Welkom nieuwe trainee: Eva

27 september 2022

Deze week start Eva van Gremberghen als trainee bij Present. Ze gaat meedraaien in het team in het matchen van de projecten en voorbereiden van de komende acties. Hieronder stelt ze zichzelf aan je voor:

Hallo! Ik ben Eva en ik ben 24 jaar oud. Ik zit midden in mijn studie Social Work en ga aankomende periode stage lopen bij stichting Present Enschede. Ik ben via mijn studie achter het bestaan van deze stichting gekomen en werd meteen nieuwsgierig. Ik ben niet in Enschede opgegroeid dus ik weet nog weinig over de verschillende hulpverlening en projecten in Enschede. Ik denk dat ik bij Stichting Present een mooi beeld kan krijgen van de hulpverlening in Enschede. Het lijkt mij uitdagend om mezelf in te zetten voor verschillende doelgroepen en deze te koppelen aan de vrijwilligers. Ik verwacht dat elke week weer anders zal verlopen. Ik hoop te leren werken binnen een team en alles wat daarbij hoort.

We heten Eva van harte welkom in het team en kijken uit naar een fijne samenwerking!