Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Present met je gezin

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

E E N N I E U W B E G I N
Een nieuw jaar! En voor een nieuwe inwoner van Bronckhorst een nieuwe start in een nieuwe woning. Heel fijn voor hem maar als je niets hebt en ook weinig te besteden, waar haal je dan nu je inboedel vandaan als alles gesloten is? Dankzij een mooie samenwerking tussen Gemeente Bronckhorst, Vluchtelingenwerk Oost Nederland en Present konden twee van onze vrijwilligers vanmorgen een vrijgekomen inboedel verhuizen naar de woning van meneer. #presentvoorjou #mensenmakennederland #aandachtvoorelkaar
... Lee meerSee Less

2 days ago

E E N  N I E U W  B E G I N

S A M E N V O O R E E N M O O I E A C H T E R H O E K
Ook in dit nieuwe jaar zijn er bedrijven die Present willen ondersteunen en een partnerschap met ons aangaan!
Onze nieuwe partners zijn Lazize Verandabouw, Laban Tuinprojecten en #Reon #Aannemers. Lees hier waarom zij partner willen zijn. Job Laban van Laban Tuinprojecten: ‘Ik wil wat voor een ander over hebben, ook vanuit mijn bedrijf’ en Siebe Ebbers van Reon Aannemers: ‘Het is mooi om mensen ruimte te geven om zich te ontwikkelen. Iedereen verdient een kans, die heb ik zelf ook gehad. Als mensen een nieuwe basis hebben, komt er weer moed om verder te gaan. Present biedt dat perspectief’.
En een andere partner, die zijn partnerschap verlengt, zegt: ‘Ik wil niet ruilen met de situaties waar jullie mee te maken hebben. Een bijdrage voor het werk van Present is het allerminste wat je kunt doen.’
We zijn erg blij met onze maatschappelijk betrokken partners! Samen staan we sterk voor een mooie en sociale Achterhoek. Misschien ook iets voor uw bedrijf? stichtingpresent.nl/achterhoek/meedoen-als/bedrijf/
#presentvoorjou #bedrijven #partners #samensterk #mbo #mvo #maatschappelijkbetrokken #samenvooreenmooieachterhoek
... Lee meerSee Less