Nieuwe website live!

28 april 2014

Hoera, na een aantal maanden hard werken is onze nieuwe website online,  https://stichting.stichtingpresent.nl/oldebroek/ is een feit! Present Nederland heeft de afgelopen maanden het project ‘Present Online’ uitgevoerd. Bureau Simplefly uit Utrecht heeft voor Present de nieuwe site gebouwd, voor de kenners: een WordPress multisite.

Het ontwerp van de site is voor alle stichtingen in Nederland hetzelfde, maar we kunnen het verder qua indeling en menustructuur behoorlijk zelf invullen. De nieuwe website is een stuk gebruiksvriendelijker om mee te werken dan de vorige en dat is voor de beheerders erg prettig…. En voor de bezoekers vinden we het ook een grote vooruitgang! De menustructuur is overzichtelijker en informatie is makkelijker te vinden. We kunnen laten zien wat we op Facebook en Twitter plaatsen en het geheel ziet er gewoon een stuk frisser en duidelijker uit! Wij zijn er in elk geval heel blij mee en we hopen dat jullie als bezoekers dat ook zijn.