Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Save the date – 28 september 2018: 1000e Project-Evenement

Op vrijdag 28 september 2018 organiseert Stichting Present Leiden een dag van 8.00-20.00 waarin wij als organisatie graag het 1000e project willen vieren met een 1000e Project-Evenement! Van 8:00-20:00 zullen er projecten uitgevoerd worden door de verscheidenheid aan groepen die zich gewoonlijk bij Present meldt om een klus te doen. De dag zal feestelijk…

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Mr. Muscle is er niks bij, bij deze kanjers van vrijwilligers! Wat een verschil van voor- en nadat de groep heeft schoongemaakt bij een man die door psychische problematiek weinig voor elkaar krijgt en in een vervuilde woning leefde. Heel erg gemotiveerd om weer een frisse start te kunnen maken heeft hij deze groep vrijwilligers van de Marekerk Leiden dan ook toegelaten in zijn huis. Geen gemakkelijke opgave, want wat kan de schaamte een drempel zijn. Een belangrijke stap, want nu kan er huishoudelijke hulp voor hem komen en kan het voor hem - al zal het stapje voor stapje zijn - echt een nieuw begin zijn. Mr. Muscle is een krachtpatser, maar de aandacht en inzet van de vrijwilligers maken hier het verschil! ... Lee meerSee Less

1 day ago

Onze vaste vrijwilliger Ruud was gisteren met 2 vrienden - Marc en Watze - aan de slag bij een alleenstaande vrouw waar een vloertje moest worden gelegd! Toen de klus geklaard was applaudiseerde mevrouw met een grote glimlach op haar gezicht voor deze mannen die zelfs in de vakantieperiode hun tijd en energie geven aan iemand die ze niet kennen. Geweldig, want nu kan ze over naar haar nieuwe huis, door omstandigheden nu voor het eerst sinds tijden weer een echte eigen plek! ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Onze vaste vrijwilliger Ruud was gisteren met 2 vrienden -  Marc en Watze - aan de slag bij een alleenstaande vrouw waar een vloertje moest worden gelegd! Toen de klus geklaard was applaudiseerde mevrouw met een grote glimlach op haar gezicht voor deze mannen die zelfs in de vakantieperiode hun tijd en energie geven aan iemand die ze niet kennen. Geweldig, want nu kan ze over naar haar nieuwe huis, door omstandigheden nu voor het eerst sinds tijden weer een echte eigen plek!

Comment on Facebook

Goed bezig mannen, trots op jullie!!

❤️☀️👍🏻 gaaf mannen

Deze mannen zijn kanjers!

Top gedaan jongens👍🏼🥊😀

Goed werk jongens

👍🏻👍🏻👍🏻

Hé Lange (Marc de Loyer) Kende bij mij ook ekkus een vloerke legguh) 😂

+ View previous comments

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Wauw, wat een verschil! Kijk zelf naar de voor-en-na foto's van deze voortuin! Een enthousiaste groep uit de CGK Leiden heeft ontzettend hard gewerkt om de tuin op te knappen. Er waren zes vrijwilligers beloofd, maar er kwamen er meer. Met auto's, marktplaatscontactjes en veel gezelligheid is er veel gedaan. De vraag was om het hoge gras in de voortuin weg te halen, nu ligt er zelfs kunstgras en alle afval is afgevoerd. Ook de achtertuin is opgeknapt. Ontzettend mooi om zo'n initiatiefrijke groep in te mogen zetten voor een alleenstaande moeder. Bedankt!! ... Lee meerSee Less

1 month ago