SAMM gaat 24 uur NonStop Present

21 januari 2019

Studievereniging SAMM organiseert ieder jaar de actieweek SAMM Moves. De Studievereniging van de Academie Mens en Maatschappij van Saxion komt tijdens deze week in beweging voor het goede doel. En dit jaar is het goede doel Stichting Present Enschede!

In de week van 18 t/m 21 maart organiseren ze allerlei activiteiten waarmee ze geld op hopen te halen voor Present Enschede.
Als klapstuk gaan ze in die week 24 uur lang projecten uitvoeren (ja, ook ’s nachts!). Op 20 maart om 13.00 uur gaat Present NonStop
van start. De actie eindigt op 21 maart om 13.00 uur. De deelnemers gaan door heel Enschede aan de slag om verschil te maken bij
kwetsbare Enschedeërs.

Ook jij kunt helpen door te sponsoren. We hopen een mooi bedrag in ontvangst te kunnen nemen!

Doneer via deze link