Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Jong Present

Een buitengewone kans voor jou, als jongere, om – via een maatschappelijke dienstperiode – aan je persoonlijke ontwikkeling te werken en je tegelijkertijd vrijwillig in te zetten voor anderen.

Hier wil ik meer over weten

Jaarverslag 2019

Lees hier het volledige jaarverslag.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

3 maanden geleden
Een mooi aandenken gemaakt voor onze vrijwilligers door Irena van het ipsleerlab. Dank je wel 😊 ❤️🍀🌹Image attachmentImage attachment

Verhuizing

De hulpvraag die bij Present onlangs binnenkwam was een hele bijzondere. Een vrouw van in de veertig die werd bedreigd door haar man was, met achterlating van al haar bezittingen, gevlucht en ondergedoken in een door de gemeente beschikbaar gestelde woning. Via de hulpverlener kwam de vraag binnen of haar eigendommen door Present verhuisd konden worden. Zo
gebeurde het dat 2 vrijwilligers onlangs met de, sinds kort, beschikbare HulpBus de vaak zeer persoonlijke spullen van de vrouw konden ophalen om ze naar haar nieuwe adres te vervoeren. De aanwezige stoelen en banken in de bus konden eenvoudig opgeklapt worden zodat er een fraaie ruimte ontstond
die het vervoer mogelijk maakte. Aan deze buitengewone klus kleven mooie herinneringen, temeer omdat we de hulp vragende vrouw achter konden laten met een hervonden gevoel van geluk en een sterk verbeterd toekomstperspectief.
... Lees meerBekijk minder

8 maanden geleden

Reageer op Facebook

Een vraag, waar was de ex van mw toen jullie de spullen van haar gingen halen uit de woning waar zij eerst verbleef met haar ex? Ging dat zomaar? Kregen jullie zomaar toegang tot de woning?

Load more

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"