zomeractie invulformulier

Aanmeldformulier ZOMERPAKKET – hulpverlener

Aanmeldformulier ZOMERPAKKET – hulpverleners

Naam hulpverlener(Vereist)
Alleen de voornaam mag ook als er anders een privacyprobleem ontstaat.
Postcode van het gezin (dan weten wij in welke wijk het gezin woont)*
Vermeld moeder en/of vader en alle thuis(in)wonende kinderen allemaal apart in onderstaande invulmogelijkheden. Vermeld of het een jongen/meisje betreft (naam hoeft niet) en welke leeftijd het kind heeft. Dit helpt de groep om het pakket zo goed mogelijk op het gezin af te stemmen.
(NB: vermeld geslacht en leeftijd)*
(indien van toepassing) Gezinslid 3 (NB: vermeld geslacht en leeftijd)*
(indien van toepassing) Gezinslid 4 (NB: vermeld geslacht en leeftijd)*
(indien van toepassing) Gezinslid 5 (NB: vermeld geslacht en leeftijd)*
(indien van toepassing) Gezinslid 6 (NB: vermeld geslacht en leeftijd)*
(indien van toepassing) Gezinslid 7 (NB: vermeld geslacht en leeftijd)*
(indien van toepassing) Gezinslid 8 (NB: vermeld geslacht en leeftijd)*
(indien van toepassing) Gezinslid 9 (NB: vermeld geslacht en leeftijd)*
(indien van toepassing) Gezinslid 10 (NB: vermeld geslacht en leeftijd)*
Vul hier details in van het gezin die de samenstellers kunnen helpen een pakket op maat te maken (hobby’s gezinsleden, favoriete bezigheden, of een concreet verlanglijstje etc.) Geef AUB ook aan of het gezin wel of niet in het bezit is van een auto!*
Disclaimer
Ik ben me ervan bewust dat ik tussen 26 juni en 5 juli te bereiken moet zijn voor de samenstellers van het pakket (voor evt. vragen en om afspraken te maken over het langsbrengen van het pakket bij het gezin dat ik opgeef) en dat dit wat afstemmingstijd kan kosten. Bij eventuele afwezigheid regel ik een collega.*
Het gezin vindt het leuk de vrijwilliger te ontmoeten. De vrijwilliger mag het pakket dan ook bij het gezin afleveren (jij blijft als hulpverlener tussenpersoon).
Zo nee: de pakketten worden in de tweede week van juli door jou opgehaald bij het verzamelpunt waarna jij ervoor zorgt dat het pakket bij het gezin terechtkomt.