Vrijwilligers Present Heerenveen knappen achtertuin inwoner Heerenveen op en geven egel in winterslaap nieuwe plek

9 januari 2024

Zes vrijwilligers van de stichting Present Heerenveen hebben de achtertuin van een bewoner uit Heerenveen opgeruimd.

Bij de opruimwerkzaamhedenzijn spullen die al enige tijd in de tuin lagen afgevoerd naar de stort. Daarnaast hebben de vrijwilligers een egel die aan zijn winterslaap bezig was weer een veilig plaatsje gegeven.

Na afloop van de werkzaamheden die in totaal ongeveer tweeënhalf uur duurden was er koffie voor de vrijwilligers.

De hulpontvanger liet weten maar wat blij te zijn met het werk van de vrijwilligers: ,,Een mooie afsluiting van alle opruimklussen die ik zelf al had gedaan. En fijn dat daarnaast nog iemand mij komt helpen om de laatste hand te leggen bij het herstellen van het laminaat.”