Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Jong Present

Een buitengewone kans voor jou, als jongere, om – via een maatschappelijke dienstperiode – aan je persoonlijke ontwikkeling te werken en je tegelijkertijd vrijwillig in te zetten voor anderen.

Hier wil ik meer over weten

Jaarverslag 2019

Lees hier het volledige jaarverslag.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

"LEGT ONBEKENDE GRATIS JE VLOER"

De Gelderlander publiceerde een artikel over @presentnijmegen #ikbenpresent #nimma #nijmegen

Zie link in onze profieltekst om het artikel via de site van de Gelderlander te lezen.
... Lees meerBekijk minder

4 dagen geleden

LEGT ONBEKENDE GRATIS JE VLOER

Reageer op Facebook

Waar vind ik de link precies? Kan het niet vinden

Lees nu dit artikel op Topics: https://bit.ly/2XupaLJ

#topics #ikbenpresent #presentnijmegen

Nijmeegse bedrijven voeren actie voor Hulpbus

NXP Semiconductors heeft het initiatief genomen om, samen met andere bedrijven in Nijmegen, een Nijmeegse Hulpbus te financieren.

De bus zal beschikbaar worden gesteld aan in eerste instantie drie organisaties: Stichting Present Nijmegen, de Vincentius Vereniging Nijmegen en Quiet Nijmegen. Zij kunnen de bus gebruiken voor het vervoer van mensen en materialen. Via een professioneel reserveringssysteem is het mogelijk om op een slimme manier samen de bus te gebruiken.

Present Nijmegen is een stichting die mensen wil activeren om zich vrijwillig in te zetten voor een ander. De afgelopen jaren stonden heel veel Nijmegenaren klaar om mensen te helpen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken, vanwege financiële of gezondheidsredenen. Ook mensen met een klein netwerk kunnen op inzet van Presentvrijwilligers rekenen. Zo worden er bijvoorbeeld verwaarloosde tuinen en woningen opgeknapt. Daarnaast worden er (onder normale omstandigheden) allerlei activiteiten georganiseerd, zoals wandelen met senioren of gezellige middagen bij verzorgingshuizen.

Bij het organiseren van dergelijke projecten is een vervoersmiddel heel waardevol. Zo kan er gereedschap mee vervoerd worden of afval mee weggebracht. Daarnaast biedt het mogelijkheden om personen te vervoeren in het kader van een activiteit.
We hopen van harte dat het initiatief van NXP succesvol zal zijn en dat meer bedrijven zullen bijdragen om dit initiatief te laten slagen.
... Lees meerBekijk minder

2 weken geleden

Nijmeegse bedrijven voeren actie voor Hulpbus

Reageer op Facebook

Nog nooit gehoord van Present. Is dat een nieuw iets hier in Nijmegen?

Mooi voor Nijmegen ❤️

Geweldig❤️

Load more

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"