Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Kerstengelen M/V gezocht!

Wij zijn weer op zoek naar stralende en vrolijke Kerstengelen! Wil jij in de decembermaand een beetje licht en liefde uitdelen aan iemand die veel alleen is, in een nare periode in zijn leven zit of met veel fysieke of psychische ongemakken te kampen heeft? Meld je dan aan als Kerstengel! Je maakt echt een verschil voor iemand! Aanmelden kan hier
Ben jij hulpverlener of coach van iemand die een Kerstengel goed zou kunnen gebruiken? Meld hem of haar dan gerust aan!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vanochtend mocht onze projectcoördinator Doortje van Helden de groene Streektelefoon van #unity opnemen en vertellen waarom het zo mooi is om met Present mensen aan elkaar te verbinden!Deze ochtend was Doortje van Helden aan onze Streektelefoon!
Zij is projectcoördinator bij de Stichting Present Leiden.
www.presentleiden.nl
... Lee meerSee Less

14 hours ago

Vanochtend mocht onze projectcoördinator Doortje van Helden de groene Streektelefoon van #Unity opnemen en vertellen waarom het zo mooi is om met Present mensen aan elkaar te verbinden!

Op 2 plekken zijn vandaag vrijwilligers aan de slag! Flexers Margot en Magchiel schilderen de woonkamer van een gezin wat vanwege ziekte en schulden een zware periode achter de rug heeft. Ze zijn heel blij dat ze nu verder geholpen worden met het opknappen van hun huis waar ze al een aantal jaren wonen. Op het andere adres doen vrijwilligers diverse klussen. Bij een alleenstaande moeder die onlangs verhuisd is moeten nog veel klussen en klusjes gedaan worden. Vanwege psychische problematiek en de stress die bij de verhuizing kwam kijken is het gezin bij Present aangemeld. Weer mooie ontmoetingen en er is weer heel veel gedaan! Dankjulliewel!

... Lee meerSee Less

19 hours ago

Op 2 plekken zijn vandaag vrijwilligers aan de slag! Flexers Margot en Magchiel schilderen de woonkamer van een gezin wat vanwege ziekte en schulden een zware periode achter de rug heeft. Ze zijn heel blij dat ze nu verder geholpen worden met het opknappen van hun huis waar ze al een aantal jaren wonen. Op het andere adres doen vrijwilligers diverse klussen.  Bij een alleenstaande moeder die onlangs verhuisd is moeten nog veel klussen en klusjes gedaan worden. Vanwege psychische problematiek en de stress die bij de verhuizing kwam kijken is het gezin bij Present aangemeld. Weer mooie ontmoetingen en er is weer heel veel gedaan! Dankjulliewel!

@ggzrivierduinen #sociaalwijkteam #vrijwilligerswerk #present #inspirerend #doemee #kleingebaar #toppersImage attachment
Load more