Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Nieuws: uitjes eenzame ouderen door Rotary Leiden-Oost

Rotary Leiden-Oost organiseert in 2018/2019 maar liefst 10 uitstapjes voor (eenzame) ouderen in Leiden en omgeving. In een samenwerking met Stichting Present Leiden/Oegstgeest willen zij op deze manier aandacht geven aan ouderen die dat goed kunnen gebruiken. De Rotary levert…

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 5 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

"Ik weet weer dat ik het juiste beroep gekozen heb..." aldus een van de vrijwilligers na afloop van deze ochtend. Vijf sterke mannen hebben een Vlikobak van 6m3 volledig vol gekregen met allerhande materiaal uit een tuin. Een grote hobbel is genomen voor de bewoner om eindelijk dingen weg te gooien. Een huisuitzetting is voorkomen en nu stappen naar herstel proberen te maken met begeleiding van GGZ Rivierduinen. Mooi om met 3 uurtjes hulp zo'n resultaat te boeken. Bedankt heren van de Marekerk Leiden! ... Lee meerSee Less

21 hours ago

Comment on Facebook

Die opmerking zal mijn man wel gemaakt hebben 😂!

Herman ten Hove

+ View previous comments

Een zoekplaatje :) Waar is de vrijwilliger, haha. Die staat heerlijk in het zonnetje dat naar binnen schijnt in Oegstgeest. Bij een man waar vandaag laminaat wordt gelegd door ons Oegstgeester flexteam: Ruud en Marc!
Ze kunnen best hulp gebruiken bij klussen, dus woon jij in Oegstgeest en vind je het leuk vaker een klus op te pakken: laat het ons weten!
... Lee meerSee Less

3 days ago

Poffertjes! Wie heeft daar nu geen zin in met dit prachtige weer!
Marente in Oegstgeest wil zo veel mogelijk ouderen laten genieten van de lekkere poffertjes bij de poffertjeskraam aan de Lijtweg. Daarvoor zijn veel vrijwilligers nodig! Wie heeft er gelegenheid dinsdagmiddag 24 april tussen 14.00 - 17.00 uur om de ouderen te begeleiden? Meld je bij ons aan, dan zorgen wij dat het bij de organisatoren van dit uitje terecht komt.
... Lee meerSee Less

3 days ago

Poffertjes! Wie heeft daar nu geen zin in met dit prachtige weer!