Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen op Nijmegen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Kinderen verdienen een Leefbaar thuis

Armoede kent veel gezichten in Nederland. Een veel voorkomende, schrijnende situatie is de verwaarlozing van de woonomgeving van kinderen.

Wil jij het komende half jaar één of enkele dagdelen vrijmaken om een gezin in Nijmegen te helpen om het huis meer op orde te krijgen? Ben je handig in het schilderen of behangen van een kinderkamer? Je kunt je ook als groep opgeven, met je team, met vrienden of met je gezin.

Doe mee!

Dispuut Thaleia zorgt voor rustige avond op Meerzorg.

Op dinsdagavond 22 mei 2018 waren Genesis, Jannieke en Sven van dispuut Thaleia van studentenvereniging de Navigators weer present bij IrisZorg op de afdeling Meerzorg.
Buiten kwam het water met bakken uit de lucht en zorgde onweer voor de nodige onrust, maar binnen op de afdeling Meerzorg zorgden Genesis, Jannieke en Sven voor een rustige sfeer.
Er was ruimte voor een gesprekje, er werd domino gespeeld, de sjoelbak mocht zeker niet ontbreken en Jannieke zorgde voor muzikale klanken op de piano.
De aanwezige bewoners vonden het een prima avond.
Genesis, Jannieke en Sven, dank voor jullie tijd, enthousiasme en betrokkenheid. Het was weer een mooie avond. De bewoners hebben weer van jullie genoten!
Medewerkers Meerzorg, dank voor de versnaperingen.

2 dagen geleden

Dispuut Thaleia zorgt voor rustige avond op Meerzorg.

De aanwezige bewoners vonden het een prima avond.
Medewerkers Meerzorg, dank voor de versnaperingen.

Dispuut de Gong bezorgt bewoners van de Globe een extra zonnige zondagmiddag.

Op zondagmiddag 20 mei 2018 waren Frank, Celis, Kirti, Folkert, Niek, David, Sjoerd, Abdul, Niek, Rob en Ruben van dispuut De Gong van N.S.V. Carolus Magnus present bij de ZZGZorggroep, locatie de Globe.
Dispuut De Gong viert deze week het 18e lustrum en bij de start van deze week hadden ze een vrijwilligersactiviteit gepland.
De bewoners en medewerkers van de Globe waren erg blij dat deze activiteit bij hen op zondagmiddag 20 mei 2018 plaatsvond.
Het was al mooi weer, maar dispuut De Gong liet de zon nog eens extra schijnen.
De bewoners werden flink verwend. Er werd met bewoners over de rommelmarkt (grenzend aan de achtertuin van de Globe) gewandeld, een aantal bewoners maakten zelfs een wandeling door de wijk (de wijkspeeltuin werd aangedaan), er was ruimte voor een praatje, voor de bewoners werd door de studenten koffie/thee geschonken en er werd met een aantal bewoners fanatiek gesjoeld.
De bewoners gaven op hun beurt iedere student een presentje in de vorm van een geschreven gedicht.
Frank, Celis, Kirti, Folkert, Niek, David, Sjoerd, Abdul, Niek, Rob en Ruben, heel veel dank voor jullie enthousiasme, betrokkenheid en geduld. De bewoners hebben van jullie genoten. Het was een topmiddag.
Dispuut De Gong, proficiat met jullie 18e lustrum. Maak er een mooie week van!!

4 dagen geleden

Dispuut de Gong bezorgt bewoners van de Globe een extra zonnige zondagmiddag.

Het was al mooi weer, maar dispuut De Gong liet de zon nog eens extra schijnen.
Dispuut De Gong, proficiat met jullie 18e lustrum. Maak er een mooie week van!!

Reageer op Facebook

Helemaal geweldig en bedankt namens bewoners en team de Globe 👍👍👍👍

Geweldig zijn jullie

Super

Stichting Present Nijmegen heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Nijmegen

Dispuut MANNA bezorgt bewoners van Meerzorg een ‘heerlijke’ avond.

Op donderdagavond 17 mei 2018 waren Auke, Maaike en Martijn van dispuut MANNA van de Navigators present bij IrisZorg op de afdeling Meerzorg.
Het was een fantastische avond met een grote opkomst van bewoners van de afdeling Meerzorg.
Auke, Maaike en Martijn hebben voor de bewoners (natuurlijk werden de aanwezige medewerkers niet vergeten) heerlijke pannenkoeken gebakken met poedersuiker, stroop en/of wat spekjes. Wat hebben de bewoners genoten!! De pannenkoeken waren niet aan te slepen!!
De bewoners vonden het een topavond. Heerlijke pannenkoeken, een lekker drankje, gezellig praten met elkaar en ook ruimte voor een spelletje. Wat wil je nog meer?
Auke, Maaike en Martijn, heel veel dank voor deze ‘heerlijke’ avond. Dank voor jullie enthousiasme, betrokkenheid en lekkere pannenkoeken. Wat de bewoners betreft komen jullie weer heel snel terug!!

6 dagen geleden

Dispuut MANNA bezorgt bewoners van Meerzorg een ‘heerlijke’ avond.

Medewerkers Meerzorg ook dank voor jullie hulp en het mede mogelijk maken van deze prachtige avond.Image attachmentImage attachment

Reageer op Facebook

fijn om te lezen TOP ..kwaliteits tijd ..warmtezorg 🍀😉

Stichting Present Nijmegen heeft 9 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Nijmegen

Met een groepje enthousiastelingen van de Flex-pool van Present hebben we gisteren een begin gemaakt met klussen in en rondom een huis. De tuin is weer helemaal netjes, de tegels zo gelegd dat de kinderen er niet meer over struikelen en er werd zelfs een trap opgegraven naar het achterste deel van de tuin. Bovendien is alles weer onkruidvrij. Binnenshuis is een muur behangen en een bed in elkaar gezet, wat resulteerde in een prachtige slaapkamer. ... Lees meerBekijk minder

4 weken geleden

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"