Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Enschede het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Mixen met vluchtelingen

MEER projecten >>

• Mix & Match

17-05-2017

Nieuw in Enschede: gemengde groepen van 3 of 4 statushouders en 3 of 4[...]
  • Vacature...

06-10-2016

We zijn blij met al die mooie projecten die we doen en daar willen we[...]
  • Present ‘teaching...

06-10-2016

Business studenten overal ter wereld die zich willen verdiepen in[...]
  • Erik Dannenberg nieuwe...

08-09-2016

Per 1 september is Erik Dannenberg de nieuwe voorzitter van Present[...]
MEER NIEUWS >>

De alleenstaande man uit dit project heeft moeite zijn huis op orde te krijgen en te houden. De ambulant begeleidster helpt hem daarbij, maar soms moet er vooraf orde op zaken worden gesteld.
Vier predikanten van de Ontmoetingskerk hebben hem deze dag geholpen om orde op zaken te stellen. Door stellingkasten te bouwen waar zijn spullen in kunnen is er al gauw tastbaar resultaat. Daarnaast is de keuken flink opgeschoond. Alle producten die zwaar over de datum waren zijn weggedaan en er is schoongemaakt. Nu is er veel meer overzicht. Samen met zijn hulpverleenster gaat deze meneer zelf verder aan de slag in de komende tijd.
... Lee meerSee Less

2 days ago

Vrijwilliger: "Het was erg om te horen wat deze mijnheer allemaal doormaakt en doorgemaakt heeft. Op deze manier iets positiefs voor hem te doen, geeft een goed en voldaan gevoel!"