Verhuizen om dichterbij dochter te wonen

Elderly woman holding a small house in her hands

Na het overlijden van haar man had onze hulpvrager eigenlijk geen binding meer met Hoogeveen. Haar dochter woont in de buurt van Nijmegen en daarheen reizen ging niet meer. Dus wilde ze graag verhuizen. Maar geen familie of netwerk om haar te helpen. Het personeel van Woonzorgcentrum de Westerkim heeft zich vrijwillig ingezet om te helpen, en vroeg hulp van vrijwilligers van Present. Vanuit de tijdcollecte die we deden bij de CGK van Noordscheschut waren er helpers beschikbaar, plus een vrijwilliger vanuit het P team. In anderhalf uur waren alle spullen ingeladen. In Nijmegen staan vrijwilligers via @presentnijmegen klaar om te helpen lossen. Mooi om zo samen te werken om deze mevrouw nog tijd samen met haar dochter te kunnen geven.