Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Present voor gezinnen!

Wat geweldig als je aan het einde van de dag na een geslaagde inzet van vrijwilligers dit filmpje krijgt van de hulpontvanger met als titel ‘ZO VOELT VANDAAG’.
Wil jij ook een buurtgenoot blij maken en een eenmalige klus doen bij iemand die het hard nodig heeft? Meld je dan nu individueel of met een groepje aan via www.presentbronckhorst.nl of bel 06-15136687
Je wordt er gegarandeerd zelf ook blij van!The William Tell Overture is the overture to the opera William Tell (original French title Guillaume Tell), whose music was composed by Gioachino Rossini. Wi...
... Lee meerSee Less

4 days ago