Welkom kantoorondersteuner Nicole

12 oktober 2023

In september is Nicole Jansen officieel gestart als kantoorondersteuner bij Present Enschede. Ze zal zich voornamelijk bezighouden met fondsenwerving en bedrijvencontacten. Hieronder stelt ze zich voor:

‘Hoi, ik ben Nicole Jansen Schepers. Graag werk ik een paar uur per week als vrijwilliger voor Present. Waarom? Omdat Present bij mijn levensvisie past. Mijn kwaliteiten en talenten inzetten om niet, om mijn medemens mee te helpen. Weten dat je daarmee echt waarde toevoegt voor de ander.
Ik mag bij Present voor Marjet en Leonie mogelijkheden en vraagstukken onderzoeken met betrekking tot bedrijvencontacten en fondsenwerving. Ik hoop dat er veel Enschedese bedrijven/ondernemers zijn die zich willen verbinden aan Present. Present kan haar mooie werk; het inzetten van groepen vrijwilligers die hun talenten aanbieden aan inwoners van Enschede met een zwakke gezondheid, zwak sociaal netwerk en te weinig financiële middelen, continueren en uitbreiden. Voor bedrijven/ondernemers is dit dé manier om invulling te geven aan maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Mijn droom is dat Present in de toekomst niet meer nodig is. Dat we het vanzelfsprekend vinden dat een ieder omziet naar elkaar. Helaas laat de praktijk iets anders zien. Tot die tijd zet ik mij van harte in voor Present Enschede.’

We heten Nicole van harte welkom in het team!