Vrijwilligersuitje: Smoothies maken in Weerselo

15 juli 2019

Het was gezellig én lekker, ons vrijwilligersuitje naar de Methoeve in Weerselo! Op 10 juli zijn we met een grote groep op pad gegaan om een workshop smoothies maken te volgen. Deze workshop hebben we cadeau gekregen van het bedrijf Event Creators via de Beursvloer. Een prachtige manier om onze waardering te laten zien aan onze onmisbare vrijwilligers. We hebben fruit (én groente!) gesneden, gebakken, gemixt en uiteraard volop geproefd van de verschillende soorten smoothies.

Present Enschede organiseert zo’n 200 projecten per jaar. Vrijwilligers zetten zich met hun groep in voor kwetsbare Enschedeërs. De groepen zijn afkomstig vanuit bedrijven, scholen, kerken, studentenverenigingen, maar ook Present zelf heeft een groep: de Flexgroep. Dit is een ‘pool’ bestaande uit 50 vrijwilligers, die telkens in een andere samenstelling een project aanpakken. De organisatie van deze projecten wordt mogelijk gemaakt door een groot team van nog eens 20 vaste vrijwilligers.

We zijn dankbaar voor zoveel enthousiasme voor Present en vonden het dan ook erg leuk om hen deze activiteit te kunnen aanbieden. Bekijk hieronder de foto’s!

[sb-custom-gallery]