Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collegaโ€™s of jouw gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil jij je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Elburg het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

NIEUW: Klushulp Elburg

Klushulp Elburg

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Leuke verrassing! ๐Ÿ˜ƒ Door een anonieme 'Sint' zijn bij ons 20 enveloppen met โ‚ฌ50 bezorgd. Die mochten wij uitreiken aan mensen die dit goed kunnen gebruiken in de dure decembermaand. Een prachtig gebaar, waarvoor dank! ๐Ÿ’œ

Via onze contacten met maatschappelijke organisaties en via Stichting Present Oldebroek, gaan wij hier 20 huishoudens in Elburg en Oldebroek heel blij mee maken! Aankomende week worden de enveloppen bij deze mensen afgegeven. โœ‰๏ธ

2 weken geleden
Leuke verrassing! ๐Ÿ˜ƒ Door een anonieme Sint zijn bij ons 20 enveloppen met โ‚ฌ50 bezorgd. Die mochten wij uitreiken aan mensen die dit goed kunnen gebruiken in de dure decembermaand. Een prachtig gebaar, waarvoor dank! ๐Ÿ’œ

Comment on Facebook

Wauw, wat mooi! Wat een fijne verrassing voor de mensen en wat een lieve gulle gever.

Van harte gegund!

Wat bijzonder!! ๐Ÿ˜‡

๐ŸŒท๐‡๐ž๐ฅ๐ฉ ๐ฆ๐ž๐ž ๐จ๐ง๐ฌ ๐ก๐š๐ฏ๐ž๐ง๐ ๐ž๐›๐ข๐ž๐ ๐จ๐ฉ ๐ญ๐ž ๐Ÿ๐ฅ๐ž๐ฎ๐ซ๐ž๐ง!๐ŸŒท

๐™’๐™–๐™ฉ? 6.000 tulpenbollen planten.
๐™’๐™–๐™ฃ๐™ฃ๐™š๐™š๐™ง? Zaterdag 20 november van 10.00 uur tot uiterlijk 13.00 uur.
๐™’๐™–๐™–๐™ง? groenstrook parkeerterrein De Oude Vos, Havenkade Elburg.
๐™’๐™ž๐™š? Met leden van Rotary Club Oldebroek Elburg.

Koffie/thee, iets lekkers en veel gezelligheid zijn inbegrepen. Hoe meer helpers, hoe sneller de klus is geklaard. 1,5 m + andere maatregelen worden in acht genomen. Opgeven of info bij Stichting WIEL, Marjon van Rooij: 06 - 29 16 30 98.
๐˜ฟ๐™š๐™ก๐™š๐™ฃ = ๐™›๐™ž๐™Ÿ๐™ฃ!

4 weken geleden

๐™’๐™–๐™ฉ? 6.000 tulpenbollen planten.
๐™’๐™–๐™–๐™ง? groenstrook parkeerterrein De Oude Vos, Havenkade Elburg.
๐™’๐™ž๐™š? Met leden van Rotary Club Oldebroek Elburg.

๐˜ฟ๐™š๐™ก๐™š๐™ฃ = ๐™›๐™ž๐™Ÿ๐™ฃ!

Afgelopen weekend heeft een bijbelkring tijd gemaakt om wanden te sauzen bij een moeder en zoon die pas verhuisd zijn. Met 8 mensen is hard gewerkt, plezier gemaakt รฉn een mooi resultaat bereikt. De dankbare mevrouw zorgde voor koffie en een kop snert, de groep verraste haar met een mooie kamerplant. Zinvolle tijdsbesteding voor de groep en een echte opsteker voor de bewoonster!

๐Ÿ’œOok geรฏnspireerd door de inzet van deze groep? Meld je dan aan via onze website en geef aan wat jij graag zou willen doen. stichtingpresent.nl/elburg/aanmelden
Wij zorgen voor een mooie match, zodat ook jij iets extra's kunt betekenen voor de ander. Voor meer informatie kun je gerust contact opnemen:
๐Ÿ“ง info@presentelburg.nl
๐Ÿ“ž 06 - 13 44 68 52

1 maand geleden

๐Ÿ’œOok geรฏnspireerd door de inzet van deze groep? Meld je dan aan via onze website en geef aan wat jij graag zou willen doen. https://stichtingpresent.nl/elburg/aanmelden
Wij zorgen voor een mooie match, zodat ook jij iets extras kunt betekenen voor de ander. Voor meer informatie kun je gerust contact opnemen:
๐Ÿ“ง info@presentelburg.nl
๐Ÿ“ž 06 - 13 44 68 52

Comment on Facebook

Top gedaan๐Ÿค›๐Ÿ‘

Anneloes๐Ÿ˜€

Laad meer

Partners

Vrijwilliger: "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creรซren!"