Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen op Nijmegen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

Onze partners

De oplettende luchtkijker kan vanavond iets interessants in de lucht boven Nijmegen hebben zien hangen.... ... Lees meerBekijk minder

2 weken geleden

Na de Radboud Universiteit Introductie-markt vorige week was deze week de HANIntro-markt aan de beurt. HAN-docenten én nieuwe HAN-studenten zijn enthousiast geworden en willen zich komend jaar als vrijwilliger inzetten via Present Nijmegen.
We hebben ervaringen uitgewisseld met D66 Nijmegen, GroenLinks Nijmegen en Nijmegen Stad van Compassie en genoten van de zinvolle, gemoedelijke introductiemarkt, die werd voorzien van muziek en zang door studenten.

Wil jij komend collegejaar ook present zijn in Nijmegen? Kijk snel verder op stichtingpresent.nl/nijmegen/meedoen-als/studentenvereniging/.
... Lees meerBekijk minder

3 weken geleden

Wil jij komend collegejaar ook present zijn in Nijmegen? Kijk snel verder op https://stichtingpresent.nl/nijmegen/meedoen-als/studentenvereniging/.

Na de zomer stroomt de stad weer vol nieuwe enthousiaste studenten. Bij Radboud Universiteit en Hogeschool van Arnhem en Nijmegen starten honderden eerstejaars studenten die we natuurlijk graag informeren over de mogelijkheden die Present voor hen biedt.

Op maandag 21 augustus 2017 waren Aline en Jos present op de introductiemarkt van de Radboud Universiteit Introductie. Op 31 augustus is de intromarkt bij de HANIntro. Daar zijn we ook Present!

Over interesse van RU-studenten hadden Aline en Jos geen klagen. Een aantal studenten gaf aan enthousiast te zijn om vrijwilligerswerk te kunnen doen voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement. Leuk om ook studenten te treffen die al ervaring met Present Nijmegen hebben en het komende studiejaar weer bij Present actief willen zijn.

Stichting Gast en @OnsNijmegen nog dank voor de mooie uitwisselingen! We gaan elkaar zeker weer ontmoeten.
... Lees meerBekijk minder

4 weken geleden

Over interesse van RU-studenten hadden Aline en Jos geen klagen. Een aantal studenten gaf aan enthousiast te zijn om  vrijwilligerswerk te kunnen doen voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement.  Leuk om ook studenten te treffen die al ervaring met Present Nijmegen hebben en het komende studiejaar weer bij Present actief willen zijn.

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"