Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Blog Mieke Kerkhof:

‘Ik zit gewoon te suizebollen’

‘Ik zit gewoon te suizebollen, dat jullie hier zijn.’ Aan de keukentafel kijkt Ans* het kringetje van drie vrijwilligers rond, die op vrijdagmorgen haar kamer komen sauzen. ‘Ik heb nog nooit in mijn leven…

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Een hele enthousiaste groep collega's van een bedrijf was afgelopen vrijdag Present bij Hoeve Cronesteijn
... Lee meerSee Less

2 days ago

Een hele enthousiaste groep collegas van een bedrijf was afgelopen vrijdag Present bij https://www.facebook.com/Hoeve-Cronesteijn-229851907413226/
Hoeve Cronesteijn. Met behulp van Present en sponsoren zijn wensen vervuld: er zijn heel veel picknicktafels gebouwd en de vogels worden afgeschrikt. Zo eten ze de aardbeien niet op, zodat jullie ze daar per bakje kunnen kopen! De deelnemers vinden het heel gaaf als je aardbeien komt plukken/kopen. Zo kunnen ze trots vertellen over hun werk! En nog heel veel meer moois maken en verkopen ze bij Hoeve Cronesteijn! Een fijne plek om een kopje thee te drinken...Aanrader!Image attachmentImage attachment

Wat is er gister een hoop werk verzet door studenten van de Leidse Biologen Club! Op twee locaties van de Gemiva-SVG Groep (Tilly Koenenlaan in Oegstgeest en De Kwekerij) én in een tuin in Leiden is de hele middag ontzettend hard gewerkt! Heel erg bedankt voor jullie inzet! ... Lee meerSee Less

7 days ago

Comment on Facebook

Jullie doen geweldig werk.Chapoo

Mijn commentaar is ondertussen saai! Het blijft namelijk: kanjers zijn jullie!

View more comments