Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Save the date – 28 september 2018: 1000e Project-Evenement

Op vrijdag 28 september 2018 organiseert Stichting Present Leiden een dag van 8.00-20.00 waarin wij als organisatie graag het 1000e project willen vieren met een 1000e Project-Evenement! Van 8:00-20:00 zullen er projecten uitgevoerd worden door de verscheidenheid aan groepen die zich gewoonlijk bij Present meldt om een klus te doen. De dag zal feestelijk…

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Wauw, wat een verschil! Kijk zelf naar de voor-en-na foto's van deze voortuin! Een enthousiaste groep uit de CGK Leiden heeft ontzettend hard gewerkt om de tuin op te knappen. Er waren zes vrijwilligers beloofd, maar er kwamen er meer. Met auto's, marktplaatscontactjes en veel gezelligheid is er veel gedaan. De vraag was om het hoge gras in de voortuin weg te halen, nu ligt er zelfs kunstgras en alle afval is afgevoerd. Ook de achtertuin is opgeknapt. Ontzettend mooi om zo'n initiatiefrijke groep in te mogen zetten voor een alleenstaande moeder. Bedankt!! ... Lee meerSee Less

1 week ago

Tien oudere cliënten waar Radius de Thuisadministratie voor verzorgd zijn vandaag te gast bij de Rotary Leiden-Oost voor een gezellige lunch met Leidse quiz. Twee begeleiders van Radius hebben 10 van hun cliënten gevraagd mee te komen vanmiddag. "Neem even een foto van mij en meneer, dan kan zijn zoon zien dat hij weer eens buiten komt." Een groep ouderen die thuis woont, maar weinig mobiel meer is waardoor ze nauwelijks uit hun huis komen. Maar Leiden nog op en top kennen, zo blijkt als ik drie heren naar de Romanuszaal rijd. Fijn dat de Rotary een leuke middag voor hen mogelijk maakt! ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Tien oudere cliënten waar Radius de Thuisadministratie voor verzorgd zijn vandaag te gast bij de Rotary Leiden-Oost voor een gezellige lunch met Leidse quiz. Twee begeleiders van Radius hebben 10 van hun cliënten gevraagd mee te komen vanmiddag. Neem even een foto van mij en meneer, dan kan zijn zoon zien dat hij weer eens buiten komt. Een groep ouderen die thuis woont, maar weinig mobiel meer is waardoor ze nauwelijks uit hun huis komen. Maar Leiden nog op en top kennen, zo blijkt als ik drie heren naar de Romanuszaal rijd. Fijn dat de Rotary een leuke middag voor hen mogelijk maakt!