Studenten brengen geluksmomenten

12 december 2019

Studenten van het Graafschap College in Groenlo en vrijwilligers van Present brengen de komende weken met de kerstactie #Groenlo4Present een merkbaar verschil achter de voordeur van mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Veertig studenten zetten zich de komende weken in bij mensen thuis en organiseren diverse inzamelingsacties voor Present. De studenten ervaren op deze manier hoe een paar uur van hun tijd een groot verschil kan maken in het leven van een ander.

De aftrap voor #Groenlo4Present was op maandag 9 december in de bomvolle aula van het Graafschap College in Groenlo. En na een paar dagen kunnen we nu al met trots en een traan van geluk melden dat het enthousiasme zo groot is, dat er écht een beweging op gang is gekomen van ‘geluksmomenten brengen’. Zo zijn er studenten die zich na hun inzet gelijk hebben gemeld om wat extra’s te doen. Een groep meldde zich bijvoorbeeld na hun vrijwilligersklus om nóg een actie op touw te willen zetten om kinderen gratis aan de Spelenkermis te kunnen laten deelnemen (voor kinderen van gezinnen die het niet breed hebben). Een andere groep meldde zich om nog een dag de handen uit de mouwen te willen steken omdat er nog meer gedaan kon worden op de locatie waar ze waren.

Zo hartverwarmend dit! Alleen maar liefde voor al deze toppers die dit mogelijk maken!

Wil je de actie financieel steunen of wanneer het jou uitkomt je talent inzetten voor een ander alleen of met een groep collega’s of je vriendengroep? Je bent welkom!