Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

ik wil helpen

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Present met mijn bedrijf

Present Enschede faciliteert Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) voor jouw bedrijf. Teambuilding door middel van vrijwilligerswerk in je eigen achtertuin!

MVO met mijn bedrijf

Het werk van Present groeit!
Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Afgelopen week hebben onze flexers gesausd in een woning die door de rook enorm vergeeld was. De bewoner heeft diverse problemen en heeft zichzelf steeds meer teruggetrokken. Nu zijn huis weer wat opgefrist is, hopen we dat hij weer de moed opvat om familie en vrienden thuis uit te nodigen. Zijn hulpverlener van RIBW zal hem daarbij helpen. Flexers van Present, bedankt voor jullie hulp!

I.s.m. RIBW Overijssel

#vrijwilliger #helpen #klussen #sausen #witten #verven #samen #present #enschede

3 days ago

Vandaag is Mariska namens onze BloemenBrigade op pad geweest om een mooi boeketje af te leveren bij een bewoner bij wie afgelopen week een klus project is uitgevoerd. Hij vond het een erg lief gebaar!

I.s.m. Bloemenboetiek Stadsveld

#bloemenhoudenvanmensen #mensenhoudenvanbloemen #liefgebaar #vrijwilliger #bloemen #present #ikbenpresent #enschede

4 days ago

I.s.m. Bloemenboetiek Stadsveld

In augustus is Mariska bij ons gestart als trainee Jong Present! Het komende half jaar zal zij betrokken zijn bij de organisatie en o.a. verantwoordelijk zijn voor het matchen van groepen vrijwilligers aan een passende activiteit. We heten haar van harte welkom in de 'keuken' van Present Enschede!

Op de website stelt ze zichzelf voor:
stichtingpresent.nl/enschede/nieuws/welkom-nieuwe-trainee-mariska-verburg/

@jongpresent

#traineeship #jongpresent #jongeren #organisatie #vrijwilligerswerk #enschede #present #ikbenpresent

1 week ago
In augustus is Mariska bij ons gestart als trainee Jong Present! Het komende half jaar zal zij betrokken zijn bij de organisatie en o.a. verantwoordelijk zijn voor het matchen van groepen vrijwilligers aan een passende activiteit. We heten haar van harte welkom in de keuken van Present Enschede!

Op de website stelt ze zichzelf voor:

@jongpresent

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"