Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Winterswijk het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present voor gezinnen!

Present Winterswijk heeft het bericht van Present Bronckhorst gedeeld.
Present Winterswijk

We feliciteren onze Achterhoekse collega-stichting Present van harte en wensen Hilde Colenbrander-Wesselink, projectcoördinator, en Nelly De Vries heel veel succes! Samen voor een nóg mooiere Achterhoek! #leefbaarheid #verbinding #ontmoeting #vrijwilligers

Present Bronckhorst
Yeah! Het startschot is gegeven! In een zeer goed gevulde zaal op het gemeentehuis nam wethouder Antoon Peppelman gisteren ons 'presentje' voor Gemeente Bronckhorst in ontvangst en gaf hiermee het startsein voor de activiteiten van Present Bronckhorst. Het was een inspirerende, ontspannen en gezellige middag met een mooi gemêleerd gezelschap. Wat een mooie landing in Bronckhorst! Foto's volgen snel!
... Lee meerSee Less

7 hours ago

Present Winterswijk heeft het bericht van Present Doetinchem gedeeld.
Present Winterswijk

Mooi van deze Rabobank! Misschien ook iets voor #RabobankNOA? Naast maatschappelijke betrokkenheid ook mooie vorm van #teambuilding!
Kijk voor mee info op stichtingpresent.nl/winterswijk/meedoen-als/bedrijf/ en doe mee #MBOIn het najaar van 2017 was de Meet & Match Markt van DoetinchemseUitdaging. Wij als Present zijn natuurlijk dol op meetings & matchings! We werden verbonden aan een enthousiaste werknemer van de Rabobank Graafschap die een uitje ging organiseren voor haar collega's!
En dan komen we op vrijdagmiddag 13 april:
Twee groepen collega's van Rabobank Graafschap waren actief via Present.
Maatschappelijke betrokkenheid met je bedrijf, hoe mooi is dat!!

De twee teams wandelden met ouderen die verblijven op afdelingen van Den Ooiman Sensire en pakten een tuin aan voor een alleenstaande moeder met diverse lichamelijke problemen (via buurtcoach Zuwe De Huett).
Zie de foto's voor een indruk, het was een super geslaagde middag!
Dank jullie wel!
... Lee meerSee Less

5 days ago

Kijk voor mee info op https://stichtingpresent.nl/winterswijk/meedoen-als/bedrijf/ en doe mee #MBO