Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Elburg het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Dinsdagavond 21 januari hebben 4 vrouwen uit een Doornspijkse gemeente een gezellig èn creatief bezoekje gebracht aan 'S-Heerenloo, locatie Hellenbeekstraat. Van deze knutselavond werden de bewoners blij en enthousiast, maar zij zelf ook, zoals wel te zien is op de foto's.

Het bezoek werd daarna overgenomen door de vogeltjes. 😉 De gemaakte potjes met vetbolletjes hangen nu namelijk in de tuin, vertelde een medewerker. Zo kan iedereen er nog lang van nagenieten. Trots op deze vrijwilligers!
... Bekijk meerBekijk minder

22 uren geleden

Dinsdagavond 21 januari hebben 4 vrouwen uit een Doornspijkse gemeente een gezellig èn creatief bezoekje gebracht aan S-Heerenloo, locatie Hellenbeekstraat. Van deze knutselavond werden de bewoners blij en enthousiast, maar zij zelf ook, zoals wel te zien is op de fotos.

Stichting Present Elburg voelt zich positief.
Stichting Present Elburg

Drie Doornspijkse dames die gistermiddag via Present aan het schilderen en behangen waren, willen we hier graag even in het winterzonnetje zetten. 🤗 Deze klus gebeurde voor een mevrouw die die de hulp goed kon gebruiken.

Wat een geslaagde en gezellige middag was het! En zelf vonden ze het ook een mooie en bijzondere ervaring. 😀
... Bekijk meerBekijk minder

2 weken geleden

Drie Doornspijkse dames die gistermiddag via Present aan het schilderen en behangen waren, willen we hier graag even in het winterzonnetje zetten. 🤗  Deze klus gebeurde voor een mevrouw die die de hulp goed kon gebruiken.

Eerder deze maand hebben vier dames van de Gereformeerde kerk Doornspijk de bewoners van Careander Heidestate 't Harde verblijd met een bezoek. Samen maakten en versierden zij sfeervolle kerstwindlichtjes! ✨ Het werd een hele gezellige middag dankzij deze vrijwilligers! 🎄 ... Bekijk meerBekijk minder

4 weken geleden

Eerder deze maand hebben vier dames van de Gereformeerde kerk Doornspijk de bewoners van Careander Heidestate t Harde verblijd met een bezoek. Samen maakten en versierden zij sfeervolle kerstwindlichtjes! ✨ Het werd een hele gezellige middag dankzij deze vrijwilligers! 🎄

Comment on Facebook