Je bed uit voor Present!

…. dat wilden de studenten van SAMM graag!

De leden studievereniging van de Academie Mens en Maatschappij kwamen in juni een hele nacht in actie via Present. Dit deden ze in het kader van hun actie SAMMoves, waarbij ze goede doelen ondersteunen.

Midden in de nacht hebben de studenten schoongemaakt bij zorginstelling De Posten, een volgende groep heeft o.a. geholpen met de was bij De Hoesstee, en weer een groep heeft bij het krieken van de dag onkruid gewied en schoongemaakt bij De Cypressenhof. De projectenserie werd afgesloten door een bewoner praktisch te helpen met klussen in haar woning. Ze krijgt begeleiding van Livio, maar krijgt het zelf niet voor elkaar om haar woning op te knappen. De hulp van de studenten heeft een begin gemaakt met het maken van een nieuwe start.

Zo zie je maar: je kunt dag én nacht Present zijn!