Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Present zoekt Krattenvullers!

Zet een krat in je voortuin, motiveer je buurt om houdbare producten te doneren en wees zo een Inzamelpunt voor Voedselbankproducten! Present zoekt Krattenvullers die voor hun wijk producten willen inzamelen voor de ruim 425 gezinnen in Leiden e.o. die afhankelijk zijn van een Voedselbankpakket. Meld je aan!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

'Beter een goede buur dan een verre vriend'. Kinderen van groep 6 en groep 3 van GBS De Lichtwijzer knutselen bloemstukjes en brengen die vandaag langs bij hun buren: de bewoners van Van Wijckerslooth Marente ! Wat een vrolijke kleuren en wat lief dat jullie - zo vlak voor de zomervakantie - op deze manier laten merken dat je aan de bewoners denkt! De bloemstukjes krijgen een mooi plekje op de verschillende huiskamers, zodat iedereen ervan kan genieten! 🌸🌺🌼🌻🌷💐🌹 ... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Beter een goede buur dan een verre vriend. Kinderen van groep 6 en groep 3 van GBS De Lichtwijzer knutselen bloemstukjes en brengen die vandaag langs bij hun buren: de bewoners van Van Wijckerslooth Marente ! Wat een vrolijke kleuren en wat lief dat jullie - zo vlak voor de zomervakantie - op deze manier laten merken dat je aan de bewoners denkt! De bloemstukjes krijgen een mooi plekje op de verschillende huiskamers, zodat iedereen ervan kan genieten! 🌸🌺🌼🌻🌷💐🌹