Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

#Nietalleen in crisistijd

Het zijn bijzondere tijden. Wil je een ander laten weten dat hij niet alleen is? Meld je dan aan om iemand te helpen of  download hier een raamposter.

Meld je aan

Present voor gezinnen!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Wat was het vanochtend weer een feestje op Omroep Vlaardingen!
Allebei vanuit huis, maar toch heel gezellig!

Een maand geleden belde Paul Marseille van Omroep Vlaardingen ons op met de vraag of er niet een vast rubriekje met present gerealiseerd kon worden.
Natuurlijk stemden we daar onmiddellijk mee in!
Nu zijn we iedere twee weken te horen op de maandagochtend om 9:15u.

Mocht je het vanochtend gemist hebben; het fragmentje is terug te luisteren op www.omroepvlaardingen.nl

#vlaardingen Omroep Vlaardingenm/360041527443653">#present #Omroepvlaardingen #vrijwilligerswerk #samensterk

Omroep Vlaardingen
... Lee meerSee Less

3 weeks ago

Wat was het vanochtend weer een feestje op Omroep Vlaardingen!
Allebei vanuit huis, maar toch heel gezellig!

Natuurlijk stemden we daar onmiddellijk mee in!
Nu zijn we iedere twee weken te horen op de maandagochtend om 9:15u.

#vlaardingen #present #omroepvlaardingen #vrijwilligerswerk #samensterk

Omroep Vlaardingen

Dinsdag was het bevrijdingsdag! We voelden ons vrij genoeg om plaatjes te schieten van het prachtige Vlaardingen.

Deze coronatijd heeft ons beperkt in bepaalde vrijheden, maar vergeet niet dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel. Volgende week gaan we een start maken aan de zogenaamde 1,5 meter samenleving. Stukje bij beetje gaan we weer terug, maar wel naar het nieuwe normaal. Wij hebben in ieder geval zin om weer te gaan starten met onze "nieuwe normale projecten"! Hopen dat we dit snel weer op kunnen pakken!

Wil je iets betekenen voor een ander?
Www.presentvlaardingen.nl

... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Deze coronatijd heeft ons beperkt in bepaalde vrijheden, maar vergeet niet dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel. Volgende week gaan we een start maken aan de zogenaamde 1,5 meter samenleving. Stukje bij beetje gaan we weer terug, maar wel naar het nieuwe normaal. Wij hebben in ieder geval zin om weer te gaan starten met onze nieuwe normale projecten! Hopen dat we dit snel weer op kunnen pakken!

Wil je iets betekenen voor een ander?
Www.presentvlaardingen.nl

#vlaardingen #present #stichtingpresent #corona #coronahulp #vrijwilligerswerk #nietalleen #omziennaarelkaarImage attachment
Load more

test slider