Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Winterswijk het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Present Winterswijk heeft een werkplek bij Stichting Hier !
Top om hier te mogen zitten op één van de kantoren, dank jullie wel voor de mogelijkheid en sponsoring!
... Lee meerSee Less

10 hours ago

Present Winterswijk heeft een werkplek bij Stichting Hier !
Present Winterswijk heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
Present Winterswijk

Flex vrijwilligers Henk en Gerrit hebben voorbereidingen getroffen voor een groot project wat volgende maand plaatsvindt. Een grote groep rectoren van het Voortgezet Onderwijs uit de Achterhoek gaan zich volgende maand inzetten. Present Winterswijk en Present Doetinchem zijn volop in beweging om hier projecten voor te organiseren. Zo moest er op dit adres het één en ander aan klusjes vooraf gedaan worden. Hulpontvangster krijgt hulp van Buurtzorg Nederland en kampt met lichamelijke klachten. WORDT VERVOLGD! ... Lee meerSee Less

5 days ago

Flex vrijwilligers Henk en Gerrit hebben voorbereidingen getroffen voor een groot project wat volgende maand plaatsvindt. Een grote groep rectoren van het Voortgezet Onderwijs uit de Achterhoek gaan zich volgende maand inzetten. Present Winterswijk en Present Doetinchem zijn volop in beweging om hier projecten voor te organiseren. Zo moest er op dit adres het één en ander aan klusjes vooraf gedaan worden. Hulpontvangster krijgt hulp van Buurtzorg Nederland en kampt met lichamelijke klachten. WORDT VERVOLGD!Image attachment