Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Winterswijk het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons als donateur

Present voor gezinnen!

Winterswijkse klus geklaard met Team en Bestuur Present Achterhoek: Present Doetinchem, Present Bronckhorst, Present Winterswijk ism WMO-plus loket Winterswijk (de Post).
Alleenstaande, geïsoleerde man geholpen met opschonen van zijn woning. Meneer is aan het verbouwen gegaan en dit is allemaal niet gelukt. Hij is erg eenzaam en somber en heeft weinig financiële middelen. Uitspraken van meneer waren vanmorgen bij binnenkomst: "Ik schaam me kapot." Bij afsluiting van het project: "Jullie zijn goud waard voor mij."
Dank jullie wel voor jullie inzet #teambuilding!
... Lee meerSee Less

2 days ago

Comment on Facebook

Goed bezig! 🙏🏻

Mooi gedaan 👍

👍👍

Super mooi om te zien wat Present betekent voor zo'n man. Hopen dat hij de toekomst nu weer wat positiever ziet met een schoner en opgeruimder huis! Was een beste klus, maar wat een verschil met toen we daar aan kwamen en toen we weer weg gingen.

+ View previous comments

Hulpontvangend gezin wat begeleid wordt door Leger des Heils Gelderland is erg dankbaar! Opschoning bij hun huis zodat het huis geschilderd kan worden door De Woonplaats. Super bedankt Present vrijwilligers Gerard en Henk! ... Lee meerSee Less

4 days ago

Hulpontvangend gezin wat begeleid wordt door Leger des Heils Gelderland is erg dankbaar! Opschoning bij hun huis zodat het huis geschilderd kan worden door De Woonplaats. Super bedankt Present vrijwilligers Gerard en Henk!Image attachment