Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Student Schuift Aan

Ieder mens moet eten, maar toch eten er te veel mensen in Leiden en Oegstgeest nog alleen en hebben te maken met gevoelens van eenzaamheid. En daar hebben we wat op bedacht: Student Schuift Aan!

Het idee: Studenten schuiven aan bij mensen die veel alleen zijn en wel wat gezelligheid kunnen gebruiken of graag nieuwe mensen willen ontmoeten in Leiden of Oegstgeest. Want niemand hoort alleen te zijn als dat niet een eigen keus is, vinden wij.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons