Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Blog Mieke Kerkhof:

‘Ik zit gewoon te suizebollen’

‘Ik zit gewoon te suizebollen, dat jullie hier zijn.’ Aan de keukentafel kijkt Ans* het kringetje van drie vrijwilligers rond, die op vrijdagmorgen haar kamer komen sauzen. ‘Ik heb nog nooit in mijn leven…

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Een mooie start van het nieuwe jaar. Ook in 2019 staan wij weer klaar om bruggen te bouwen! Vandaag zijn we met twee groepen studenten van de VGSL 'Franciscus Gomarus' van start gegaan. Mooi dat zij licht brachten in het leven van anderen. Bewoners van de Apollotoren van de Gemiva-SVG Groep zijn getrakteerd op een gezellige spelletjesmiddag. De andere helft van de groep heeft schoongemaakt bij een vrouw die dit door lichamelijke problematiek zelf niet meer kan. Haar huis dreigt de vervuilen, en door de inzet van de studenten is de basis nu weer schoon en kan er huishoudelijke hulp ingezet worden.

Ook je goede voornemen uitvoeren? Meld je groep aan op www.presentleiden.nl.
... Lee meerSee Less

1 week ago

Een mooie start van het nieuwe jaar. Ook in 2019 staan wij weer klaar om bruggen te bouwen! Vandaag zijn we met twee groepen studenten van de VGSL Franciscus Gomarus van start gegaan. Mooi dat zij licht brachten in het leven van anderen. Bewoners van de Apollotoren van de Gemiva-SVG Groep zijn getrakteerd op een gezellige spelletjesmiddag. De andere helft van de groep heeft schoongemaakt bij een vrouw die dit door lichamelijke problematiek zelf niet meer kan. Haar huis dreigt de vervuilen, en door de inzet van de studenten is de basis nu weer schoon en kan er huishoudelijke hulp ingezet worden.

Ook je goede voornemen uitvoeren? Meld je groep aan op www.presentleiden.nl.Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Wat zijn jullie goed bezig succes allemaal!!

JULLIE ZIJN ECHT TOPPERS!!

+ View previous comments

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 5 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Wat een feest! Op de verjaardag van Rotary Leiden-Oost werden cliënten van Radius van harte uitgenodigd om bij de heerlijke Kerstlunch aanwezig te zijn. En ook het team van Present Leiden mocht een hapje mee-eten gezien het mooie jaar van samenwerking dat achter ons ligt. Een middag met een historisch tintje, er werd een quiz gedaan met oude foto's van Leiden wat voor vele genodigden een feest der herkenning was! Dank Rotary Leiden-Oost voor deze gezellige middag en op nog vele, mooie, maatschappelijk betrokken jaren! ... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Comment on Facebook

Bedankt namens de cliënten van radius. Iedereen heeft genoten

+ View previous comments

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 5 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Maandelijks heeft het bedrijf POSG (www.posg.nl/) een teamvergadering waarin collega's uit alle hoeken van het land samen komen. In december vullen ze dat in met een leuke activiteit. Hoe mooi is het dan om daar ook andere mensen blij mee te maken?! Acht collega's hebben een alleenstaande moeder geholpen door haar nieuwe huisje voor haar en haar vier kinderen te schilderen. De andere zes hebben samen met revalidanten van Topaz Revitel kerstkoekjes gebakken en versierd.De blije bewoner: "Ik ben echt ontzettend blij, enorm dankbaar! Ze hebben zelfs cadeautjes voor de kinderen meegenomen. En ze waren niet te houden, ze hebben maar 1x koffie gedronken!” Op kantoor morgen wellicht onder het genot van een heerlijk kerstkoekje!
#MVO #present #kerstgedachte
... Lee meerSee Less