Verhalen

Rotary deelt lunchpakketten uit

De actiedag zit erop! Voldaan en blij dat we samen met Rotary Club Oldebroek Elburg en Stichting Present Oldebroek de handen uit de mouwen hebben gestoken gisteren en vandaag. Altijd bijzonder als mensen in hun vrije tijd zomaar iets voor een onbekende willen doen. 💜

Vandaag zijn 250 lunchpakketten bezorgd op 104 adressen in Gemeente Elburg en Gemeente Oldebroek. Ook burgemeesters Tanja Haseloop (Oldebroek) en Jan Nathan Rozendaal (Elburg) leverden een aantal vrolijke gele tassen af. Mooie ontmoetingen, blije gezichten en veel dankbaarheid voor de uitgebreide inhoud van het lunchpakket. Een ontvanger gaf als dank een zelfgemaakt kaarsje terug. Een vriendelijk woord, glimlach of gebaar; het maakt echt een wereld van verschil! 😊

Met veel dank aan de Rotaryleden, lokale ondernemers en de vrijwilligers van stichtingen Present Oldebroek en Present Elburg voor de inzet om deze actie tot een succes te maken!