Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Winterswijk het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons met een gift

Doe mee met Sociaal Groen!

Present organiseert op zaterdag 30 oktober een Sociaal Groen-dag. Vrijwilligers helpen op deze dag bij het duurzaam beplanten en vergroenen van voortuinen van kwetsbare mensen in Winterswijk. Doe ook mee!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

SCHILDERSBEDRIJF BARTHOLOMEUS IS PRESENT
Het meer dan 100 jaar oude familiebedrijf Schildersbedrijf Bartholomeus, inmiddels overgenomen door Jasper Veerbeek en Cilla Veerbeek-Penterman, verbindt zich met een partnerschap aan Present Achterhoek.
En waarom? ‘We willen maatschappelijk betrokken zijn en iets terugdoen voor de maatschappij. We hebben niet zelf de tijd om het op te pakken en kunnen op deze manier ons steentje bijdragen. En bij Present weet je dat het goed besteed wordt!’
Hartelijk dank!
Wellicht ook iets voor uw bedrijf? Neem contact met ons op!
stichtingpresent.nl/winterswijk/meedoen-als/bedrijf/
#presentvoorjou #mvo #mbo #maatschappelijkbetrokken
... Lee meerSee Less

4 days ago
SCHILDERSBEDRIJF BARTHOLOMEUS IS PRESENT
Het meer dan 100 jaar oude familiebedrijf Schildersbedrijf Bartholomeus, inmiddels overgenomen door Jasper Veerbeek en  Cilla Veerbeek-Penterman, verbindt zich met een partnerschap aan Present Achterhoek.
Hartelijk dank!
Wellicht ook iets voor uw bedrijf? Neem contact met ons op!
#presentvoorjou #mvo #mbo #maatschappelijkbetrokkenImage attachment

POVERTYDAY
Op Wereldarmoededag vragen wij extra aandacht voor stille armoede. Armoede is niet altijd zichtbaar. Zeker in Nederland niet. Misschien heeft je buurman of buurvrouw wel financiële zorgen, zonder dat je er weet van hebt. Laten we daarom altijd goed om ons heen blijven kijken en helpen daar waar we kunnen.
- 1 op de 13 kinderen in ons land groeit op in armoede.
- 1 op de 10 jonge meiden en vrouwen heeft niet altijd geld voor menstruatieproducten.
- Ruim 300.000 ouderen leven structureel in armoede.

Laten we ons verzetten tegen armoede waar we kunnen. Fijn dat er organisaties zijn die zich hiervoor inzetten in Winterswijk!
Ook als Present willen we er zijn, voor elkaar.
#presentvoorjou
... Lee meerSee Less

5 days ago
POVERTYDAY
- 1 op de 13 kinderen in ons land groeit op in armoede.
- Ruim 300.000 ouderen leven structureel in armoede.

Ook als Present willen we er zijn, voor elkaar.
#presentvoorjouImage attachment
Load more

Tweets

Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"