Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of jouw gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil jij je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Elburg het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

NIEUW: Klushulp Elburg

Klushulp Elburg

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Als stichting die met vrijwilligers werkt zijn we geïnteresseerd in jullie ervaringen met vrijwilligerswerk. Om daar meer inzicht in te krijgen, doen we een onderzoek middels een korte vragenlijst. Deze zal ongeveer 5 minuten van jullie tijd vragen. We vinden het erg fijn als jullie hier aan mee willen werken. Alvast hartelijk dank!!
docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfxTcHZRQfHlXOoq9bLN8A5JxRotnoNIhiNH2m4v3fin7g4tA/viewform?usp=s...
... Bekijk meerBekijk minder

1 maand geleden

💜 Regio-overleg met lieve Presentcollega's van Stichting Present Oldebroek Stichting Present Nunspeet Stichting Present Harderwijk Present Epe-Heerde Stichting Present Ermelo. Onder de leiding van onze enthousiaste regioadviseur Moniek Kars! ... Bekijk meerBekijk minder

1 maand geleden
💜 Regio-overleg met lieve Presentcollegas van Stichting Present Oldebroek Stichting Present Nunspeet Stichting Present Harderwijk Present Epe-Heerde Stichting Present Ermelo. Onder de leiding van onze enthousiaste regioadviseur Moniek Kars!

Elburg heeft inmiddels ca. 100 Oekraïeners opgenomen. Eten en muziek kunnen verbinden, zonder elkaars taal te hoeven begrijpen. Daarom organiseert KunstHub BinK, in samenwerking met Stichting WIEL, een ontmoeting en verwelkoming, waarbij de helft Oekraïner is en de andere helft inwoner van Elburg. Meld je aan en neem gratis deel aan deze gezellige ontmoeting en help de mensen uit Oekraïne om zich welkom te voelen. Je mag zelf iets bereiden voor op de paastafel. Elburgers kunnen zich vooraf aanmelden bij KunstHub Bink per mail of telefoon: info@kunsthub-bink.nl / 06-51479710. Voor Oekraïners gaat dit via Stichting Wiel. ... Bekijk meerBekijk minder

Laad meer

Partners

Vrijwilliger: "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"