Afscheid algemeen coördinator Marjet

16 april 2024

Na 17 jaar ‘present’ te zijn geweest, heeft Marjet Deuten in april voor het laatst de Present-deur achter zich dichtgetrokken. Vanaf de oprichting was zij betrokken bij de stichting en heeft aan de wieg gestaan van Present Enschede. In het eerste jaar zijn er 20 projecten georganiseerd en Marjet heeft de stichting zien groeien naar ruim 250 projecten.

Op 3 april hebben we met vaste vrijwilligers, team en bestuur een afscheidsfeest gehouden, waarin we geprobeerd hebben om 17 jaar Marjet bij Present te vangen in een foto- album. Na diverse toespraken vanuit het team en bestuur en van Marjet zelf, hebben we, onder het genot van taart, koffie, thee en meer, de Present-variant van ’30 Seconds’ gespeeld.

Marjet, nogmaals bedankt voor de energie en de tijd die je in Present hebt gestoken. We gaan jouw Present-hart missen en wensen je alle goeds voor de toekomst!