Verhalen

Studenten RSK helpen bij Kledingbank

Leden van Studentenvereniging RSK Enschede hebben onlangs geholpen met de inrichting van de nieuwe locatie van de Kledingbank Enschede. Zij zijn volop bezig met het voorbereiden van de verhuizing naar de Haaksbergerstraat en kunnen alle vrijwillige hulp gebruiken. Deze handige groep heeft een avond geholpen met assembleren van kledingrekken.

De Kledingbank helpt mensen die dit nodig hebben aan goede (tweedehands) kleding. Samen met de Voedselbank en het Meubeldepot krijgt de Kledingbank een nieuw onderkomen in de oude Ford-garage aan de Haaksbergerstraat. Voor het inrichten en verhuizen zijn ze afhankelijk van vrijwilligers.

Present organiseert veel projecten waarbij studenten zich inzetten in de samenleving. Wil je ook meedoen met jouw studentenvereniging? Meld je dan aan via onze website en wij regelen de rest!