Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Present voor gezinnen!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Onze flex-vrijwilligers hebben iemand letterlijk weer licht en lucht gegeven! Meneer moest verplicht verhuizen vanwege renovaties maar het tuintje bij de woning waar hij terecht kwam kon wel wat snoeiwerk gebruiken. Omdat meneer dit zelf niet kan vanwege zijn gezondheid èn hij geen middelen en netwerk heeft om het op een andere manier op te lossen, schakelde zijn hulpverlener Present in. Een paar vrijwilligers staken even flink de handen uit de mouwen en meneer zag het direct lichter worden in zijn woning! Wil je ook iemand met een paar uurtjes hulp weer wat lucht geven? Meld je dan aan op www.presentbronckhorst.nl #toppers #Presentvoorjou ... Lee meerSee Less