Nieuwe coördinator – Linda Aalderink

4 december 2022

Vanaf 1 december ben ik de nieuwe coördinator van stichting Present Hoogeveen. Deze stichting is nieuw voor mij, maar stichting Present niet! Voorheen werkte ik als coordinator voor stichting Present Noord Oost Friesland, en daarvoor ben ik projectbegeleider geweest bij stichting Present Deventer. Hieruit blijkt wel dat stichting Present mijn hart heeft.

Ik woon sinds dit voorjaar met mijn gezin in Noordscheschut – mijn man is daar predikant geworden. Daarvoor woonden wij in Zwaagwesteinde (vlak onder Dokkum). Ik vind het een uitdaging om dingen zo te regelen en te organiseren dat anderen goed kunnen leven en werken. Dat is op allerlei gebieden handig: voor mijn gezin, voor het werk van mijn man, maar ook voor stichting Present. Ik kijk er naar uit om het werk van Hanneke – die zoveel heeft gedaan om stichting Present Hoogeveen van de grond te krijgen – voort te zetten en uit te bouwen.