Aanmelden:

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

Meld je groep hier aan.

ik wil helpen

Ben jij een professional (hulpverlener) en wil jij in aanmerking komen voor een groep vrijwilligers?

Lees hier meer.

aanmelden hulpvraag

Voor bedrijven

Vind je het als bedrijf belangrijk om maatschappelijk aanwezig te zijn in Enschede?  Present Enschede helpt bedrijven om vorm te geven aan MVO en meer te betekenen voor Enschede en omgeving.

Informatie voor bedrijven

Het werk van Present groeit!
Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede naar elkaar om gaan zien? Steun Present Enschede met een gift.

MEER projecten >>

Partners en Sponsoren

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vrijwilligers Frits en Klaas hebben vandaag een hek gemaakt tussen de tuinen van twee buren, om te voorkomen dat hun beider honden met elkaar in contact kwamen. Vanwege ziekte en het ontbreken van een netwerk hebben de bewoners daar zelf geen mogelijkheden voor. Na flink doorwerken was de afscheiding klaar. De beide buren zijn dankbaar en blij dat het nu voor elkaar is!

I.s.m. Zorggroep Manna

#samen #tuinieren #klussen #hekwerk #vrijwilligerswerk #present #ikbenpresent

Comment on Facebook

Weer eens mensen blij gemaakt, 👍👍👍

Een volledig met bramenstruiken dichtgegroeide achtertuin is vandaag helemaal teruggesnoeid door de mannen van Surplus. Door ziekte, beperkt netwerk en een gebrek aan voldoende financiële middelen kan de bewoner zelf zijn tuin niet (laten) onderhouden en Present was dan ook het laatste redmiddel. Er werd flink doorgewerkt en het resultaat is daar dan ook naar. Top gedaan mannen!

I.s.m. Ons Huis en Stichting Surplus

I.s.m. Ons Huis en Stichting Surplus

Ieder jaar proberen we een teamuitje te organiseren. Vandaag was het een digitale bijeenkomst, of te wel een 'team-thuisje'! Onder het genot van allerlei lekkernijen hebben het bestuur, coördinatoren, projectbegeleiders, fotografen en onze trainee bijgepraat en een aantal gezellige quizzen en spelletjes gedaan. Fijn om elkaar te ontmoeten!

#present #enschede #ikbenpresent #teambuilding #samenpresent

2 days ago
Ieder jaar proberen we een teamuitje te organiseren. Vandaag was het een digitale bijeenkomst, of te wel een team-thuisje! Onder het genot van allerlei lekkernijen hebben het bestuur, coördinatoren, projectbegeleiders, fotografen en onze trainee bijgepraat en een aantal gezellige quizzen en spelletjes gedaan. Fijn om elkaar te ontmoeten!

#present #enschede #ikbenpresent #teambuilding #samenpresent

Comment on Facebook

Uit in eigen huis hihi 😉

Super leuk georganiseerd en een bijzondere manier om elkaar te ontmoeten!

Load more

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"