Nieuwe en bestaande vrijwilligers genieten op bijeenkomst Present Heerenveen

24 maart 2024

Een aantal nieuwe en bestaande vrijwilligers was zaterdag 23 maart aanwezig tijdens een gezellige bijeenkomst van de stichting Present Heerenveen.

Voor de vrijwilligers was er niet alleen een hapje en een drankje, maar ook werd namens het bestuur een doorkijkje gegeven naar de plannen voor dit jaar en erna en was er een terugblik op de afgelopen periode. Hoewel het een kleine groep betrof die aanwezig kon zijn, was de sfeer gemoedelijk, prettig en gezellig, zoals deze kenmerkend is voor Present Heerenveen.

Wilt u zich zichzelf als individu, groep, school, bedrijf of bijvoorbeeld groep ook eenmalig of vaker een dagdeel inzetten voor de medemens, dan kun u contact opnemen met coördinator Jitze Hooghiemstra via jitze.hooghiemstra@presentheerenveen.nl of op dinsdag en donderdag van 9.00 – 17.00 uur via 06-39541565. Een WhatsApp sturen mag uiteraard ook.

Zie ook onze Facebookpagina Present Heerenveen en like deze vooral, om op de hoogte te blijven van al het laatste nieuws vanuit Present Heerenveen.