Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Student Schuift Aan

Ieder mens moet eten, maar toch eten er te veel mensen in Leiden en Oegstgeest nog alleen en hebben te maken met gevoelens van eenzaamheid. En daar hebben we wat op bedacht: Student Schuift Aan!

Het idee: Studenten schuiven aan bij mensen die veel alleen zijn en wel wat gezelligheid kunnen gebruiken of graag nieuwe mensen willen ontmoeten in Leiden of Oegstgeest. Want niemand hoort alleen te zijn als dat niet een eigen keus is, vinden wij.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Nog zo’n leuke groep van @quintus.leiden aan de slag vandaag! Dit keer in de tuin van een man die vanwege zijn lichtverstandelijke beperking begeleid wordt door @gemivasvggroep De het wordt gesnoeid, de vlinderstruik gekortwiekt en er wordt onkruid verwijderd. Er is weer hard gewerkt! Dank vrijwilligers!
#kmt #kennismakingstijd #welkominleiden #vrijwilligerswerk #studentenvrijwilligers #tuin #present
... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Een oudere vrouw die altijd zo goed voor haar tuintje heeft gezorgd kan dat nu fysiek niet meer aan. Vandaag helpen er weer eerstejaars van ALSV Quintus en de tuin knapt enorm op! Veel dank voor jullie geweldige inzet! Jullie maken echt een verschil in het leven van mevrouw 💖🌸🙏🏻