Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Winterswijk het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Doe mee met Sociaal Groen!

Present organiseert ieder voor- en najaar een Sociaal Groen-dag. Vrijwilligers helpen op deze dag bij het duurzaam beplanten en vergroenen van voortuinen van kwetsbare mensen in Winterswijk. Doe ook mee!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Vervolg reis Bruggenbouwer bokaal!
Vandaag vervolgde de Bruggenbouwer bokaal van Present Winterswijk haar reis naar de volgende stop in Gemeente Winterswijk. Nadat we hadden toegelicht dat we de bokaal laten reizen naar andere bruggenbouwers in Winterswijk ipv hem op de kast te laten verstoffen, werd de bokaal doorgegeven van Sociaal Steunpunt Winterswijk aan het bestuur van Armoedevrij Winterswijk. Beide organisaties slaan bruggen voor burgers die in de knel komen ivm financiën etc. en naar elkaar en vele andere partijen.
Ze spraken ook beiden unaniem hun waardering uit voor Present als één van de partijen die daadwerkelijk iets doet voor burgers die een steuntje in de rug nodig hebben. 'Present heeft zich inmiddels goed op de kaart gezet', aldus hen.
#Bruggenbouwers #vrijwilligerswerk #samensterk #wezijnervoorelkaar #presentvoorjou #samenkomjeverder
... Lee meerSee Less

16 hours ago

Op dinsdag 10 mei hebben Nederlandse jongeren van Gerrit Komrij College en 10 jongeren van de internationale schakelklas (ISK) een Presentproject gedaan.
Deze jongeren doen mee aan het project Meet&Connect Junior van Present met het doel elkaar en elkaars cultuur beter te leren kennen.
Door het doen van projecten in gemixte samenstelling leer je elkaar niet alleen beter kennen, maar zet je je ook in voor de maatschappij. De projecten worden uitgevoerd bij hulpontvangers die voldoen aan de Presentcriteria (geen financiën, geen netwerk en gezondheidsproblemen).
Drie groepjes zijn in de tuin aan de slag gegaan en één groepje heeft geholpen met kasten in elkaar zetten. Alle groepjes werden begeleid door projectbegeleiders van Present.
De projecten waren i.s.m. HIER, Siza, Klimop, Humanitas Oostelijke Achterhoek en Stichting Woonzorg Lojal.

#presentvoorelkaar #ontmoeten #elkaarlerenkennen #presentvoorjou
... Lee meerSee Less

3 days ago
Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"