Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Save the date – 28 september 2018: 1000e Project-Evenement

Op vrijdag 28 september 2018 organiseert Stichting Present Leiden een dag van 8.00-20.00 waarin wij als organisatie graag het 1000e project willen vieren met een 1000e Project-Evenement! Van 8:00-20:00 zullen er projecten uitgevoerd worden door de verscheidenheid aan groepen die zich gewoonlijk bij Present meldt om een klus te doen. De dag zal feestelijk…

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Het was wat frisjes, maar gewapend met een extra fleecekleedje durfden zij het toch aan. Want zeg nou zelf, wie slaat het aanbod van een groep van 10 studentes van L.V.V.S. Augustinus om lekker samen te gaan wandelen nou af? De groep maakt met 10 oudere bewoners met dementie van Woon-En Zorgcentrum Hofwijck Oegstgeest een mooie wandeling richting kasteel Poelgeest. Bij thuiskomst wacht hen een lekker ijsje, die dan maar in de warme kantine genuttigd wordt! Met dit mooie project komt een einde aan de WIL-week van L.V.V.S. Augustinus, waarin eerstejaars zich maatschappelijk inzetten! Via Present zijn er maar liefst 10 projecten georganiseerd deze week en hebben zich zo'n 70 topvrijwilligers ingezet! Geweldig, toch?! ... Lee meerSee Less

3 days ago

Het was wat frisjes, maar gewapend met een extra fleecekleedje durfden zij het toch aan. Want zeg nou zelf, wie slaat het aanbod van een groep van 10 studentes van L.V.V.S. Augustinus om lekker samen te gaan wandelen nou af? De groep maakt met 10 oudere bewoners met dementie van Woon-En Zorgcentrum Hofwijck Oegstgeest een mooie wandeling richting kasteel Poelgeest. Bij thuiskomst wacht hen een lekker ijsje, die dan maar in de warme kantine genuttigd wordt! Met dit mooie project komt een einde aan de WIL-week van L.V.V.S. Augustinus, waarin eerstejaars zich maatschappelijk inzetten! Via Present zijn er maar liefst 10 projecten georganiseerd deze week en hebben zich zon 70 topvrijwilligers ingezet! Geweldig, toch?!Image attachmentImage attachment
Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

"Je kan een student niet beter bedanken dan met dit biertje, hoor!" was het antwoord van een van de vrijwilligers op de vraag van meneer of hij ze echt niet iets kon teruggeven voor wat zij voor hem hadden gedaan. Weer zo'n mooie dag vandaag met studenten van L.V.V.S. Augustinus! Naast dit schilderproject bij een man met hersenletsel, werd er ook gebingood en gewandeld met ouderen met een verstandelijke beperking Gemiva-SVG Groep; en is de tuin van een alleenstaande vrouw met MS opgeknapt! Kortom: er is weer heel veel fantastisch werk verzet! ... Lee meerSee Less

4 days ago

Je kan een student niet beter bedanken dan met dit biertje, hoor! was het antwoord van een van de vrijwilligers op de vraag van meneer of hij ze echt niet iets kon teruggeven voor wat zij voor hem hadden gedaan. Weer zon mooie dag vandaag met studenten van L.V.V.S. Augustinus! Naast dit schilderproject bij een man met hersenletsel, werd er ook gebingood en gewandeld met ouderen met een verstandelijke beperking Gemiva-SVG Groep; en is de tuin van een alleenstaande vrouw met MS opgeknapt! Kortom: er is weer heel veel fantastisch werk verzet!Image attachmentImage attachment

Op naar de kinderboerderij! L.V.V.S. Augustinus is voor de derde dag op rij beschikbaar voor stadsgenoten. Vandaag gaat een groep van 10 enthousiaste meiden wandelen met bewoners van Topaz Overrhijn. Prachtig om de blijde gezichten te zien van de dementerende ouderen. "De hele middag achter die tafel zitten, dan wordt ik gek", aldus een van hen. Heerlijk naar buiten de zon in! ... Lee meerSee Less

6 days ago

Op naar de kinderboerderij! L.V.V.S. Augustinus is voor de derde dag op rij beschikbaar voor stadsgenoten. Vandaag gaat een groep van 10 enthousiaste meiden wandelen met bewoners van Topaz Overrhijn. Prachtig om de blijde gezichten te zien van de dementerende ouderen. De hele middag achter die tafel zitten, dan wordt ik gek, aldus een van hen. Heerlijk naar buiten de zon in!

Comment on Facebook

Dat is typisch Augustinus, doen veel voor de burgers. Van alle leeftijden, gezond of niet maakt allemaal niet uit. Lijkt mij een stuk leuker om als klus te doen dan zoveel x verplicht aanwezig achter de bar op suffe feestjes.

Wat geweldig zeg ! Mijn moeder woond daar ook.. Ze vind het altijd erg fijn om even eruit te zijn. 😀👍🌳🌲🌻🌼🌷

Meiden het was heel gezellig met jullie! We zien jullie graag terug komen!

+ View previous comments