Jaaroverzicht 2022

4 december 2022

Afgelopen jaar heeft Present Hoogeveen een vliegende start gemaakt onder de leiding van Hanneke Schaab als coördinator, zij heeft vele contacten gelegd bij zowel kerken als maatschappelijke organisaties en scholen. Er zijn al zo’n 20 groepen vrijwilligers die een ervaring hebben opgedaan om iets voor een mede-Hoogevener te betekenen. De reacties van deelnemers zijn positief. Je wordt er blij van als je van betekenis kunt zijn voor een ander door wat van je tijd te geven.

Hanneke heeft na een jaar coördinatorschap besloten haar weg te vervolgen als Jurist bij de IND, we  bedanken Hanneke als bestuur voor haar bevlogenheid en enthousiasme waarmee ze  in coronatijd Stichting Present in Hoogeveen op de kaart heeft gezet. We wensen Hanneke alle goeds in haar nieuwe baan.

Dankbaar zijn we dat we Linda Aalderink als nieuwe coördinator aan u voor kunnen stellen. Linda is heel goed bekend met het werk van Present. Zij ziet het als een uitdaging om Present Hoogeveen verder uit te bouwen. We wensen, als bestuur, Linda veel plezier in deze nieuwe baan. Zij stelt zich hier verder voor.

Als bestuur zijn we nog op zoek naar uitbreiding. We zoeken een secretaris/secretaresse en iemand die goed in het bedrijfsleven van Hoogeveen bekend is. Mocht u dit iets lijken of iemand weten neem dan contact op met ondergetekende.

Kortom 2022 was op vele fronten een uitdagend jaar voor Stichting Present Hoogeveen. We zijn dankbaar het jaar zo af te kunnen sluiten en we zien met vertrouwen uit naar 2023.

We wensen u allen fijne feestdagen en tot ziens bij Stichting Present Hoogeveen in 2023

Met vriendelijke groet namens het bestuur, Gijs verstegen