Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Samen voor Elkaar

Enthousiaste Nijmegenaren en inburgeraars steken samen de handen uit de mouwen om anderen te helpen.

Aanmelden kan hier

Jong Present

Wil jij je horizon verbreden en jezelf uitdagen op het gebied van armoedebestrijding en maatschappelijke hulpverlening? Je doet in korte tijd kostbare en relevante werkervaring op, die niet zal misstaan op je CV.

MEER NIEUWS >>

Op donderdag 7 februari 2019 waren Dorien en Sinne van dispuut Phoenix van de Nijmeegse Studentenvereniging de Navigators, present bij de afdeling Meerzorg van IrisZorg.
De bewoners hebben genoten. Ze hebben deelgenomen aan diverse spelletjes zoals sjoelen en mens-erger-je-niet. Daarnaast vonden een aantal bewoners het prachtig om in het Fries met Sinne te kunnen praten. Het leverde mooie, ontroerende verhalen op.
Dorien en Sinne, dank voor deze prachtige avond vol enthousiasme en betrokkenheid.

5 dagen geleden

Ben je tussen de 15 en 30 jaar en wil jij werkervaring opdoen om je kans op een baan te vergroten?

youtu.be/UKUZopBliuU

2 weken geleden

Video image

Reageer op Facebook

Stichting Present Nijmegen heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Nijmegen

Opnieuw dakloos?

De hulp van Present werd ingeroepen door een hulpverlener die wilde voorkomen dat het stel dat zij begeleidde opnieuw op straat zou belanden.

Op het moment dat Present een bezoek bracht, zaten ze er verslagen bij. De dag ervoor was er een container met spullen afgevoerd. Maar ze waren nog niet klaar. De woningcorporatie eiste dat de woning opgeruimd werd en schoon werd gemaakt. Daar hadden ze hulp bij nodig.

Met drie vrijwilligers gingen we 's morgens al vroeg aan de slag. Samen met de bewoners pakten we alle ruimtes grondig aan. Ieder keukenkastje, de badkamer, slaapkamer en de woonkamer. Aan het einde van de ochtend zag het er heel anders uit. En niet alleen de woning zag er anders uit. Op het gezicht van de bewoners was zowaar een glimlach zichtbaar.

Ja, daar doen we het voor!

4 weken geleden

Opnieuw dakloos?

Met drie vrijwilligers gingen we s morgens al vroeg aan de slag. Samen met de bewoners pakten we alle ruimtes grondig aan. Ieder keukenkastje, de badkamer, slaapkamer en de woonkamer. Aan het einde van de ochtend zag het er heel anders uit. En niet alleen de woning zag er anders uit. Op het gezicht van de bewoners was zowaar een glimlach zichtbaar.

Ja, daar doen we het voor!Image attachmentImage attachment

Reageer op Facebook

Maar waar gaan die mensen naartoe dan?? Wat vreselijk hoe bestaat dit in Nederland..

Load more

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"