Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen op Nijmegen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Kinderen verdienen een Leefbaar thuis

Armoede kent veel gezichten in Nederland. Een veel voorkomende, schrijnende situatie is de verwaarlozing van de woonomgeving van kinderen.

Wil jij het komende half jaar één of enkele dagdelen vrijmaken om een gezin in Nijmegen te helpen om het huis meer op orde te krijgen? Ben je handig in het schilderen of behangen van een kinderkamer? Je kunt je ook als groep opgeven, met je team, met vrienden of met je gezin.

Doe mee!

Stichting Present Nijmegen heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Nijmegen

Dispuut MANNA bezorgt bewoners van Meerzorg een ‘heerlijke’ avond.

Op donderdagavond 17 mei 2018 waren Auke, Maaike en Martijn van dispuut MANNA van de Navigators present bij IrisZorg op de afdeling Meerzorg.
Het was een fantastische avond met een grote opkomst van bewoners van de afdeling Meerzorg.
Auke, Maaike en Martijn hebben voor de bewoners (natuurlijk werden de aanwezige medewerkers niet vergeten) heerlijke pannenkoeken gebakken met poedersuiker, stroop en/of wat spekjes. Wat hebben de bewoners genoten!! De pannenkoeken waren niet aan te slepen!!
De bewoners vonden het een topavond. Heerlijke pannenkoeken, een lekker drankje, gezellig praten met elkaar en ook ruimte voor een spelletje. Wat wil je nog meer?
Auke, Maaike en Martijn, heel veel dank voor deze ‘heerlijke’ avond. Dank voor jullie enthousiasme, betrokkenheid en lekkere pannenkoeken. Wat de bewoners betreft komen jullie weer heel snel terug!!

18 uur geleden

Dispuut MANNA bezorgt bewoners van Meerzorg een ‘heerlijke’ avond.

Medewerkers Meerzorg ook dank voor jullie hulp en het mede mogelijk maken van deze prachtige avond.Image attachmentImage attachment

Reageer op Facebook

fijn om te lezen TOP ..kwaliteits tijd ..warmtezorg 🍀😉

Stichting Present Nijmegen heeft 9 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Nijmegen

Met een groepje enthousiastelingen van de Flex-pool van Present hebben we gisteren een begin gemaakt met klussen in en rondom een huis. De tuin is weer helemaal netjes, de tegels zo gelegd dat de kinderen er niet meer over struikelen en er werd zelfs een trap opgegraven naar het achterste deel van de tuin. Bovendien is alles weer onkruidvrij. Binnenshuis is een muur behangen en een bed in elkaar gezet, wat resulteerde in een prachtige slaapkamer. ... Lees meerBekijk minder

3 weken geleden

Dispuut Thaleia weer present op Meerzorg.

Op dinsdagavond 24 april 2018 waren Yvonne, Florian en Gerben van dispuut Thaleia van de Nijmeegse Studentenvereniging de Navigators weer present bij IrisZorg op de afdeling Meerzorg.
Het werd een avond met mooie ontmoetingen. Een aantal bewoners vonden het fijn om één op één met Yvonne, Florian en Gerben te kunnen praten. Anderen zaten juist stil te genieten, maar waren zeker niet minder blij met de komst van de studenten. Naast al die gesprekjes en het stille genieten, mocht de sjoelbak niet ontbreken. Een aantal bewoners waren fanatiek aan het sjoelen en het leek wel of ze streden om de ‘Meerzorg cup’.
Yvonne, Florian en Gerben, heel veel dank voor deze topavond! De bewoners hebben weer van jullie genoten! Wanneer komen jullie weer?
Medewerkers van Meerzorg dank voor de drankjes en koekjes.

3 weken geleden

Dispuut Thaleia weer present op Meerzorg.

Medewerkers van Meerzorg dank voor de drankjes en koekjes.

Dispuut MANNA bezorgt bewoners van Meerzorg een warme avond.

Op donderdagavond 19 april 2018 waren Joelle van der Velde, Marinthe Den Boer en Marijn Timmer van dispuut MANNA van de Navigators weer present bij IrisZorg op de afdeling Meerzorg.
De temperatuur buiten zorgde al voor de nodige warmte; Joelle, Marinthe en Marijn brachten nog wat extra warmte mee.
Veel bewoners waren van de partij in de huiskamer. Een aantal zat stilletjes te genieten, een aantal genoot van een gesprekje, anderen waren fanatiek aan het sjoelen en een aantal bewoners deden graag mee aan een potje mens-erger-je-niet.
Dit alles met wat drankjes en hapjes, maakte het tot een prachtige avond.
Joelle, Marinthe en Marijn, dank voor jullie enthousiasme, luisterende oor en betrokkenheid! De bewoners vonden het fijn dat jullie er waren! Het was weer top.

4 weken geleden

Dispuut MANNA bezorgt bewoners van Meerzorg een warme avond.

Op donderdagavond 19 april 2018 waren Joelle, Marinthe en Marijn van dispuut MANNA van de Navigators weer present bij IrisZorg op de afdeling Meerzorg.
Dit alles met wat drankjes en hapjes, maakte het tot een prachtige avond.

Reageer op Facebook

Bedankt weer toppie🍀👍

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"