Kerstengelen en ontvangers gezocht!

25 oktober 2023

Wil jij een lichtpuntje voor iemand zijn?

Present Leiden zoekt Kerstengelen die in de komende feestmaand wat aandacht en liefde willen uitdelen aan mensen die net dat steuntje in de rug goed kunnen gebruiken. Wij koppelen een Kerstengel aan iemand die blij gemaakt kan worden met een kaartje door de bus, kopje koffie, kerstpakketje, een wandelingetje etc. Net waar jij en de ontvanger behoefte aan hebben. De Kerstengel laat iets van zich horen in de periode van 11 december 2023 t/m 15 januari 2024. Maak jij ook graag iemand blij? Laat je van je engelachtige kant zien en meld je aan als Kerstengel! Aanmelden kan tot 1 december, via: Aanmeldformulier Kerstengelen

Of ben jij hulpverlener/begeleider/coach en ken jij iemand die juist die extra aandacht in de wintermaanden goed kan gebruiken? Meld die persoon dan aan via: Aanmeldformulier Ontvangers Kerstengelen

Woon jij in Oegstgeest en heb jij geen hulpverlener/coach/begeleider? Meld je dan aan via Vrijwilligersmakelaar Ivonne Janka (06-32149647) of Sociaal Makelaar Sietske Steenbergen (06-83079884)

Begin december wordt de match gemaakt en zullen de Kerstengelen uitvliegen!