Gemeentebestuur schenkt kerstpakketcheque van 2700 euro aan Present Heerenveen

20 december 2023

Rolie Tromp, vicevoorzitter van de gemeenteraad, heeft woensdag 20 december samen met collega-raadslid Lia de Heij namens het gemeentebestuur van Heerenveen een cheque van 2700 euro overhandigd aan coördinator Jitze Hooghiemstra van de stichting Present Heerenveen. Dat bedrag staat gelijk aan de waarde van het ‘kerstpakket’ van het gemeentebestuur dat jaarlijks wordt geschonken aan een goed doel in de gemeente Heerenveen.

Het gemeentebestuur zegt het belangrijk te vinden dat organisaties zoals de stichting Present Heerenveen ondersteund worden. ,,Daarom kiezen we er jaarlijks voor om onze waardering te benadrukken door deze schenking. Dat hebben we de afgelopen jaren ook gedaan bij andere organisaties, dit jaar koos de gemeenteraad voor de stichting Present Heerenveen”, zegt Tromp.
De uitreiking zelf vond feestelijk plaats in de trouwzaal van het gemeentehuis in Heerenveen, waar de waardering werd uitgesproken voor de werkzaamheden van Present Heerenveen.