Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Nieuws: uitjes eenzame ouderen door Rotary Leiden-Oost

Rotary Leiden-Oost organiseert in 2018/2019 maar liefst 10 uitstapjes voor (eenzame) ouderen in Leiden en omgeving. In een samenwerking met Stichting Present Leiden/Oegstgeest willen zij op deze manier aandacht geven aan ouderen die dat goed kunnen gebruiken. De Rotary levert…

Een zoekplaatje :) Waar is de vrijwilliger, haha. Die staat heerlijk in het zonnetje dat naar binnen schijnt in Oegstgeest. Bij een man waar vandaag laminaat wordt gelegd door ons Oegstgeester flexteam: Ruud en Marc!
Ze kunnen best hulp gebruiken bij klussen, dus woon jij in Oegstgeest en vind je het leuk vaker een klus op te pakken: laat het ons weten!
... Lee meerSee Less

18 hours ago

Poffertjes! Wie heeft daar nu geen zin in met dit prachtige weer!
Marente in Oegstgeest wil zo veel mogelijk ouderen laten genieten van de lekkere poffertjes bij de poffertjeskraam aan de Lijtweg. Daarvoor zijn veel vrijwilligers nodig! Wie heeft er gelegenheid dinsdagmiddag 24 april tussen 14.00 - 17.00 uur om de ouderen te begeleiden? Meld je bij ons aan, dan zorgen wij dat het bij de organisatoren van dit uitje terecht komt.
... Lee meerSee Less

19 hours ago

Poffertjes! Wie heeft daar nu geen zin in met dit prachtige weer!
Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Harry Hofwijck, zo heet de schildpad uit het vijvertje voor Marente Hofwijck. Hij is net weer uit zijn winterslaap en zit heerlijk in het zonnetje. Net zoals de zeven bewoners die met een groep van Panoplia - CSFR Leiden heerlijk in de lentezon kunnen wandelen. Voor iedereen genieten zo'n middag, en superfijn dat het mogelijk wordt gemaakt: heerlijk naar buiten! We blijven het hier maar zeggen: zonder vrijwilligers is dat niet mogelijk! ... Lee meerSee Less

4 days ago

Harry Hofwijck, zo heet de schildpad uit het vijvertje voor Marente Hofwijck. Hij is net weer uit zijn winterslaap en zit heerlijk in het zonnetje. Net zoals de zeven bewoners die met een groep van Panoplia - CSFR Leiden heerlijk in de lentezon kunnen wandelen. Voor iedereen genieten zon middag, en superfijn dat het mogelijk wordt gemaakt: heerlijk naar buiten! We blijven het hier maar zeggen: zonder vrijwilligers is dat niet mogelijk!Image attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Leuk om te zien Annelise Huissen!

+ View previous comments