Verhalen

Voskamp doet! in Enschede

Op 20 juni was het tijd voor de Voskamp Doet! dag, waarin alle medewerkers van Voskamp Groep projecten uitvoeren door heel Nederland heen. Voskamp vindt het als bedrijf belangrijk om een steentje bij te dragen aan een betere samenleving. “Door de samenwerking met Stichting Present zijn we er ook van overtuigd dat onze maatschappelijke inzet ook bij de personen en groepen terecht komen, die dat het hardst nodig hebben.”

In Enschede hebben in totaal 17 medewerkers van zich ingezet via Stichting Present Enschede. Zo heeft een groep een gezellige en nuttige middag gehad met de bewoners van het Thomashuis Enschede. Er werd gesjoeld, gezongen, en de tuin werd opgeknapt. Een andere groep heeft geholpen met het opknappen van Speeltuin ’t Heelal en de derde groep heeft geholpen in de tuin en met schilderwerk bij Stichting De Beuk. Er was ontmoeting, verbinding en niet te vergeten: zon!

Voskamp Groep, bedankt voor jullie inzet en tot volgend jaar!