Welkom nieuwe trainee Evelien!

28 mei 2019

Afgelopen maandag is Evelien Hannink bij ons gestart als nieuwe trainee voor Jong Present. Hieronder stelt zij zich voor:

Hallo allemaal,

Mijn naam is Evelien Hannink en maandag 27 mei ben ik begonnen als trainee bij Stichting Present!

Hieronder zal ik kort wat over mijzelf vertellen:

Ik ben 29 jaar en woon in Enschede. Momenteel ben ik werkzaam als leerkracht in het basisonderwijs. In mijn vrije tijd speel ik graag piano en gitaar. Ik bezoek geregeld concerten en vind het fijn om bij vrienden en familie te zijn.

De reden dat ik ben gestart als trainee bij Present is de mogelijkheid om mezelf te ontwikkelen op vlakken die niet specifiek onderwijs gericht zijn. Daarnaast lijkt het mij een mooie kans om mijn netwerk verder uit te breiden.

Ik heb heel veel zin in deze uitdaging, mocht je mij beter willen leren kennen, vraag gerust!