Verhalen

ChristenUnie helpt bij Voedselbank

Afgelopen zaterdag heeft de ChristenUnie zich ingezet bij de Voedselbank. Deze keer was niet het ompakken van voedsel de hoofdtaak, maar het klaarmaken van de inrichting op de nieuwe locatie aan de Haaksbergerstraat. De Voedselbank heeft het plan om nog voor de zomer te verhuizen naar het nieuwe pand waar ook o.a. de Kledingbank en het Meubeldepot hun intrek zullen nemen. Er is dan ook genoeg werk aan de winkel om het pand voor die tijd helemaal ingericht te krijgen.

De ChristenUnie meldde zich bij Present en wilde dit project graag oppakken. Samen ben je sterk en kun je heel wat verf-meters maken. Ze hebben flink doorgewerkt en aan het einde van het project kon je al goed zien hoe mooi de nieuwe Voedselbank gaat worden. Het zal straks veel meer de opzet van een winkel gaan krijgen. Erg mooi dat deze groep vrijwilliger voor een dag wilde zijn en zich heeft ingezet om het voor de mensen in Enschede beter te maken!

Foto’s: Luuk Vosslamber