Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Kerstengelen M/V gezocht!

Wij zijn weer op zoek naar stralende en vrolijke Kerstengelen! Wil jij in de decembermaand een beetje licht en liefde uitdelen aan iemand die veel alleen is, in een nare periode in zijn leven zit of met veel fysieke of psychische ongemakken te kampen heeft? Meld je dan aan als Kerstengel! Je maakt echt een verschil voor iemand! Aanmelden kan hier
Ben jij hulpverlener of coach van iemand die een Kerstengel goed zou kunnen gebruiken? Meld hem of haar dan gerust aan!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Deze keuken blinkt weer aan alle kanten zoals je ziet! Geweldig wat onze nieuwe vaste vrijwilligers Sarah en Aisha voor deze bewoonster hebben kunnen doen vandaag! Met mevrouw, die begeleid wordt door GGZ Rivierduinen vanwege haar psychische problematiek, gaat het eigenlijk best goed en ze houdt haar huis goed bij waar dat voorheen lastiger was, maar "De grote dingen in huis, de grote schoonmaak, daar zie ik in mijn eentje zo tegenop!" Deze twee vrijwilligers hebben een vrouw weer erg blij gemaakt 🤗

... Lee meerSee Less

6 days ago

Deze keuken blinkt weer aan alle kanten zoals je ziet! Geweldig wat  onze nieuwe vaste vrijwilligers Sarah en Aisha voor deze bewoonster hebben kunnen doen vandaag! Met mevrouw, die begeleid wordt door GGZ Rivierduinen vanwege haar psychische problematiek, gaat het eigenlijk best goed en ze houdt haar huis goed bij waar dat voorheen lastiger was, maar De grote dingen in huis, de grote schoonmaak, daar zie ik in mijn eentje zo tegenop! Deze twee vrijwilligers hebben een vrouw weer erg blij gemaakt 🤗

#ggzrivierduinen #gemeenteleiden #stapuitjebubbel #schoonschip #vrijwilligerswerk #maatschappelijkeinzet #verbinding #ontmoetingImage attachment

Comment on Facebook

Wat mooi dat mensen elkaar op deze manier kunnen helpen 🥰.

View more comments

Load more