Netwerkevent voor ondernemers: Present DOE-dag

14 september 2018

Ondernemen en maatschappelijk betrokken zijn in je eigen omgeving: het kan! Present Enschede en Present Almelo organiseren samen met netwerkorganisatie Ondernemers in Bedrijf een uniek netwerkevenement, waarbij je ontdekt hoe je concreet invulling geeft aan maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Present werkt samen met maatschappelijke organisaties en weet mensen te vinden, die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Stichting Present verbindt op een professionele wijze de inzet van groepen mensen afkomstig van o.a. bedrijven en netwerkclubs aan deze kwetsbare Twentenaren om zo verschil te maken in één dag.

Netwerkevent 16 november 2018

Stichting Present regio Twente biedt jou de kans om zelf te ervaren hoe het is om verschil te maken in het leven van mensen die kwetsbaar zijn. Tijdens dit event maak je kennis met de rol die Stichting Present kan betekenen voor jouw bedrijf en gaan we MVO ervaren in de praktijk! Inzet met een groep, professioneel, georganiseerd en zinvol voor je bedrijf. We gaan samen met andere ondernemers de ouderen van verzorgingshuis de Eschpoort in de watten leggen. Na afloop van deze activiteit zal Stichting Present meer vertellen over dit onderwerp, is er een bedrijfspresentatie van Jongbloed Fiscaal Juristen en is er gelegenheid om na te praten en te netwerken.

15:00 uur ontvangst bij Zorgcentrum de Eschpoort (Boulevard 1945 505, Enschede)
Start Presentproject: met bewoners van De Eschpoort iets bakken en gezellig samen eten
17:00 uur afsluiting project
17:15 uur ontvangst bij Jongbloed Fiscaal Juristen (Marthalaan 5, Enschede)
Napraten project, presentaties, borrelen en netwerken
19:00 uur einde netwerkevent

Laat je inspireren, ontmoet andere betrokken Twentse ondernemers en meld je aan!

Stichting Present wil een maatschappelijke beweging op gang brengen waarbij steeds meer mensen naar elkaar omkijken. Door je als bedrijf te verbinden aan de lokale stichting Present draag je bij aan deze beweging.