Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Elburg het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen

MEER NIEUWS >>

Een sfeervolle en gave woensdagmiddag bij de jaarlijkse ruilbeurs T Harde deelt . 't Was opnieuw een succes, met veel gezellige ontmoetingen. Wat de één graag kwijt wil, maakt een ander weer blij. Door te delen iets betekenen voor een ander. Vinden wij heel leuk! 👍 ... Bekijk meerBekijk minder

2 weken geleden

Een sfeervolle en gave woensdagmiddag bij de jaarlijkse ruilbeurs T Harde deelt . t Was opnieuw een succes, met veel gezellige ontmoetingen. Wat de één graag kwijt wil, maakt een ander weer blij. Door te delen iets betekenen voor een ander. Vinden wij heel leuk! 👍

Een topochtend afgelopen zaterdag, met wel 6 projecten. Allemaal door deze klussers van de Oosterkerk. Belangeloze zweetdruppels en zichtbaar plezier gingen hand in hand. 👏

Een in september opgeruimde tuin is nu strak betegeld en mede dankzij een flinke prijsreductie op een partij planken van Stange Houthandel kreeg de schuur weer een achterwand! 🛠 Verder is er nog een woekertuin onder handen genomen en binnenshuis is er gesausd, behangen, opgeruimd (fietsschuur) en zijn er meubels in elkaar gezet en lampen opgehangen.

Jullie zijn een voorbeeld voor velen, super gewerkt mensen! Dank namens alle bezochte adressen.
... Bekijk meerBekijk minder

3 weken geleden

Comment on Facebook

Jullie zijn stuk voor stuk super kanjers! ❤

Mooi!

Bedankt Present! Superblij 😊😊😊

Stichting Present Elburg voelt zich voldaan.
Stichting Present Elburg

Wat doe je als er nog zóveel moet gebeuren en je komt handen tekort? “De hoeveelheid werk is overweldigend,” verzuchtte een bewoner terecht. We hadden het eerder al over deze ontruimingsklus, dit weekend moest alles zo ver mogelijk leeg. Wat fantastisch dat diverse mensen hier bijsprongen!

- Woensdag had Stichting WIEL een aantal groene handen over. Deze vrijwilligers hielpen al heel veel dozen in te ruimen en te sjouwen.
- Zaterdagochtend hebben drie vrijwilligers mèt spontane hulp van twee buurmannen (!) het grootste deel kunnen doen. En we mochten afval storten bij Van Werven Recycling.

Zonder deze lieve mensen en de goede contacten met lokale organisaties had dit simpelweg niet gekund. Wij voelen ons heel dankbaar voor al dit omzien naar elkaar. Net zoals de hulpvragers, die we dit erg gunnen.
... Bekijk meerBekijk minder

4 weken geleden

-   Woensdag had Stichting WIEL een aantal groene handen over. Deze vrijwilligers hielpen al heel veel dozen in te ruimen en te sjouwen.
-   Zaterdagochtend hebben drie vrijwilligers mèt spontane hulp van twee buurmannen (!) het grootste deel kunnen doen. En we mochten afval storten bij Van Werven Recycling.

Laad meer

Partners

Vrijwilliger: "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!""