Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Present voor gezinnen!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Het kan zijn dat u deel uit maakt van bijvoorbeeld een sportvereniging, scoutingclub, overheidsinstelling, fietsvereniging, reïntegratiebedrijf, Rotary of pakweg een WhattsAppgroep. Als dit netwerk de blik naar buiten wil richten en van betekenis wil zijn voor de lokale omgeving dan kan Present daarbij helpen door een eenmalig vrijwilligersproject te organiseren! Kijk voor de mogelijkheden op www.presentbronckhorst.nl #presentvoorjou ... Lee meerSee Less