Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Vlaardingers gezocht!!!

U kunt zich voor Present inzetten als vrijwilliger en zo anderen helpen. Ook met uw gift zijn we blij. Maar we hebben ook uw steun als bestuurslid nodig!

Het bestuur van Present Vlaardingen is op zoek naar versterking.

Meld je aan

Present voor gezinnen!

2014-3043-gezinsprojectPresent heeft een speciale methode ontwikkeld voor gezinnen. Het biedt ouders een praktisch handvat om kinderen te laten ervaren wat het betekent om, om te zien naar de naaste in eigen wijk of stad. Waarden als ‘geven’, ‘klaarstaan voor een ander’ en ‘verantwoordelijkheid nemen’ komen spelenderwijs aan bod.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Met trots mogen wij vertellen dat DeltaPORT Donatiefonds een donatie aan ons heeft gedaan van maar liefst €1250,-.
Dit is voor ons, als startende stichting, ontzettend helpend. Met dit bedrag is het voor ons mogelijk om elektronische apparatuur aan te schaffen (zoals laptop en telefoon) om bijvoorbeeld het contact met vrijwilligers, hulpvragers en donateurs te versoepelen.

Bedankt DeltaPort! ♥️

Het DeltaPORT Donatiefonds is ondergebracht in een gezamenlijke stichting waarin Havenbedrijf Rotterdam en Deltalinqs participeren. Met het fonds onderstreept het haven- en industriële bedrijfsleven haar maatschappelijke betrokkenheid: door het verstrekken van geldelijke bijdragen aan instellingen zonder winstoogmerk welke actief zijn op het gebied cultuur, welzijn sport en recreatie in de directe omgeving van het Rotterdamse haven- en industriegebied.

Deltaport Donatiefonds

#vrijwilligerswerk #burenfonds #present #vlaardingen #nietalleen #donatie #nonprofit
... Lee meerSee Less

1 week ago

Bedankt DeltaPort! ♥️

Het DeltaPORT Donatiefonds is ondergebracht in een gezamenlijke stichting waarin Havenbedrijf Rotterdam en Deltalinqs participeren. Met het fonds onderstreept het haven- en industriële bedrijfsleven haar maatschappelijke betrokkenheid: door het verstrekken van geldelijke bijdragen aan instellingen zonder winstoogmerk welke actief zijn op het gebied cultuur, welzijn  sport en recreatie in de directe omgeving van het Rotterdamse haven- en industriegebied.

Deltaport Donatiefonds

Deze jongens zijn inmiddels een vaste, trouwe groep van ons geworden. Ze zijn ontzettend handig, vrolijk en altijd bereid om te helpen!

Bij deze klus hebben ze een kast in elkaar gezet en nog wat andere kleine klusjes in huis voor een hoogzwangere jonge moeder. Binnenkort wordt ook de kinderkamer aangepakt!

Thanks jongens!!

-->swipe voor wat lol 😅

... Lee meerSee Less

1 week ago

Bij deze klus hebben ze een kast in elkaar gezet en nog wat andere kleine klusjes in huis voor een  hoogzwangere jonge moeder. Binnenkort wordt ook de kinderkamer aangepakt!

Thanks jongens!!

-->swipe voor wat lol 😅

#vrijwilligerswerk #present #vlaardingen #lol #anderhalvemeter #nietalleen #fondsschiedamvlaardingenImage attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Toppers!!

Super dat jullie dit doen!

Wat een topgasten!

Toppertjes

Knappe jongens ook😘😘

View more comments