Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Doneer...

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen  blij van! We zijn afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen om blijvend van betekenis te kunnen zijn in Leiden en Oegstgeest. Het is van belang dat Present lokaal breed gedragen wordt, zodat we samen kunnen werken aan een mooiere samenleving. Steun ons met jouw eenmalige of periodieke gift en maak het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

'Wat ben ik blij dat jullie komen!' Mevrouw ziet er helemaal naar uit dat onze flexers van Present komen en haar huiskamer gesausd wordt. Haar man was in het verleden schilder en nu hij er niet meer is, vindt ze het extra lastig dat ze het zelf niet kan doen. Ze heeft alles op en top voorbereid en probeert te helpen waar ze kan. Met natuurlijk ook een lekker bakje koffie voor de vrijwilligers. En na wat uren werken, een prachtig resultaat!

#vrijwilligerswerk #leiden #schilderen #flexers #present
... Lee meerSee Less

1 week ago
Wat ben ik blij dat jullie komen! Mevrouw ziet er helemaal naar uit dat onze flexers van Present komen en haar huiskamer gesausd wordt. Haar man was in het verleden schilder en nu hij er niet meer is, vindt ze het extra lastig dat ze het zelf niet kan doen. Ze heeft alles op en top voorbereid en probeert te helpen waar ze kan. Met natuurlijk ook een lekker bakje koffie voor de vrijwilligers. En na wat uren werken, een prachtig resultaat!

#vrijwilligerswerk #leiden #schilderen #flexers #presentImage attachment

“Ik heb croissantjes en stroopwafels voor jullie gehaald!” Twee studentes van vereniging Panoplia - CSFR Leiden helpen een mevrouw met de grote voorjaarsschoonmaak wat zij in haar eentje een zware opgave vindt.
Bedankt, vrijwilligers voor jullie enthousiaste inzet!
🧹🪣🧽👌🏻✨

#vrijwilligerswerk #leiden #studentenvrijwilligers #voorjaarsschoonmaak
GGZ Rivierduinen
... Lee meerSee Less

1 week ago
Bedankt, vrijwilligers voor jullie enthousiaste inzet!
🧹🪣🧽👌🏻✨

#vrijwilligerswerk #leiden #studentenvrijwilligers #voorjaarsschoonmaak