Vrijwilligers Present Heerenveen zorgen met flinke behangklus voor blij gezicht bij inwoner Akkrum en zorgen weer voor werkend modem

25 februari 2024

Vier vrijwilligers van de stichting Present Heerenveen hebben door beschadigd behang verwijderd bij een inwoner uit Akkrum. Het behang was beschadigd geraakt door de kat van de inwoner.

Bij de klus die bijna een hele dag duurde werden eerst twee wanden kaal gemaakt met een stoomapparaat, waarna er werd behangen en ook een hoek van de muur werd gerepareerd.

Daarnaast werd ervoor gezorgd dat het modem van de bewoner weer werkte, die liet weten zeer tevreden te zijn met het belangeloze werk van de vrijwilligers. ,, Wat is dit mooi geworden. En goed dat mijn televisie, internet en radio ook weer werken na forse problemen.”