Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Verspreid licht als Kerstengel!

Wij organiseren van 28 november tot 24 december Kerstengel Bronckhorst! Een mooie manier om in de periode vóór Kerst een lichtpuntje te zijn voor iemand die het nodig heeft. Aanmelden is niet meer mogelijk!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

ADVENT 2021 - De eerste Kerstengelen zijn gekoppeld maar......
je kunt je nog aanmelden als Kerstengel of iemand aanmelden als ontvanger! We hebben de inschrijftermijn wat verlengd en hopen zo in deze donkere dagen toch wat lichtpuntjes te zien.
Ga naar onze website voor meer info en om je aan te melden als Kerstengel of om een begunstigde aan te melden: stichtingpresent.nl/bronckhorst/kerstengel/ #presentvoorjou #wezijnervoorelkaar #kleingebaar
... Lee meerSee Less

1 week ago
ADVENT 2021 - De eerste Kerstengelen zijn gekoppeld maar......