Verras iemand met een vrijkaart!

Theater De Storm biedt via Present vrijkaarten voor mensen met een smalle beurs.

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Winterswijk het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons als donateur

Wie gun jij een diner?

Voor sommige mensen is het niet vanzelfsprekend om uit te gaan. Speciaal voor hen organiseren we op 14 februari een Valentijnsdiner.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Ook de jongeren van Place2B gaan zich inzetten voor een ander die wel een steuntje in de rug kan gebruiken! Veel groepen jongeren gingen hen voor, respect! Present wil iedere jongere de mogelijkheid bieden om bij te dragen aan een sterke en betrokken maatschappij. Vanuit de praktijk leren wat werkt: maatschappelijk actief #presentvoorjou ... Lee meerSee Less

6 days ago

‘Wie gun jij een diner?’, dat is onze vraag aan jou. Iedereen vindt het leuk om gezien te worden. Een kaartje van de buren, een cadeautje van je werk, een pakketje van je vriend of vriendin, een mooi samenzijn met je familie, lachend aan de borrel of gezellig aan het Valentijnsdiner met je gezin. Helaas is dit niet voor iedereen vanzelfsprekend. Present Winterswijk en de deelnemers van Ontmoeting Den Angang organiseren daarom een Valentijnsdiner op vrijdag 14 februari.
Ken jij een Winterswijker of Winterswijks gezin dat je een leuk en gezellig diner gunt of wil je alleen, met vrienden, collega’s of als bedrijf een diner sponsoren? Kijk dan op www.presentwinterswijk.nl/wie-gun-jij-een-diner voor meer informatie of mail naar annekevannierop@presentwinterswijk.nl.
Het Valentijnsdiner wordt verzorgd door vrijwilligers en wordt volledig gesponsord #presentvoorjou
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Comment on Facebook