Eerste voorbereidingen Samen Kerst 2021 begonnen

25 oktober 2021

De eerste voorbereidingen voor Samen Kerst 2021 zijn begonnen. Op 18 december gaan we ons samen inzetten voor de ander. We gaan aan de slag met verschillende buitenprojecten, zoals tuinieren, opruimklussen en schilderen. Ook het lichtjesproject zal weer plaatsvinden. Ken jij iemand die een kerstlichtje kan gebruiken? Iemand aanmelden voor een lichtje kan via deze link.

Oproep

Net als vorig jaar zal er dit jaar opnieuw een film worden gemaakt. De film wordt getoond in verpleeg- en verzorgingshuizen in de gemeente. Voor de film zijn we nog op zoek naar muzikanten, zangers en zangeressen. Wil jij je muzikale bijdrage leveren? Meld je dan aan bij Lyda van Renselaar via 06 50936754 of lyre1@live.nl.

Wilma Rietberg, telefoonnummer: 06 – 181 31 534

Sta je liever in de keuken dan op een podium? We zijn ook op zoek naar bakliefhebbers die op 18 december samen de keuken induiken. Heb je interesse? Laat het weten aan onze coördinator Mirjam Prins-Tjebbes.

Samen dienen, delen en vieren

Samen Kerst is een gezamenlijk initiatief van diverse kerken uit Wezep. Voor meer informatie, volg de Facebookpagina Samen Kerst Wezep of kijk op de website van Samen Kerst.