Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Winterswijk het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan donateur van Present.

Steun ons als donateur

Samenwerking theater De Storm

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Deze week zijn Present vrijwilligers zo'n welkome aanvulling geweest op 2 adressen van alleenstaande moeders. Ism met de hulpverlening Lojal en Estinea hebben we slaapkamers van de kinderen opgeruimd: overzicht maken, kasten opbouwen, gordijnen ophangen en ga zo maar door. Maar er was ook ontmoeting tussen vrijwilligers en deze gezinnen met kinderen. Deze betrokkenheid is zo waardevol #presentvoorjou ... Lee meerSee Less

5 days ago

Deze week zijn Present vrijwilligers zon welkome aanvulling geweest op 2 adressen van alleenstaande moeders. Ism met de hulpverlening Lojal en Estinea hebben we slaapkamers van de kinderen opgeruimd: overzicht maken, kasten opbouwen, gordijnen ophangen en ga zo maar door. Maar er was ook ontmoeting tussen vrijwilligers en deze gezinnen met kinderen. Deze betrokkenheid is zo waardevol #presentvoorjou

Comment on Facebook

👍🏻❤🍀

soms ook een overlopend soepbord

View more comments

Studenten aan de bak! Super dat Graafschap College Groenlo hun jaarlijkse kerstactie voor Present organiseert!
... Lee meerSee Less

1 week ago

Studenten aan de bak! Super dat Graafschap College Groenlo hun jaarlijkse kerstactie  voor Present organiseert!
Zo staat er van 9-19 december van alles op stapel om te organiseren door de studenten. Er staan ook 8 projecten achter de voordeur in de steigers die uitgevoerd gaan worden door studenten en hun studiebegeleiders! Groenlo4Present #presentvoorjouImage attachmentImage attachment

Comment on Facebook

Present , geweldig wat jullie allemaal voor elkaar krijgen, en doen 👍🏻

Soraya Wassink, sta jij er ook op?

View more comments

Load more

Tweets

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"