Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Present voor gezinnen!

Het effect van een eenmalige Present klus reikt vaak veel verder dan we in eerste instantie zien: regelmatig zien we dat mensen zelf (weer) in beweging komen als ze een dagdeel zijn geholpen door een groep vrijwilligers. Zo ook in deze situatie; de groep deed het grove opruim- en snoeiwerk in de tuin en een paar weken later heeft meneer zelf een stoepje gelegd voor het raam! #opwaartsespiraal #eenduwtjeinderug #omziennaarelkaar ... Lee meerSee Less

2 days ago

Het effect van een eenmalige Present klus reikt vaak veel verder dan we in eerste instantie zien: regelmatig zien we dat mensen zelf (weer) in beweging komen als ze een dagdeel zijn geholpen door een groep vrijwilligers. Zo ook in deze situatie; de groep deed het grove opruim- en snoeiwerk in de tuin en een paar weken later heeft meneer zelf een stoepje gelegd voor het raam! #opwaartsespiraal #eenduwtjeinderug #omziennaarelkaarImage attachment
Present Bronckhorst heeft een bericht gedeeld.
Present Bronckhorst

Bedankt Radio Ideaal FOCUS voor het interview en de kans om wat meer te vertellen over ons mooie werk! Terug te luisteren via deze link www.radioideaal.nl/gemist.php (laatste 30 minuten van het programma FOCUS).Vanavond in aflevering 151 van FOCUS op Radio Ideaal te gast Hilde Colenbrander. Zij is projectcoordinator bij de stichting PRESENT BRONCKHORST. Zij komt vertellen wie de stichting PRESENT BRONCKHORST is en wat ze doen. Kijk voor info op hun website https://stichtingpresent.nl/bronckhorst/ Verder natuurlijk weer de fijnste muziek. Luister tussen 18.00 - 20.00 uur naar Focus op Radio Ideaal. Ook wat te vertellen ? Stuur een mail naar focus@radioideaal.nl ... Lee meerSee Less

7 days ago

Bedankt Radio Ideaal FOCUS voor het interview en de kans om wat meer te vertellen over ons mooie werk! Terug te luisteren via deze link https://www.radioideaal.nl/gemist.php (laatste 30 minuten van het programma FOCUS).Image attachment