Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Gezocht: Kerstengelen M/V

Kerstengel poster - digitaal

Present is op zoek naar Kerstengelen! Net als vorig jaar wil Stichting Present in de weken rond Kerst weer graag een lichtpuntje zijn voor mensen die het moeilijk hebben. We zijn dan ook weer volop bezig met de organisatie van het Kerstengelproject dat zal lopen van 12 december 2016 t/m 1 januari 2017.

Wow! We hebben even op een rijtje gezet wat de inzet van vrijwilligers tot nu toe al is geweest in 2017. Al meer dan 700 vrijwilligers hebben de kwast opgepakt, een woning gesopt, een tuintje gesnoeid, gewandeld met ouderen, karaoke gedaan met mensen met een handicap, etc. etc.! Zij hebben zich belangenloos ingezet bij mensen die dat zo goed kunnen gebruiken. Vrijwilligers zijn present geweest op maar liefst 94 plaatsen en we zijn nog maar halverwege het jaar!
Jij bent echt een lichtpuntje geweest, en daar worden we harstikke blij van! Dus aan al deze toppers: heel veel dank en we wensen je een super zomer toe!
... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Stichting Present
In slechts één dag, kan jij het verschil maken voor iemand in jouw omgeving. Kom samen met vrienden, familie of collega's in actie en help iemand in jouw buurt. Wie daag jij uit om samen met jou één dag te helpen?
... Lee meerSee Less

4 weeks ago