Welkom nieuwe partner: Steenkamp Bewind

9 maart 2021

Begin maart mochten we wederom een nieuwe partner verwelkomen. Steenkamp Bewind wil graag haar maatschappelijke betrokkenheid in de stad vormgeven samen met Present Enschede. Steenkamp Bewind is een kleinschalig bureau voor Beschermingsbewind, Mentorschap of Curatele.

Het bureau is gestart op 5 december 2018 en het is de bedoeling om een klein en toegankelijk bureau te worden en te blijven, zodat eigenaren Dineke en Edsko hun klanten optimaal terzijde kunnen staan bij het beheren van hun financiën en/of zorg. Dineke (bewindvoerder, mentor) is het eerste aanspreekpunt voor alle klanten,  Edsko (assistent-bewindvoerder) zorgt voor de administratie en praktische zaken voor klanten.

Waarom kiezen Dineke en Edsko om samen te werken met Present Enschede?  Edsko: ‘Onze samenwerking met Stichting Present Enschede past naadloos bij hoe wij vanuit Steenkamp Bewind opereren: praktisch, korte lijnen en directe hulp bieden waar mogelijk en waar het kan samen dat samen met de klant vormgeven.’

We heten Steenkamp Bewind van harte welkom als partner van Present en kijken uit naar een mooie samenwerking!

[sb-custom-gallery]