Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Samen voor Elkaar

Enthousiaste Nijmegenaren en inburgeraars steken samen de handen uit de mouwen om anderen te helpen.

Aanmelden kan hier

Jong Present

Wil jij je horizon verbreden en jezelf uitdagen op het gebied van armoedebestrijding en maatschappelijke hulpverlening? Je doet in korte tijd kostbare en relevante werkervaring op, die niet zal misstaan op je CV.

MEER NIEUWS >>

Wil jij van betekenis zijn voor anderen en het verschil maken?

Een unieke ervaring, die niet alleen het leven van iemand anders maar ook jouw leven veranderd.

Je krijgt bovendien gratis training en coaching.
We bieden een veilige leeromgeving; je mag fouten maken en daarvan leren.
Je ontmoet mensen, ook jongeren (!) die je anders nooit zou hebben ontmoet.

En je krijgt ook nog een mooie beloning!

Stuur ons een berichtje en we nemen contact met je op.

2 weken geleden

Wil jij van betekenis zijn voor anderen en het verschil maken?

Je krijgt bovendien gratis training en coaching.
We bieden een veilige leeromgeving; je mag fouten maken en daarvan leren.
Je ontmoet mensen, ook jongeren (!) die je anders nooit zou hebben ontmoet.

En je krijgt ook nog een mooie beloning!

Stuur ons een berichtje en we nemen contact met je op.

Vandaag is de laatste dag je jouw stem kan laten horen! Steun Stichting Present Nijmegen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne
#RabobankClubKas #RCC2019 #Present

Kijk op: www.clubkascampagne.nl/rvn

#RabobankClubKas #RCC2019 #Present

Kijk op: www.clubkascampagne.nl/rvn

Zaterdagochtend stond er al vroeg een groep van de CGKV in Nijmegen op de stoep met tuingereedschap. De groep wilde graag een project uitvoeren in de wijk waar de groepsleden wonen. Eén van hun wijkgenoten was helaas niet in staat geweest om dit jaar de tuin goed bij te houden, daarom moest er een hoop gesnoeid worden. Na zo'n drie uurtjes in de tuin te hebben gewerkt, ziet het er weer netjes opgeruimd uit! ... Lees meerBekijk minder

3 weken geleden

Zaterdagochtend stond er al vroeg een groep van de CGKV in Nijmegen op de stoep met tuingereedschap. De groep wilde graag een project uitvoeren in de wijk waar de groepsleden wonen. Eén van hun wijkgenoten was helaas niet in staat geweest om dit jaar de tuin goed bij te houden, daarom moest er een hoop gesnoeid worden. Na zon drie uurtjes in de tuin te hebben gewerkt, ziet het er weer netjes opgeruimd uit!Image attachment

Nijmeegse Studentenvereniging de Navigators weer actief op Meerzorg.

Op donderdag 23 mei 2019 waren Auke van dispuut MANNA en Sinne van dispuut Phoenix present op de afdeling Meerzorg van IrisZorg.
De bewoners hebben genoten van de gesprekjes, mens-erger-je-niet, het sjoelen en één bewoner vond het prachtig om met Sinne in het Fries te kunnen praten. De bewoners vonden het jammer dat de avond zo snel voorbij ging.
Sinne en Auke, dank voor jullie enthousiasme en betrokkenheid. Jullie hebben de bewoners een pracht avond bezorgd!!

3 weken geleden

Nijmeegse Studentenvereniging de Navigators weer actief op Meerzorg.

Load more

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"