Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Winterswijk het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Lichtpuntjesactie 2021

Wij organiseren in januari en februari de ‘Lichtpuntjesactie’! Een mooie manier om in deze donkere wintermaanden een lichtpuntje te zijn voor iemand die het nodig heeft.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

KLEIN GEBAAR GROOT GELUK
Twee Lichtpuntjes zijn gekoppeld aan een huiskamer met 7 bewoners van de Vredense Hof Marga Klompé. Zij brengen elke week aandacht aan deze oudere bewoners die op het moment weinig contacten met buiten hebben.
Eén van de Lichtpuntjes bakt heel graag maar er mag op het moment niets eetbaars gebracht worden ivm de maatregelingen. Hier werd iets heel creatiefs op bedacht door het Lichtpuntje! Ze bracht een gehaakte slagroom taart die zo leuk wordt bewonderd door de huiskamerbewoners!

Als je ook samen met iemand of alleen een Lichtpuntje wilt zijn voor deze oudere bewoners laat het dan weten via de mail: anneke.van.nierop@presentwinterswijk.nl Je mag dan elke week naar je eigen idee en creativiteit aandacht brengen. De Lichtpuntjes actie loopt nog tot eind maart. Je brengt er groot geluk mee!
#omziennaarelkaar #presentvoorjou #nietalleen
... Lee meerSee Less

5 days ago

KLEIN GEBAAR GROOT GELUK

#omziennaarelkaar #presentvoorjou #nietalleen
Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"