Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Winterswijk het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Doe mee met Sociaal Groen!

Present organiseert ieder voor- en najaar een Sociaal Groen-dag. Vrijwilligers helpen op deze dag bij het duurzaam beplanten en vergroenen van voortuinen van kwetsbare mensen in Winterswijk. Doe ook mee!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Onze opslag is om door een ringetje te halen👌!
Present vrijwilligers maken de opslag prima op orde:
Het gereedschap wordt geslepen, stelen worden in de lijnolie gezet en blauw gemarkeerd. Van gesponsorde pallets wordt de ruimte overzichtelijk gemaakt. Zo top hoe er meegedacht wordt!

Veel gereedschap krijgt zo een tweede leven en worden ingezet voor onze praktische projecten.

#presentvoorjou #duurzaamheid #vrijwilligers #ordenen #initiatief
... Lee meerSee Less

2 days ago
Onze opslag is om door een ringetje te halen👌!
Present vrijwilligers maken de opslag prima op orde:

#presentvoorjou #duurzaamheid #vrijwilligers #ordenen #initiatiefImage attachmentImage attachment

Comment on Facebook

alweer vergeten om mij lashulp te vragen

View more comments

Present: meer dan alleen praktische hulp! Collega's zetten zich in voor een ander!
Lees hier het inspirerende verhaal van collega's van bedrijven die zich inzetten voor een ander in de laatste editie van Buro Achterhoek AchterhoekBIZ
“Wat mij geraakt heeft zijn de grote verschillen in onze maatschappij. Iets dat je natuurlijk wel weet maar als je het op deze manier ervaart dan is dat erg indrukwekkend” en “Het is een hele gezonde en ontnuchterende manier om eens te zien hoe bevoorrecht ik leef en ben opgegroeid. De mensen die we hielpen waren heel blij met de hulp. Het opruimen konden ze niet overzien. Dat gaf veel stress. Doordat ze genoeg andere zorgen hadden, snap ik dat ook heel goed. Terwijl even helpen ook zo makkelijk en dankbaar is”, aan het woord zijn medewerkers van bedrijven die zich in 2021 hebben ingezet via Present Achterhoek. In totaal kwamen er circa honderd medewerkers van Achterhoekse bedrijven en daarbuiten in touw.

Iets voor uw bedrijf? Neem contact met ons op!
... Lee meerSee Less

7 days ago
Present: meer dan alleen praktische hulp! Collegas zetten zich in voor een ander!
Lees hier het inspirerende verhaal van collegas van bedrijven die zich inzetten voor een ander in de laatste editie van Buro Achterhoek AchterhoekBIZ

Iets voor uw bedrijf? Neem contact met ons op!
#presentvoorjou #teambuilding #bedrijven #mvo #mbo #omzien #alternatiefbedrijfsuitje #bedrijfsuitjeImage attachment
Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"