Present Enschede als goed doel bij Kennispark.Run!

10 juli 2023

Op 22 juni hebben 257 deelnemers in 33 teams afkomstig uit bedrijven van bedrijventerrein Kennispark gewandeld en hardgelopen voor Present! De deelnemers deden een obstacle run, soms dwars door bedrijven heen en met hindernissen op de route. Ze lieten zich sponsoren en haalden in totaal een bedrag van €9.370,- op, wat ten goede komt aan het werk van Stichting Present!

Ook Present nam een deel van de obstacle run voor haar rekening: deelnemers moesten met gereedschap in de hand een parcours afleggen. Een mooie oefening voor als ze in de toekomst mee gaan doen aan een Present-project. Na afloop kregen de deelnemers – heel toepasselijk – een spons als cadeau, als dank voor de sponsoring én uiteraard ook inzetbaar bij Present!

Present dankt de organisatoren, de deelnemers en de bedrijven die hebben meegedaan aan de Kennispark.Run van harte voor dit prachtige initiatief. Met deze bijdrage wordt het werk van Present ondersteund, zodat de stichting nog meer kwetsbare inwoners in Enschede kan bereiken.