Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Heerenveen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Hoe staan we ervoor?

MEER NIEUWS >>

Ervaringsverhalen

• Modderdag

08-07-2019

Bewoners van woonzorgcentrum Mariënbosch gingen langs bij de[...]
  • "Spierpijn hebben we er...

24-06-2019

Vier vrijwilligers hebben begin juni laminaat gelegd in een flat. Het was[...]
  • Voorjaarswandeling

01-05-2019

Half april maakten bewoners van Mariënbosch een mooie wandeling met de[...]
  • Met BN'ers op de foto

28-03-2019

Een groep vrijwilligers ging op pad met bewoners van zorgcentrum[...]
MEER ervaringsverhalen >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Verbinding faciliteren aan mensen die iets te bieden hebben tussen mensen die het zelf niet meer kunnen maar zo goed kunnen gebruiken.Dat is waar Present Heerenveen voor staat en zo is heeft een vrijwilliger afgelopen week een zonnige rit mogen doen met Dhr.Fabriek. Genietend van de zon reden de heren in de cabrio langs het huis waar dhr. als kind woonde, reden langs de plaats waar het voormalige Heerenveen stadion was en hij ooit zelf speelde in het zelfde team als Abe Lenstra! Zowel dhr.Fabriek als vrijwilliger Sjoerd Ijpma hebben genoten. ' Dankzij jullie heb ik deze mooie ontmoeting gehad' aldus Sjoerd Ijpma.
Dat horen we graag als Present, wij zorgen voor de verbinding met als doel dat er kostbare ontmoetingen plaatsvinden.
Beide heren genieten nog na van deze mooie middag!
... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Verbinding faciliteren aan mensen die iets te bieden hebben tussen mensen die het zelf niet meer kunnen maar zo goed kunnen gebruiken.Dat is waar Present Heerenveen voor staat en zo is heeft een vrijwilliger afgelopen week een zonnige rit mogen doen met Dhr.Fabriek. Genietend van de zon reden de heren in de cabrio langs het huis waar dhr. als kind woonde, reden langs de plaats waar het voormalige Heerenveen stadion was en hij ooit zelf speelde in het zelfde team als Abe Lenstra! Zowel dhr.Fabriek als vrijwilliger Sjoerd Ijpma hebben genoten.  Dankzij jullie heb ik deze mooie ontmoeting gehad aldus Sjoerd Ijpma.
Beide heren genieten nog na van deze mooie middag!

Comment on Facebook

Wat een mooi initiatief!

Wat leuk! Meneer Fabriek! Buurtzorg Heerenveen Noord

Prachtig!

Prachtig iniatief!

View more comments

Present Heerenveen heeft een bericht gedeeld.
Present Heerenveen

Nog een paar vrolijke foto's van Nationale Modderdag bij kinderopvang De Bijenkorf, waar vrijwilligers van Present met bewoners van Mariënbosch op bezoek waren bij de spelende kinderen! :) ... Lee meerSee Less

1 month ago

Comment on Facebook

Wat is er weer genoten 👍🏼

Yvonne Larsen-Feenstra hij staat er mooi op!

View more comments

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"