Geen Kathmandu maar Boekelo!

15 juli 2021
Van 30 juli tot en met 9 augustus komt een grote groep jongeren naar Enschede/Boekelo om samen met de bewoners van Stichting de Beuk op trekken en allerlei kluswerkzaamheden op en rondom de zorgboerderij te doen. De jongeren zijn afkomstig van de organisatie World Servants die vanwege corona dit jaar voor het eerst werkvakanties in Nederland uitvoert, via 11 verschillende Present stichtingen, waaronder Present Enschede.
Boekelo is natuurlijk totaal iets anders dan Kathmandu. Wat beweegt de jongeren om te kiezen voor een werkvakantie in Nederland? En wat gaan ze dan doen in Boekelo? Bart Jan van World Servants en Present-coördinator Leonie waren te gast in de studio van 1Twente Enschede om over dit project te vertellen.
Klik op de foto hierboven om de video te bekijken
Wil je het project blijven volgen? Houd dan de socials van zowel Present Enschede als World Servants in de gaten. Vooral tijdens de projectperiode verschijnen daar regelmatig updates!