Aanmelden:

Wil je je hulp aanbieden? Ook in coronatijden koppelen we jullie aanbod aan een passende hulpvraag.

Meld je groep hier aan.

aanmelden ALS GROEP

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Voor bedrijven

Kijk jij ook verder dan de winstcijfers? Vind je maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Enschede helpt bedrijven meer te betekenen voor Enschede en omgeving.

Doneren

Het werk van Present groeit. Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

We houden nog even vol met stemmen werven voor Present. Om op 28 maart de publieksprijs in ontvangst te kunnen nemen, hebben we de meeste stemmen nodig. Dus ben je Present- fan en wil je ons werk steunen? Deel dit bericht dan op je tijdlijn.

We zijn in de running voor de Nationale Vrijwilligersprijs en hopen een mooi bedrag voor Present binnen te slepen, zodat we nog meer mooie ontmoetingen kunnen organiseren in Enschede.

Wil je ons op het podium hebben op 28 maart? Stem dan op ons en hopelijk mogen we de publieksprijs uit handen van minister Hugo de Jonge ontvangen.

Stemmen kan via deze link: www.vrijwilligerswerk.nl/nationalevrijwilligersprijzen/kandidaten/1552418.aspx?t=Present+Enschede
... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Stemmen kan via deze link: https://www.vrijwilligerswerk.nl/nationalevrijwilligersprijzen/kandidaten/1552418.aspx?t=Present+Enschede

Samen eten is gezellig! Een groep vrijwilligers, afkomstig uit de Lasonderkerk (NGK Enschede) heeft daarom gisteren samen met de jongeren en wat oudere jongeren van de opvang van Humanitas gekookt en gegeten. De cliënten worden opgevangen bij Humanitas Onder Dak omdat ze dakloos zijn of dreigen te worden en hierdoor minder aansluiting met de samenleving hebben. Hoe mooi is het om dan gezellige gesprekken en een mooie ontmoeting te hebben met deze betrokken vrijwilligers.
.
I.s.m. Humanitas Onder Dak
... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Samen eten is gezellig! Een groep  vrijwilligers, afkomstig uit de Lasonderkerk (NGK Enschede) heeft daarom gisteren samen met de jongeren en wat oudere jongeren van de opvang van Humanitas gekookt en gegeten. De cliënten worden opgevangen bij Humanitas Onder Dak omdat ze dakloos zijn of dreigen te worden en hierdoor minder aansluiting met de samenleving hebben. Hoe mooi is het om dan gezellige gesprekken en een mooie ontmoeting te hebben met deze betrokken vrijwilligers.
.
I.s.m. Humanitas Onder Dak

Comment on Facebook

Jullie zijn kanjers!

Toppers!

Geweldig 👍

Ha Maaike! Goed bezig!!

Super🤛

Ha Nelly, wat mooi!

Hey Maaike wat leuk!

View more comments

Gisteren kwam ChristenUnie Enschede bij ons op werkbezoek. Goed om de lijntjes kort te houden en elkaar op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen. We zijn blij met deze warme belangstelling voor Present! ... Lee meerSee Less

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"