Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Mixen met vluchtelingen

MEER projecten >>

• Mix & Match

17-05-2017

Nieuw in Enschede: gemengde groepen van 3 of 4 statushouders en 3 of 4[...]
  • Vacature...

06-10-2016

We zijn blij met al die mooie projecten die we doen en daar willen we[...]
  • Present ‘teaching...

06-10-2016

Business studenten overal ter wereld die zich willen verdiepen in[...]
  • Erik Dannenberg nieuwe...

08-09-2016

Per 1 september is Erik Dannenberg de nieuwe voorzitter van Present[...]
MEER NIEUWS >>

Vrijwilligers inzetten waar geen eigen netwerk is om te helpen.
De moeder van 5 kinderen uit dit project is door de wijkcoach bij ons aangemeld. Er is wel een netwerk maar....vriendinnen zijn niet handig of "hebben genoeg aan zichzelf".
Dat maakt dat de vrijwilligers van de CGK Enschede West hier prima op de plek zijn. De groep heeft geholpen met het voorbereiden van 2 fijne kinderkamers. Behang afhalen en gaten in de muur dichtstoppen. Een groot maar mooi project, waarin iedereen - ook de kinderen van het gezin - mooi met elkaar konden samenwerken.
In een vervolgproject gaan andere vrijwilligers aan de slag om de muren mooi te behangen en er zo echte kinderkamers van te maken.
... Lee meerSee Less

1 day ago

Vrijwilligers inzetten waar geen eigen netwerk is om te helpen.
De moeder van 5 kinderen uit dit project is door de wijkcoach bij ons aangemeld. Er is wel een netwerk maar....vriendinnen zijn niet handig of hebben genoeg aan zichzelf.

Comment on Facebook

Goed bezig👍👍👍

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"