Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Elburg het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

In de afgelopen periode viel het niet mee om onze geplande klussen gedaan te krijgen. We zijn dan ook blij dat deze nog aan het begin van de zomer kon doorgaan!

De ingrediënten van deze dag, eind juni, waren zonnig weer, twee enthousiaste vrijwilligers (die dolgraag weer eens aan de slag wilden) en een heel mooie nette tuin. Door de gezondheid van de bewoonster was de tuin lang achtergebleven, nu kan ze er weer volop van genieten. Ze krijgt er zelfs nog dagelijks complimenten voor. En die doen een mens goed, dus nu al een duurzaam resultaat. 😊

Binnenkort verschijnt onze nieuwsbrief! 📭 Wil je hem niet missen, zorg dan dat je bent ingeschreven via: stichtingpresent.nl/elburg/aanmelden-nieuwsbrief/
... Bekijk meerBekijk minder

2 dagen geleden

Binnenkort verschijnt onze nieuwsbrief! 📭 Wil je hem niet missen, zorg dan dat je bent ingeschreven via: https://stichtingpresent.nl/elburg/aanmelden-nieuwsbrief/

Draag jij Present een warm hart toe? STEM DAN OP ONS via deze link: www.voor.nl/voorbeeld-projecten/2020. Log in via Facebook of LinkedIn en geef ons de maximale 10 punten.

Een mooiere wereld begint bij jezelf! Present neemt mensen mee op avontuur en laat ze ontdekken hoe fijn het is om een ander te ontmoeten en te helpen. Stem bij de VOORbeeld-verkiezing 2020 VOOR Present om uitbreiding van ons werk mogelijk te maken. Daar hebben we jouw hulp bij nodig!

Stemmen kan tot uiterlijk 30 juni. Alvast hartelijk dank!
... Bekijk meerBekijk minder

3 weken geleden

Draag jij Present een warm hart toe? STEM DAN OP ONS via deze link: https://www.voor.nl/voorbeeld-projecten/2020. Log in via Facebook of LinkedIn en geef ons de maximale 10 punten.

Stemmen kan tot uiterlijk 30 juni. Alvast hartelijk dank!
Laad meer

Partners

Vrijwilliger: "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!""