Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Bronckhorst het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

En behalve dat het goed is voor jezelf help je er ook nog iemand anders mee! Dus heb jij zin en tijd om een keer een klus te doen samen met je collega's, vrienden of gezin voor iemand in je omgeving? Meld je dan aan via stichtingpresent.nl/bronckhorst/aanmelden/ of bel voor meer info 06-15136687 en wij zoeken een passende klus voor je bij iemand die het echt nodig heeft! ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

En behalve dat het goed is voor jezelf help je er ook nog iemand anders mee! Dus heb jij zin en tijd om een keer een klus te doen samen met je collegas, vrienden of gezin voor iemand in je omgeving? Meld je dan aan via https://stichtingpresent.nl/bronckhorst/aanmelden/ of bel voor meer info 06-15136687 en wij zoeken een passende klus voor je bij iemand die het echt nodig heeft!
Load more

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"