Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Nieuws: Strike voor Geelkerken Linskens!

Vrijdag 15 september hebben collega’s van Geelkerken Linskens Advocaten  zich op verschillende manieren maatschappelijk ingezet. In samenwerking met…

Vanaf vandaag mogen ze los! 75 Kerstengelen staan klaar om hun licht te laten schijnen voor mensen die in deze dagen een beetje extra aandacht kunnen gebruiken. We hopen op mooie, enthousiaste en ontroerende ontmoetingen! ... Lee meerSee Less

4 days ago

Comment on Facebook

Had graag meegedaan , jammer dat jullie niet benaderd hebben ( mailadres) naar aanleiding van vorig jaar! Ik heb het vorig jaar met veel plezier gedaan.

+ View previous comments

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

6 days ago

Warmte brengen op een koude dag. Dat doen vandaag onze vrijwilligers. Twee van hen mailden ons woensdag of ze ergens konden helpen. Jazeker! Schuif maar aan! Margot is al voor de tweede dag achtereen aan de slag. Top!Image attachmentImage attachment