Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Present voor gezinnen!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

P A R T N E R S
Opnieuw mogen we een aantal mooie Achterhoekse bedrijven als partner verwelkomen! Kramp Varsseveld en Buwegs Installatie B.V. tonen zich maatschappelijk betrokken en leveren een bijdrage aan een nog mooiere #Achterhoek.
Bouman vloerservice BV zet haar reeds bestaande partnerschap voor een aantal jaren voort. En waarom?
Maurits Bulten van Buwegs Installatie B.V.: ‘Ik ben partner van Present, omdat het dichtbij en bekend is. Het is het fijn om iets goeds te doen voor de maatschappij in je eigen werkgebied. Je ziet wat er daadwerkelijk mee gebeurt’.
En Jaap Bouman van Bouman vloerservice BV zegt: 'Een brug slaan tussen mensen die iets te bieden hebben en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Dat is waar Stichting Present voor staat.
Als Bouman vloerservice willen we graag onderdeel zijn van die brug en onze bijdrage leveren voor die mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken’.
Erg blij met deze maatschappelijk betrokken partners!
#presentvoorjou #MVO #MBO #samenvooreenmooieachterhoek
... Lee meerSee Less

20 hours ago

P A R T N E R S
En Jaap Bouman van Bouman vloerservice BV zegt: Een brug slaan tussen mensen die iets te bieden hebben en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Dat is waar Stichting Present voor staat.
Erg blij met deze maatschappelijk betrokken partners!
#presentvoorjou #MVO #MBO #samenvooreenmooieachterhoekImage attachmentImage attachment

De coronamaatregelingen hebben grote impact op ons allemaal. Daarom is het meer dan ooit belangrijk dat we naar elkaar OMZIEN en helpen waar dat kan. Gelukkig lukt het ons nog steeds om, met de nodige maatregelen, een brug te slaan tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Buiten bijvoorbeeld:

... Lee meerSee Less

4 days ago

Vorige week hebben onze vaste Presentvrijwilligers een mevrouw geholpen met haar voortuin. Want wat doe je als er heel oud grind ligt, je geen auto hebt, je slecht ter been bent en je ook financieel geen armslag hebt om het te laten doen? De begeleider van Leger des Heils wist gelukkig de weg naar Present. De tuin is niet alleen leeggehaald maar ook zó ingericht dat het natuurlijk oogt en onderhoudsarm is voor mevrouw. Met dank aan De Covik B.V. #presentvoorjou #omziennaarelkaarImage attachmentImage attachment
Load more

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"