Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Present voor gezinnen!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Zelfs tijdens je vakantie kun je iets betekenen voor een ander! Een aantal vakantiegangers van camping De Betteld ging een middag op bezoek bij de bewoners van De Zonnekamp Markenheem en serveerden hen een heerlijk ijsje dat gesponsord werd door Eetcafé-Proeflokaal de Groes. Present Bronckhorst bracht alle partijen bij elkaar en organiseerde de middag. De bewoners genoten van de traktatie en de aandacht die er voor hen was. 'Wonderlijk dat altijd als je iets van je tijd geeft aan een ander, je er zelf zoveel voor terugkrijgt', merkte één van de vrijwilligers aan het einde van de middag op. #Presentvoorjou #zinvolvrijwilligerswerk ... Lee meerSee Less

2 days ago

De komende weken doen ook wij het even wat rustiger aan. Wij wensen iedereen een hele fijne zomer toe. Vanaf 12 augustus zijn we weer #presentvoorjou! ... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Comment on Facebook

Hele fijne zomer allemaal! Jullie hebben weer fantastische dingen gedaan!!! Klein vraagje, jullie hebben een jaar geleden een middagje geholpen in de tuin en was geweldig!!!! Mag je vaker vragen om even een helpend handje??

Allemaal een hele fijne vakantie!👍👍

View more comments

Load more

Tweets