathon/asvtaste

5 days ago

Waarom ze meedoen?

Check de link naar hun actiepagina https://supp.to/projectenmarathon/asvtaste
Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"