Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Present voor gezinnen!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Present Bronckhorst heeft een bericht gedeeld.
Present Bronckhorst

Wist jij dat je dopamine aanmaakt wanneer je omgaat met een voor jou bekende doelgroep? En dat als je al jong wordt blootgesteld aan verschillende doelgroepen, je deze als 'eigen' gaat zien?
Hoogleraar Neuropsychologie Erik Scherder vertelt er meer over!

Bij Present Bronckhorst zijn we dagelijks bezig met het verbinden van verschillende groepen en het faciliteren van ontmoetingen. Met precies dit als doel: dat we iedereen als 'eigen' zien! #inclusie #omziennaarelkaar
... Lee meerSee Less

1 day ago

Om kennis te maken met Present hebben twee jeugdleiders van de Protestantse gemeente Hengelo (Gld) afgelopen zaterdag een project gedaan in hun eigen woonplaats. Het betrof een tuin waar de bewoners vanwege allerlei gezondheidsproblemen zelf niets aan konden doen. De hulpverlener van Zozijn diende de hulpvraag in bij Present. Wat fijn dat er dan vrijwilligers zijn die een paar uurtjes de handen uit de mouwen steken om te helpen! Wil jij ook op deze manier (eenmalig en met een groep) omzien naar mensen in je eigen omgeving? Meld je dan aan via www.presentbronckhorst.nl of 06-15136687 ... Lee meerSee Less