Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Doe mee met Sociaal Groen!

Present organiseert ieder voor- en najaar een Sociaal Groen-dag. Vrijwilligers helpen op deze dag bij het duurzaam beplanten en vergroenen van voortuinen van kwetsbare mensen in Bronckhorst. Doe ook mee!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Binnenkort op de (digitale) mat voor onze relaties in Gemeente Bronckhorst ons jaarverslag over 2021.
Het drukwerk is mede mogelijk gemaakt door Holders Media. Hartelijk dank!
En, al zeggen we het zelf, het is een prachtig jaarverslag geworden, mede dankzij de tomeloze inzet van Arina Greven en onze vrijwillige vormgever John Spekschoor!
Nieuwsgierig of jij erin staat?
stichtingpresent.nl/bronckhorst/over-ons/jaarverslagen/
Veel leesplezier!
#presentvoorjou #presentvoorelkaar #omzien #vrijwilligerswerk #samenvooreenmooieachterhoek
... Lee meerSee Less

2 days ago
Binnenkort op de (digitale) mat  voor onze relaties in Gemeente Bronckhorst ons jaarverslag over 2021.
Het drukwerk is mede mogelijk gemaakt door Holders Media. Hartelijk dank!
Nieuwsgierig of jij erin staat?
Veel leesplezier!

Pinkcube - Online Promotieartikelen wil als bedrijf graag maatschappelijk betrokken zijn. Dat geven zij uiting door middel van een partnerschap met Present. Dat betekent onder andere dat medewerkers de kans krijgen om via Present een dag deel vrijwilligerswerk te doen. 3 enthousiaste medewerkers gingen op bezoek bij woonzorg locatie 'De Enk' van GGNet. Ze maakten onder andere het terras gezellig met plantjes 'Het was ontzettend leuk en waardevol. Ik heb het idee dat wij als groep echt iets hebben kunnen betekenen voor deze mensen. Wat mij is bijgebleven is dat een bewoner mij vroeg om haar te helpen met iets op haar eigen woonkamer, en dat ze aan het einde speciaal mij kwam bedanken met een grootste lach op haar gezicht.' Een waardevolle ontmoeting deze middag! #presentvoorelkaar #presentvoorjou #omziennaarelkaar #maatschappelijkbetrokken #waardevol #kleinemoeite #grootplezier ... Lee meerSee Less

3 days ago
Pinkcube - Online Promotieartikelen wil als bedrijf graag maatschappelijk betrokken zijn. Dat geven zij uiting door middel van een partnerschap met Present. Dat betekent onder andere dat medewerkers de kans krijgen om via Present een dag deel vrijwilligerswerk te doen. 3 enthousiaste medewerkers gingen op bezoek bij woonzorg locatie De Enk van GGNet. Ze maakten onder andere het terras gezellig met plantjes Het was ontzettend leuk en waardevol. Ik heb het idee dat wij als groep echt iets hebben kunnen betekenen voor deze mensen. Wat mij is bijgebleven is dat een bewoner mij vroeg om haar te helpen met iets op haar eigen woonkamer, en dat ze aan het einde speciaal mij kwam bedanken met een grootste lach op haar gezicht. Een waardevolle ontmoeting deze middag! #presentvoorelkaar #presentvoorjou #omziennaarelkaar #maatschappelijkbetrokken #waardevol #kleinemoeite #grootplezierImage attachment