Dit is Present

Dit zijn wij

Op tal van plekken in Nederland zijn we Present. We hebben tientallen lokale stichtingen, zo ook in Assen. Al vele vrijwilligers vonden via ons hun weg naar kortdurende projecten in hun eigen buurt of regio. Hun werk vormt een welkome aanvulling op de bestaande professionele hulpverlening. Daarbij is zo’n project doorgaans voor de hulpgever en de ontvanger verrijkend.

Via Present Assen komen we bij vele mensen over de vloer. Tal van vrijwilligers gaan via ons voor een dag of dagdeel aan de slag. Opruimen, schoonmaken, schilderen of gewoon een bakje koffie en een luisterend oor. Het kan allemaal via Present.

Kantoor

Als Present Assen maken we deel uit van een landelijk netwerk. Het kantoor van Present Nederland met enkele betaalde krachten en vrijwilligers staat in Amersfoort. Present Assen werkt met een digitale kantooromgeving en heeft geen fysiek kantooradres.
Tal van mensen zijn Present in Assen en overal in Nederland. We hebben ook een lokaal team en bestuur voor Present Assen. Hieronder lees je wie we zijn en waar je ons voor kunt bellen of mailen. Het team van Present Assen bestaat uit:

Yvonne de Haan

Coördinator praktische- en sociale projecten

info@presentassen.nl

Anne-Marie Schipper

Coördinator activiteiten rondom AZC en statushouders in Assen

info@presentassen.nl

Bestuur

Tal van mensen zijn Present in Assen en overal in Nederland. Hieronder kun je kort kennismaken met onze bestuursleden.

Ronald Neutel

Pieter Schuurman

Penningmeester

Jan Niewold

Secretariaat

Vacature

Algemeen bestuurslid

Contact

Wil je graag in contact komen met een van onze bestuurders? Neem gerust contact met ons op.