Verhalen

Ons Huis in actie in Enschede

50 medewerkers van woningcorporatie Ons Huis hebben zich via Present ingezet door heel Enschede om mensen te helpen. Present heeft mooie verbindingen voor kunnen maken met heel uiteenlopende organisaties en inwoners.

De collega’s hebben ontmoetingen gehad met bewoners uit het Woonzorgcentrum Twekkelerveld van LivioZorg, hebben diverse klussen en activiteiten uitgevoerd bij Aveleijn locatie De Wielewaal. Ook hebben ze boodschappen gedaan en gekookt voor bewoners van Huis en Haard Leliestraat, een instelling van het Leger des Heils en hoe kon het ook anders: helemaal in voetbal-stijl. Anderen zijn bij Boerderij De Viermarken geweest en bij De Kei, een dagbestedingslocatie van ’s Heeren Loo. Een groep heeft een spelletjesmiddag georganiseerd bij vluchtelingen op de Noodopvang op de Vliegbasis. Tenslotte hebben een aantal handigerds de Kledingbank Enschede geholpen met het in elkaar zetten van een blokhut in hun nieuwe pand.

We kijken terug op een actieve middag, vol met ontmoeting en mooie projecten. Collega’s van Ons Huis: bedankt voor jullie inzet en hopelijk tot volgend jaar!