Met de kaarten van Anna de Swart steun je Present!

3 juni 2020
Anna de Swart schrijft versjes en heeft samen met kunstenares Evie Mol een serie originele kaarten van hoge kwaliteit gemaakt: kaarten van Anna en Evie. De opbrengst van de kaartverkoop gaat naar het goede doel. Anna heeft gekozen voor 2 goede doelen in Hilversum waaronder Stichting Present. Dus draag je Stichting Present een warm hart toe, koop dan een set kaarten van Anna en Evie. Koop je de hele set van 7 kaarten (3 staande en 4 vierkante) in 1 keer dan betaal je € 2,00 per kaart. Koop je losse kaarten dan betaal je € 2,25 per kaart. Deze prijzen zijn exclusief verzendkosten. De kaarten zijn inclusief envelop en per stuk verpakt en kunnen als je in (de omgeving van) Hilversum woont kosteloos bezorgd worden. De eerste setjes zijn al verkocht. Wie volgt?
Een reactie via Instagram: “Ik heb deze kaartenset thuis ontvangen van @versjes en ben er heel enthousiast over! Prachtige kwaliteit en nog mooier dan ik dacht. Ben er heel blij mee!”
Klik hier voor een overzicht van de kaarten en om een bestelling te plaatsen. Je kunt Anna de Swart ook volgen via Facebook of  Instagram en als je abonneert op haar nieuwsbrief Versjes van Anna wacht er een cadeautje op je.