Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

AANMELDEN ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

AANMELDEN ALS INDIVIDU

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen op Nijmegen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Kinderen verdienen een Leefbaar thuis

Armoede kent veel gezichten in Nederland. Een veel voorkomende, schrijnende situatie is de verwaarlozing van de woonomgeving van kinderen.

Wil jij het komende half jaar één of enkele dagdelen vrijmaken om een gezin in Nijmegen te helpen om het huis meer op orde te krijgen? Ben je handig in het schilderen of behangen van een kinderkamer? Je kunt je ook als groep opgeven, met je team, met vrienden of met je gezin.

Doe mee!

(Oud)huisgenoten sjouwen, wieden en snoeien bij drie verschillende projecten

Op zaterdag 7 april waren Evert, Jan Nijsink, Dirk Peter Casteleijn, Daniël Petri en Arnaud Mosterd present in Nijmegen om drie verschillende mensen hun diensten aan te bieden. Ze hebben eerst wat huisraad uit een appartement naar beneden gesjouwd om te laten afvoeren. Daarna gingen ze in twee groepjes uit elkaar om nog twee andere Nijmegenaren te helpen met het onderhouden van de tuin.

12 uur geleden

(Oud)huisgenoten sjouwen, wieden en snoeien bij drie verschillende projecten

Op zaterdag 7 april waren Evert, Jan, Dirk Peter, Daniël en Arnaud present in Nijmegen om drie verschillende mensen hun diensten aan te bieden. Ze hebben eerst wat huisraad uit een appartement naar beneden gesjouwd om te laten afvoeren. Daarna gingen ze in twee groepjes uit elkaar om nog twee andere Nijmegenaren te helpen met het onderhouden van de tuin.

Dispuut Thaleia zorgt weer voor blije gezichten op Meerzorg.

Op dinsdagavond 3 april 2018 waren Jannieke Smits en Vera Molenaar van dispuut Thaleia van Nijmeegse Studentenvereniging de Navigators present bij IrisZorg op de afdeling Meerzorg.
De bewoners vonden de gesprekjes met Jannieke en Vera erg fijn en natuurlijk werd het sjoelen niet overgeslagen. De schijven werden weer met veel gevoel in de vakken geschoven.
Aangevuld met een aantal versnaperingen ontstond er een echte huiskamersfeer.
Jannieke en Vera, dank voor jullie tijd, geduld en betrokkenheid. De bewoners waren blij met jullie!!
Medewerkers van Meerzorg, dank voor de goede ontvangst, de versnaperingen en de drankjes.

2 weken geleden

Dispuut Thaleia zorgt weer voor blije gezichten op Meerzorg.

Op dinsdagavond 3 april 2018 waren Jannieke en Vera van dispuut Thaleia van Nijmeegse Studentenvereniging de Navigators present bij IrisZorg op de afdeling Meerzorg.
Aangevuld met een aantal versnaperingen ontstond er een echte huiskamersfeer.

Bewoners Meerzorg weer blij met studenten van dispuut MANNA.

Op donderdagavond 29 maart 2018 waren Anna, Dorien en Lisa van dispuut MANNA van studentenvereniging de Navigators weer present bij IrisZorg - afdeling Meerzorg.
De bewoners waren heel blij met alle aandacht die ze kregen van Anna, Dorien en Lisa. Er was ruimte voor een praatje, sjoelen en mens-erger-je-niet. Ook voor mensen van de verpleegafdeling was er ruimte voor deelname.
Anna, Dorien en Lisa, dank voor jullie tijd, luisterend oor en enthousiasme. De bewoners hebben weer genoten!! Top dat jullie er weer waren!!
Medewerkers Meerzorg, jullie dank voor de goede ontvangst en de nodige versnaperingen.

2 weken geleden

Bewoners Meerzorg weer blij met studenten van dispuut MANNA.

Hoe gaat dat in zijn werk, een Presentproject in Nijmegen? Kijk hoe een Presentklus werkt en meld je aan! ... Lees meerBekijk minder

4 weken geleden

Vrijwilliger "Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"