Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Blog Mieke Kerkhof:

‘Ik zit gewoon te suizebollen’

‘Ik zit gewoon te suizebollen, dat jullie hier zijn.’ Aan de keukentafel kijkt Ans* het kringetje van drie vrijwilligers rond, die op vrijdagmorgen haar kamer komen sauzen. ‘Ik heb nog nooit in mijn leven…

2 groepen vrijwilligers van Ichthus Leiden Studentenvereniging Present vanmiddag en vanavond! Zij helpen op 2 verschillende adressen met schilderen. De groepen werden heel dankbaar ontvangen. Op een van de adressen is de alleenstaande moeder zichtbaar geraakt door de hulp die maar liefst 8 personen van Ichthus leveren. Het is voor haar (met een zeer beperkt netwerk) een pittige tijd, met een verhuizing naar een huis dat nog helemaal moet worden opgeknapt. Fantastisch, vrijwilligers, blij met jullie herhaaldelijke betrokkenheid bij Present als studentenvereniging! Dat maakt zoveel verschil voor de personen die jullie helpen! ... Lee meerSee Less

1 day ago

2 groepen vrijwilligers van Ichthus Leiden Studentenvereniging Present vanmiddag en vanavond! Zij helpen op 2 verschillende adressen met schilderen. De groepen werden heel dankbaar ontvangen. Op een van de adressen is de alleenstaande moeder zichtbaar geraakt door de hulp die maar liefst 8 personen van Ichthus leveren. Het is voor haar (met een zeer beperkt netwerk) een pittige tijd, met een verhuizing naar een huis dat nog helemaal moet worden opgeknapt. Fantastisch, vrijwilligers, blij met jullie herhaaldelijke betrokkenheid bij Present als studentenvereniging! Dat maakt zoveel verschil voor de personen die jullie helpen!Image attachment

Comment on Facebook

Kanjers zijn jullie! Het Sociaal Wijkteam is blij met jullie!

+ View previous comments

Iedereen die het wel eens gedaan heeft, zal het herkennen: een kast in elkaar zetten lijkt makkelijk, maar kost veel tijd en geduld. Gisteravond mochten twee vrijwilligers van Present dat weer ervaren 😅. Na vier uur hard werken stond de kledingkast er dan! De vrouw die o.a. begeleidt wordt door #Schuldhulpmaatje kan daardoor weer een stapje vooruit in het organiseren van haar leven. #doorzetters #samenishetleuker ... Lee meerSee Less

5 days ago