Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Present zijn tijdens coronacrisis!

Er zijn veel mensen die van betekenis willen zijn voor iemand anders, ook in deze
crisis. Wat kun jij doen?

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Wat een tof gebaar van Sparkles: een hele doos gratis kaarten voor mensen die wel een bemoediging kunnen gebruiken. Daar gaan we mensen blij mee maken!
Wil jij ook iets doen voor een ander tijdens deze coronacrisis? En werk je in de zorg of als hulpverlener? We doen graag iets voor jouw cliënten of gezin. Kijk eens op onze website wat de mogelijkheden zijn. Ook jongeren zijn van harte welkom om hulp te bieden, wij bieden begeleiding! stichtingpresent.nl/bronckhorst/present-zijn-tijdens-coronacrisis/
#coronahulp #presentvoorjou #nietalleen
... Lee meerSee Less

11 hours ago