Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Blog Mieke Kerkhof:

‘Ik zit gewoon te suizebollen’

‘Ik zit gewoon te suizebollen, dat jullie hier zijn.’ Aan de keukentafel kijkt Ans* het kringetje van drie vrijwilligers rond, die op vrijdagmorgen haar kamer komen sauzen. ‘Ik heb nog nooit in mijn leven…

Wat hebben we toch een topteam van vaste vrijwilligers (flexers)! Vandaag hebben Margot en Ruud een klik en leggen laminaat bij een alleenstaande moeder die net een nieuwe woning heeft gekregen en waar ontzettend veel moet gebeuren. “Ik ben jullie heel dankbaar, ik ben wel een sterk persoon en heb mn best gedaan, maar weet ook niet hoe ik het allemaal alleen moet regelen. Gods zegen voor jullie, echt waar!” #vrijwilligerswerk #klussen #laminaat #alshetmaarklikt #bijzondereontmoetingen #samenmakenweleidenmooier #samenvoorelkaar #vrijwilligersinzet ... Lee meerSee Less

3 days ago

Wat hebben we toch een topteam van vaste vrijwilligers (flexers)! Vandaag hebben Margot en Ruud een klik en leggen laminaat bij een alleenstaande moeder die net een nieuwe woning heeft gekregen en waar ontzettend veel moet gebeuren. “Ik ben jullie heel dankbaar, ik ben wel een sterk persoon en heb mn best gedaan, maar weet ook niet hoe ik het allemaal alleen moet regelen. Gods zegen voor jullie, echt waar!” #vrijwilligerswerk #klussen #laminaat #alshetmaarklikt #bijzondereontmoetingen #samenmakenweleidenmooier #samenvoorelkaar #vrijwilligersinzetImage attachment

Nationale Pannenkoekdag 2019! Met dank aan Koopmans hebben de leerlingen van groep 7 van GBS De Lichtwijzer een heerlijke pannenkoekenlunch klaar gemaakt voor de ouderen van de dagopvang bij Marente Wijckerslooth. Een quiz, een bingo en spontaan moppentappen bracht de gezelligheid goed op gang. Ook een oudere dame kon nog heel wat moppen vertellen 😀. "Dit hadden wij vroeger niet hoor" zo vertelde een oudere heer. Hij heeft ook op school gezeten in Oegstgeest en haalde graag herinneringen op. Een geslaagde lunch en mooi om te zien hoe de kinderen zich in hebben gespannen om er een feestelijke middag van te maken! ... Lee meerSee Less

4 days ago

Nationale Pannenkoekdag 2019! Met dank aan Koopmans hebben de leerlingen van groep 7 van GBS De Lichtwijzer een heerlijke pannenkoekenlunch klaar gemaakt voor de ouderen van de dagopvang bij Marente Wijckerslooth. Een quiz, een bingo en spontaan moppentappen bracht de gezelligheid goed op gang. Ook een oudere dame kon nog heel wat moppen vertellen 😀. Dit hadden wij vroeger niet hoor zo vertelde een oudere heer. Hij heeft ook op school gezeten in Oegstgeest en haalde graag herinneringen op. Een geslaagde lunch en mooi om te zien hoe de kinderen zich in hebben gespannen om er een feestelijke middag van te maken!Image attachmentImage attachment

Gisteren kwam dan toch echt de dag dat we met een feestelijke borrel afscheid namen van onze lieve collega Sietske Steenbergen. Als (mede) oprichter van Present Leiden heeft zij 9 jaar vol enthousiasme zich ingezet om groepen vrijwilligers te mobiliseren en motiveren om er te zijn voor hun stadgenoten. We gaan haar toewijding, kennis en kunde, maar natuurlijk ook vooral haar gezelligheid op kantoor missen. We wensen je heel veel succes en plezier bij jouw nieuwe uitdaging als Sociaal Makelaar in Oegstgeest! In die functie gaan we je als Present zeker nog tegenkomen. Het ga je goed! ... Lee meerSee Less

4 days ago

Comment on Facebook

Mooie foto's. Succes met je nieuwe baan ♥️

O wat jammer. Sterkte met je nieuwe baan!

Einde van een tijdperk!

🌸👍👍👍👍👍👍👍👍

Succes met je nieuwe baan!!!

Plezier en energie in je nieuwe betrekking. Fijn dat je op deze mooie manier afscheid nemen kunt!

Heel veel goeds in je nieuwe werk

Wat een mooie club!

Dank voor je inzet. pred. 3:1 "alles heeft zijn tijd..." ook het nemen van afscheid.😏 een nieuwe tijd komt met weer nieuwe uitdagingen

Heel veel goeds gewenst Sietske! Bedankt leuke ex- collega. 😘✋