Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Vacature projectcoördinator Present Doetinchem!

Present Doetinchem groeit en gaat uitbreiden! We zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren duizendpoot voor de functie van projectcoördinator, zie stichtingpresent.nl/doetinchem/over-ons/vacatures/ Ben jij of ken jij iemand die past in ons profiel? Solliciteer dan uiterlijk 15 februari!
... Lee meerSee Less

20 hours ago

Vacature projectcoördinator Present Doetinchem!

Present Doetinchem groeit en gaat uitbreiden! We zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren duizendpoot voor de functie van projectcoördinator, zie https://stichtingpresent.nl/doetinchem/over-ons/vacatures/ Ben jij of ken jij iemand die past in ons profiel? Solliciteer dan uiterlijk 15 februari!

Vandaag en morgen zijn we niet Present in #Bronckhorst, maar aanwezig op de jaarlijkse landelijke Presentdagen in Doorn. Daar ontmoeten we zo'n 100 andere coördinatoren uit het hele land: inspiratie,intervisie, training, workshops. We komen vast met een hoop energie en nieuwe ideeën terug, met Hilde Colenbrander-Wesselink en Nelly De Vries.
Overigens zijn alle belangstellenden welkom op de zaterdag!
... Lee meerSee Less

4 days ago

Vandaag en morgen zijn we niet Present in #Bronckhorst, maar aanwezig op de jaarlijkse landelijke Presentdagen in Doorn. Daar ontmoeten we zon 100 andere coördinatoren uit het hele land: inspiratie,intervisie, training, workshops. We komen vast met een hoop energie en nieuwe ideeën terug, met Hilde Colenbrander-Wesselink en Nelly De Vries.
Overigens zijn alle belangstellenden welkom op de zaterdag!
Load more

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"