Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Klus mee op vrijdag 28 september 2018: 1000e Project-Evenement

Op vrijdag 28 september 2018 organiseert Stichting Present Leiden een dag van 8.00-20.00 waarin wij als organisatie graag het 1000e project willen vieren met een 1000e Project-Evenement! Er zullen die dag verschillende projecten uitgevoerd worden door de verscheidenheid aan…

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Vandaag was de Marekerk Leiden Present! Op twee plekken is er enthousiast geklust door vrijwilligers tijdens de jaarlijkse gemeentedag. "Wat bijzonder dat mensen die mij niet kennen, mij zomaar komen helpen", aldus de vrouw die een van de groepen in haar huis ontving. Een mooie getuigenis om zo kerk te zijn in de stad! Bedankt Marekerk voor jullie inzet! ... Lee meerSee Less

5 hours ago

Vandaag was de Marekerk Leiden Present! Op twee plekken is er enthousiast geklust door vrijwilligers tijdens de jaarlijkse gemeentedag. Wat bijzonder dat mensen die mij niet kennen, mij zomaar komen helpen, aldus de vrouw die een van de groepen in haar huis ontving. Een mooie getuigenis om zo kerk te zijn in de stad! Bedankt Marekerk voor jullie inzet!Image attachmentImage attachment

Zo ziet een tuin er uit vol Japanse Duizendknoop, een wild groeiend onkruid dat hele tegels en zelfs asfalt omhoog doet komen. Dat wil je niet laten voortwoekeren in de tuin...daarom kwam Present hier in actie in #Oegstgeest! De tuin van de vrouw, die begeleidt wordt door de GGZ, is flink gesnoeid. Eigenlijk een heerlijk klusje met dit prachtige nazomerweer! ... Lee meerSee Less

3 days ago

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Vier Syrische en twee Eritrese jongeren zijn vandaag aan de slag met Present (i.s.m. M25 (Regio) Leiden). Als studenten van de ISK Leiden doen zij een aantal stages om de Nederlandse maatschappij verder te leren kennen en om een dag lang hun Nederlandse taal te kunnen oefenen. Mooi om te horen wat hun toekomstplannen zijn! Een student bood zich direct aan om vaker bij Present te helpen: dat zou hem helpen bij zijn studie SPH.
... Lee meerSee Less

1 week ago

Mooie ontmoeting: twee adressen heel erg geholpen bij het schoonmaken en opknappen van een tuin en voor de 6 jongeren een inkijkje in de hulpverlening en Hollandse huishoudens in Leiden. Present slaat graag deze bruggen!Image attachmentImage attachment