Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Present voor gezinnen!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

'Jong en oud verbinden' - het kan! Afgelopen week ging een groepje kinderen van Kinderopvang Avonturijn op bezoek bij bewoners van De Zonnekamp. Ze dronken samen wat en waren al snel druk met elkaar in gesprek. Onder andere met behulp van het spel 'een steekje los' van De Bagagedrager. 'Wat zou jij doen als jij burgemeester van de wijk was?' was bijvoorbeeld één van de vragen die tot leuke gesprekken leidde. De bewoners genoten daarnaast van de kleine voorstelling die de kinderen hadden voorbereid en opvoerden. Een geslaagde middag voor alle partijen! #presentvoorjou ... Lee meerSee Less

5 days ago

Jong en oud verbinden - het kan! Afgelopen week ging een groepje kinderen van Kinderopvang Avonturijn op bezoek bij bewoners van De Zonnekamp. Ze dronken samen wat en waren al snel druk met elkaar in gesprek. Onder andere met behulp van het spel een steekje los van De Bagagedrager. Wat zou jij doen als jij burgemeester van de wijk was? was bijvoorbeeld één van de vragen die tot leuke gesprekken leidde. De bewoners genoten daarnaast van de kleine voorstelling die de kinderen hadden voorbereid en opvoerden. Een geslaagde middag voor alle partijen! #presentvoorjouImage attachmentImage attachment

Zo blij met onze betrokken en enthousiaste vrijwilligers! Een cliché, maar zonder hen waren we nergens. Dank jullie wel!
#dagvandevrijwilliger #presentvoorjou
... Lee meerSee Less

1 week ago

#dagvandevrijwilliger #presentvoorjou