Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Winterswijk het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Lichtpuntjesactie 2021

Wij organiseren in januari en februari de ‘Lichtpuntjesactie’! Een mooie manier om in deze donkere wintermaanden een lichtpuntje te zijn voor iemand die het nodig heeft.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Na Doetinchem volgde al snel Gemeente Winterswijk. Ook hier hebben we inmiddels vele vrijwilligers verbonden aan mensen die een steuntje kunnen gebruiken. En daar gaan we mee door, juist nu! Wil je weten wat de mogelijkheden zijn in coronatijd? Neem contact met ons op stichtingpresent.nl/winterswijk/
#presentvoorjou #dankbaar #samenTERUGBLIK - TIME FLIES!
Al weer 7 jaar geleden zaten we bij de notaris om de 1e Achterhoekse stichting Present op te richten 😀🥳🥳
Doetinchems Vizier besteedde er aandacht aan.
Inmiddels zijn we honderden projecten verder en hebben we de afgelopen jaren duizenden vrijwilligers mogen verbinden aan mensen die wel een steuntje in de rug konden gebruiken.
En daar blijven we mee doorgaan, juist nu! Wil je weten wat de mogelijkheden zijn? Neem contact met ons op stichtingpresent.nl/doetinchem/
#presentvoorjou #dankbaar #eenkleingebaar #eengrootgebaar #nietalleen #samensterk
... Lee meerSee Less

1 week ago

Na Doetinchem volgde al snel Gemeente Winterswijk. Ook hier hebben we inmiddels vele vrijwilligers verbonden aan mensen die een steuntje kunnen gebruiken. En daar gaan we mee door, juist nu! Wil je weten wat de mogelijkheden zijn in coronatijd? Neem contact met ons op https://stichtingpresent.nl/winterswijk/
#presentvoorjou #dankbaar #samen
Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"