DierenPark Amersfoort biedt Stichting Present Amersfoort gratis entreekaarten voor seizoen 2024 aan

17 april 2024

DierenPark Amersfoort vindt het belangrijk om een bijdrage te leveren aan maatschappelijke initiatieven om op die manier van toegevoegde waarde te zijn voor de samenleving. Astrid Wassenaar, directeur Dierenpark Amersfoort: “Door een samenwerking aan te gaan met Present Amersfoort investeert DierenPark Amersfoort in maatschappelijk betrokken ondernemen.”

Stichting Present Amersfoort is blij met de entreekaarten! Suzanne Wierenga, coördinator Present Amersfoort. “Met dit mooie aanbod kunnen wij heel veel mensen verrassen. Bijvoorbeeld onze Homiesgezinnen. We zijn van plan om een Homiesdag in het DierenPark te organiseren waar men elkaar kan ontmoeten en ervaringen uit kan wisselen. Ook tijdens onze dagprojecten waarbij groepjes vrijwilligers op stap gaan met bewoners of cliënten van zorginstellingen of andere maatschappelijke organisaties komen deze kaarten goed van pas. Tenslotte reserveren we een deel van de kaarten voor onze december pakketten actie. Bij deze actie melden hulpverleners cliënten die wel een steuntje verdienen aan. Vrijwilligers van Present stellen vervolgens een pakket op maat samen. Wat een verrassing zal het voor deze mensen zijn als er kaartjes voor het DierenPark in hun pakket zitten!”