Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Present zoekt Krattenvullers!

Zet een krat in je voortuin, motiveer je buurt om houdbare producten te doneren en wees zo een Inzamelpunt voor Voedselbankproducten! Present zoekt Krattenvullers die voor hun wijk producten willen inzamelen voor de ruim 425 gezinnen in Leiden e.o. die afhankelijk zijn van een Voedselbankpakket. Meld je aan!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vandaag zijn onze flexers Ida en Margot aan de slag! Ze zijn blij dat ze weer min of meer gewoon #present kunnen zijn - al waren zij dat de afgelopen tijd ook, maar dan op een andere manier. Nu weer lekker aanpakken in de nieuwe woning van een vrouw die vanuit een heftige thuissituatie nu opnieuw gaat beginnen. Geweldige toppers zijn jullie!

#frissestart #presentleiden #schilderen #flexers #vastevrijwilligers #vrijwilligerswerk #maatschappelijkeinzet #maatschappelijkbetrokken #gemeenteleiden #oranjeoverall
... Lee meerSee Less

2 days ago

Een grijns van oor tot oor bij de meneer die kijkt hoe studenten van Navigators Studentenvereniging Leiden een pad en een pleintje tevoorschijn toveren in zijn ernstig overwoekerde tuin. Vanwege veel tegenslagen en zijn fysieke toestand kan hij het al jaren niet meer zelf. Totaal op 4 verschillende plekken zijn de studenten met hun dispuut Present geweest gisteravond. Een schuur is leeggeruimd bij een alleenstaande moeder, 2 tuinen zijn fantastisch opgeknapt en er is geschilderd! Geweldig wat je op één avond voor iemand kunt betekenen! Bedankt! 🌸