Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Meedoen als Bedrijf…

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Leiden de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf.

Meedoen als Bedrijf

Blog Mieke Kerkhof:

‘Ik zit gewoon te suizebollen’

‘Ik zit gewoon te suizebollen, dat jullie hier zijn.’ Aan de keukentafel kijkt Ans* het kringetje van drie vrijwilligers rond, die op vrijdagmorgen haar kamer komen sauzen. ‘Ik heb nog nooit in mijn leven…

Stichting Present Leiden / Oegstgeest heeft het bericht van Driestar College Leiden gedeeld.
Stichting Present Leiden / Oegstgeest

Namens de leerlingen van Driestar College Leiden (partner van Present) mogen wij jou uitnodigen voor hun Kerstconcert, morgen in de Marekerk Leiden! Toegang is gratis.Driestar kerstconcert in Leiden. Welkom op 14 december, 19.45 uur in de Marekerk. Toegang vrij! Met medewerking van schoolkoor onder leiding van Hans Pors, diverse instrumentalisten en Tim Hovius op het orgel. Welkom!

#driestarcollegeleiden #driestarcollege #leiden #marekerk #schoolkoor #instrumentalisten #orgel #welkom
... Lee meerSee Less

2 days ago

Namens de leerlingen van Driestar College Leiden (partner van Present)  mogen wij jou uitnodigen voor hun Kerstconcert, morgen in de Marekerk Leiden! Toegang is gratis.

Oproepje: nog 1 Kerstengel gezocht!
Vanwege het uitvallen van een van de Kerstengelen zijn wij nog op zoek naar nog 1 gezellige Kerstengel. Ben jij degene die voor een alleenstaande man (+/- 40 jaar) een Kerstengel wil zijn: een kaartje wil sturen en een bezoekje wil brengen en/of een wandeling met hem wil maken? Stuur dan een mailtje naar info@presentleiden.nl Delen = lief! :)
... Lee meerSee Less

2 days ago

Oproepje: nog 1 Kerstengel gezocht!
Vanwege het uitvallen van een van de Kerstengelen zijn wij nog op zoek naar nog 1 gezellige Kerstengel. Ben jij degene die voor een alleenstaande man (+/- 40 jaar) een Kerstengel wil zijn: een kaartje wil sturen en een bezoekje wil brengen en/of een wandeling met hem wil maken? Stuur dan een mailtje naar info@presentleiden.nl  Delen = lief! :)

Comment on Facebook

De persoon is hartelijk welkom in de Baptistengemeente Leiden. Er zijn voldoende mensen van zijn leeftijd en wellicht kan een relatie worden opgebouwd.

+ View previous comments

Binnen 5 minuten staat de schutting - met een schroefje hier en daar - weer netjes overeind. De achtertuin van een oudere mevrouw met veel fysieke klachten is aan een opruimbeurt toe. De groep vrijwilligers van CDJA Leiden helpt haar met het verzamelen van de spullen die aan straat gezet mogen worden. Het lukt mevrouw zelf niet meer en haar netwerk is zeer beperkt. Ook knappen deze toppers de wat vervuilde keuken op en laten het blinkend schoon en naar grote tevredenheid van mevrouw, die het allemaal wel erg spannend vindt, achter. "Heel erg bedankt voor de hulp." zegt mevrouw zachtjes aan het eind van het project. ... Lee meerSee Less

3 days ago

Binnen 5 minuten staat de schutting - met een schroefje hier en daar - weer netjes overeind. De achtertuin van een oudere mevrouw met veel fysieke klachten is aan een opruimbeurt toe. De groep vrijwilligers van CDJA Leiden helpt haar met het verzamelen van de spullen die aan straat gezet mogen worden. Het lukt mevrouw zelf niet meer en haar netwerk is zeer beperkt. Ook knappen deze toppers de wat vervuilde keuken op en laten het blinkend schoon en naar grote tevredenheid van mevrouw, die het allemaal wel erg spannend vindt, achter. Heel erg bedankt voor de hulp. zegt mevrouw zachtjes aan het eind van het project.