Uit het bestuur: het bestuur gaat schakelen

2 februari 2022

In de voorgaande jaren hebben we ons ingezet om tot een actieve stichting Present Hoogeveen te komen. Dat is gelukt. We hebben voldoende financiering gevonden. We hebben gewerkt aan onze bekendheid bij kerken en zorgverleners. We hebben per 1 december Hanneke Schaab aangesteld als coördinator. We hebben nu een actieve stichting Present.

Daarmee veranderen de taken van het bestuur. We zijn nu werkgever van Hanneke en hebben de verantwoordelijkheid om te zorgen dat zij haar taken kan blijven uitvoeren. Dat betekent dat we moeten zorgen dat de financiën op orde blijven voor de komende jaren. Daarbij weten we dat de bijdragen van de landelijke fondsen aflopend zijn. We moeten dus werken aan het vinden van andere vormen van financiering.

We blijven het werk van Stichting Present onder de aandacht brengen in diverse verbanden. We coachen en begeleiden Hanneke bij haar werk voor Stichting Present Hoogeveen. Zo blijven we met Hanneke een actieve Stichting Present in Hoogeveen.

Gijs Verstegen