Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Samen voor Elkaar

Enthousiaste Nijmegenaren en inburgeraars steken samen de handen uit de mouwen om anderen te helpen.

Aanmelden kan hier

Jong Present

Wil jij je horizon verbreden en jezelf uitdagen op het gebied van armoedebestrijding en maatschappelijke hulpverlening? Je doet in korte tijd kostbare en relevante werkervaring op, die niet zal misstaan op je CV.

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

HELP!!!
Willen jullie iets zinvols doen op een zaterdag? Meld je dan aan bij Present. Wij gaan op zoek naar een leuke en zinvolle klus voor jullie.

4 dagen geleden

Samen voor Elkaar brengt kleur in huis

Vrijwilligers voor het project Samen voor Elkaar hebben in juli weer iemand heel blij gemaakt. Eindelijk werd de woonkamer in zijn lievelingskleuren geschilderd en kon de luxaflex opgehangen worden.
Naast het schilderwerk was er tijd voor het leggen van leuke contacten en gezelligheid. De bewoner en de vrijwilligers zijn trots en blij met het resultaat en genieten nog na van een hele mooie ervaring.

Team Westerduin Personeelsbemiddeling zet zich in voor bewoonster in Nijmegen

Ze wilde graag haar voor- en achtertuin opknappen, maar ze kreeg het zelf niet meer voor elkaar. Ook wilde ze graag dat het pad in haar voortuin aangepakt werd, omdat ze nu niet meer zo makkelijk naar binnen en buiten kon.

Een team van 7 personen ging een middag bij haar aan de slag. Twee man zorgde voor de aanvoer van de benodigde materialen en het afvoeren van het tuinafval. De anderen stortten zich op de achtertuin en de voortuin.

De reactie van de bewoonster achteraf: "Wat heerlijk om zo zonder kruk naar buiten te kunnen stappen!! Ben daar echt heel blij mee."

1 week geleden

Present verbindt enthousiaste Nijmegenaren met inburgeraars!

‘Samen voor Elkaar’ is het project van Present Nijmegen waarbij inburgeraars en Nijmegenaren zich samen inzetten voor kwetsbaren in de stad. In juli wandelden Nijmegenaren en twee inburgeraars met de bewoners van de Wollewei. Deze bewoners zijn afhankelijk van vrijwilligers en familie als zij graag een blokje om willen maken. Gelukkig kan Present Nijmegen hier bij helpen! De ouderen genieten van het buiten zijn en een praatje met de vrijwilligers. Ook voor de inburgeraars is het een succes want op deze manier leren zij steeds beter de Nederlandse taal en cultuur. Na afloop wordt er altijd gezellig nog wat gedronken met de bewoners. Elke donderdag dus een geslaagde wandelmiddag!

Ben jij een Nijmegenaar die zich wil inzetten voor de stad? Of ben je zelf een inburgeraar en wil je Nijmegenaren leren kennen én zinvol bezig zijn? Present is nog steeds op zoek naar enthousiaste vrijwilligers. Naast het wandelen met ouderen kun je ook denken aan het gezamenlijk koken of klussen samen met inburgeraars in Nijmegen! Aanmelden kan hier stichtingpresent.nl/nijmegen/2018/09/samen-voor-elkaar/

1 week geleden

Present verbindt enthousiaste Nijmegenaren met inburgeraars!

Ben jij een Nijmegenaar die zich wil inzetten voor de stad? Of ben je zelf een inburgeraar en wil je Nijmegenaren leren kennen én zinvol bezig zijn? Present is nog steeds op zoek naar enthousiaste vrijwilligers. Naast het wandelen met ouderen kun je ook denken aan het gezamenlijk koken of klussen samen met inburgeraars in Nijmegen! Aanmelden kan hier https://stichtingpresent.nl/nijmegen/2018/09/samen-voor-elkaar/Image attachmentImage attachment
Load more

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"