Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Blog Mieke Kerkhof:

‘Ik zit gewoon te suizebollen’

‘Ik zit gewoon te suizebollen, dat jullie hier zijn.’ Aan de keukentafel kijkt Ans* het kringetje van drie vrijwilligers rond, die op vrijdagmorgen haar kamer komen sauzen. ‘Ik heb nog nooit in mijn leven…

Wat was het een mooie dag! Afgelopen donderdag organiseerde de Rotary Club Leiden-Oost een paaslunch voor eenzame ouderen uit Leiden. De ouderen hebben genoten en na de lunch konden ze nog heerlijk van het zonnetje genieten op de Burcht. Bedankt RC Leiden-Oost dat jullie deze ouderen zo'n fijne middag hebben gegeven! ... Lee meerSee Less

1 day ago

Wat was het een mooie dag! Afgelopen donderdag organiseerde de Rotary Club Leiden-Oost een paaslunch voor eenzame ouderen uit Leiden. De ouderen hebben genoten en na de lunch konden ze nog heerlijk van het zonnetje genieten op de Burcht. Bedankt RC Leiden-Oost dat jullie deze ouderen zon fijne middag hebben gegeven!Image attachment
Stichting Present Leiden / Oegstgeest Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft een bericht gedeeld.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Jedidja, maatschappelijke stagiaire voor een dag en onze flexer Ida hebben er zin in! Samen met de twee begeleiders van #stichtingdebinnenvest ruimen ze het vervuilde huis op van een alleenstaande man die na het verlies van tweelingbroer en ouders het niet meer voor elkaar krijgt voor zichzelf te zorgen. Het huis is ernstig vervuild en om stappen te kunnen maken moet er eerst eens goed worden huisgehouden. Gaaf dat deze mensen met hem zo de eerste stap zetten op weg naar een frisse nieuwe start! #stapjevoorstapje #maatschappelijkediensttijd #maatschappelijkeinzet #samen #voorjaarsschoonmaak #schoonschip #vrijwilligerswerkvooreendag #vrijwilligers #oegstgeest #present

www.instagram.com/present_leiden/p/BwWZ9WdHWkf/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1npr7kkcrcogd
... Lee meerSee Less