Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Kerstengelen M/V gezocht!

Wij zijn weer op zoek naar stralende en vrolijke Kerstengelen! Wil jij in de decembermaand een beetje licht en liefde uitdelen aan iemand die veel alleen is, in een nare periode in zijn leven zit of met veel fysieke of psychische ongemakken te kampen heeft? Meld je dan aan als Kerstengel! Je maakt echt een verschil voor iemand! Aanmelden kan hier
Ben jij hulpverlener of coach van iemand die een Kerstengel goed zou kunnen gebruiken? Meld hem of haar dan gerust aan!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Deel dit bericht zodat we zoveel mogelijk jongeren bereiken die het zwaar hebben.

Ook vanuit de Gemeente Oegstgeest is er aandacht voor de jongeren tijdens de lockdown: www.oegstgeest.nl/inwoners/actueel/lockdown-activiteiten
... Lee meerSee Less

1 week ago

Wow! 69 goedgevulde kerstpakketten voor elke bewoner van woonzorgcentrum Rijn en Vliet één! Alle leden van Navigators Studentenvereniging Leiden hielpen mee deze pakketten mogelijk te maken! Present mocht de match maken met het woonzorgcentrum en legde de verbinding met een bedrijf dat de dozen doneerde en een product toevoegden aan het pakket. Gaaf als aanbod zo mooi samenkomt! 💖🤗🎁🎄