Vrijwilligers geven Present een 8,6

27 mei 2019

De 383 vrijwilligers die zich in 2018 hebben ingezet tijdens een project van Present Winterswijk hebben hiervoor gemiddeld 8,6 gegeven. We zijn erg blij met dit cijfer en de inzet van alle vrijwilligers! In totaal hebben zij zich 1.127 uren ingezet tijdens een sociaal of praktisch project.

In Winterswijk hebben we het aantal begrote projecten ruim overtroffen. Er waren 40 projecten begroot, er werden er maar liefst 57 uitgevoerd! 15 sociale projecten en 42 praktische projecten. Er namen 383 vrijwilligers deel met een totaal aantal vrijwilligersuren van 1127. Ben je benieuwd naar meer informatie over onze projecten? Lees hier alles over onze projecten, de inzet van vrijwilligers en de hulpontvangers.
Alle vrijwilligers of anderen die op wat voor wijze dan ook hebben bijgedragen: hartelijk dank! Zonder jullie kunnen we dit niet, we doen het samen. Wij zijn en blijven Present in Winterswijk en omgeving. Samen maken we dit stukje van de wereld kleurrijker en mooier!