Winnaar Studentencompetitie 2023 ontvangt Present-bokaal

23 november 2023

Op woensdag 11 oktober organiseerden we ons jaarlijkse Bestuursdiner voor Enschedese studie-en studentenverenigingen. Onder het genot van een lekkere maaltijd hebben we 24 bestuursleden van in totaal 12 verenigingen geïnformeerd hoe je als vereniging kunt samenwerken met Present. Ook werden ervaringen uitgewisseld en konden er vragen worden gesteld.

Als klapper was daar natuurlijk de uitreiking van de allereerste bokaal van de Present Projectencompetitie! Deze werd in ontvangst genomen door Hugo Beltman van A.S.V. Taste Extern. Afgelopen studiejaar hebben ze met 72 studenten in totaal 194 vrijwilligersuren gewerkt en daarmee 59 Enschedeërs geholpen. Van harte gefeliciteerd!

De bokaal is speciaal voor Present gemaakt door kunstenaar Gert Fris. Het verbeeldt de gevende en ontvangende handen uit het logo van Present. De armen raken elkaar, wat staat voor ontmoeting en ze zijn even groot, wat staat voor gelijkwaardigheid. Want geven is even belangrijk als ontvangen en kan niet zonder elkaar!

Nu is natuurlijk de vraag: welke vereniging gaat deze schitterende wisselbokaal volgend jaar winnen…? De competitie voor het seizoen 2023/2024 is AAN!